כותרות אחרונות
Search

דילון 48 מיזם חדש בענף התיירות: מאות דילים לחופשות מיידיות בארץ במחירים הזולים עד 50% באפליקציה חינמית חדשה!

חופשה בהקלקה: 

דילון 48 האפליקציה החדשה בעולם התיירות שמושקת השבוע מאפשרת לצאת לחופשה מיידית במחירי הרגע האחרון.

המיזם החדש מקבוצת hotel4u, מאפשר לנופשים שרוצים לצאת לחופשה מיידית ולהנות ממאות דילים במלונות בכל רחבי הארץ, במחירי הרגע האחרון. מחירי החופשות המיידיות ללילה לזוג באמצעות אפליקציית דילון  48 מתחילות ב-200 ₪.

דוגמאות לחופשות מיידיות שזמינות עתה באפליקצייה:

מלון חוף עכו: לילה לזוג+ ארוחת בוקר ב-390 ₪.

מלון אמריקנה באילת: לילה לזוג+ ארוחת בוקר, ב- 260 ₪ לזוג.

מלון סיאסטה אילת: לילה לזוג, הכל כלול ב- 399 ₪.

dilon 1

עד כה נרשמו למעלה מ-10000 הורדות לאפליקציה ומדי יום נעשות הזמנות מאז עלייתה לאוויר. בין המלונות שכבר מציעים דילים קיימים בתי מלון פרטיים לצד רשתות גדולות ומוכרות.

מיקי חיים, מנכ"ל דילון  48 מציין: "האפליקציה באה לענות על הצורך הגדול של צרכנים רבים לצאת לחופשה ספונטנית ולשלם מחירים אטרקטיביים כיאה להזמנה ברגע האחרון. אנחנו מאפשרים באמצעות האפליקציה למצוא דילים מידיים במחירים הזולים עד 50% בענף התיירות הישראלי. היתרון של האפליקציה הוא לא רק לצרכנים, אלא גם לבתי המלון שיכולים להציע חדרים שנותרו פנויים במחירים אטרקטיביים ולהגדיל את התפוסה במלונות".

דילון  48 הינה אפליקציה חדשה וחינמית אשר עובדת על מכשירי האנדרואיד  והאייפון, ומאפשרת לבתי המלון לעדכן בעצמם באופן שוטף דילים לאותו היום או יום למחרת בלבד, אוטומטית באפליקציה.

תהליך ההזמנה הוא פשוט ומיידי באמצעות האפליקצייה: ברגע שלקוח מבצע הזמנה, בית המלון מקבל הודעת sms, ומייל ויכול לאשר את ההזמנה בתוך המערכת. מה שמאפשר להזמין את הדיל בכל שעה משעות היום. הלקוח מקבל חזרה sms  ומייל עם מספר הזמנה ואיתו הוא מגיע לחופשה.

 

האפליקציה זמינה עתה בחנות ה-APP STORE  וב- Play Storeלהורדה בחינם.