כותרות אחרונות
Search

חורף חם עם אתר תלבושת

כמו בכל שנה, החורף אצלנו מגיע בהדרגתיות. לילות קרירים, שמיים אפורים, טיפות גשם, רעמים וברקים. וזה הזמן המושלם להתחיל לארגן את הארון שלנו לעונה הגשומה.

הילדים של ימינו מעדיפים לקפוא מקור ורק לא להיראות לא טרנדים ואופנתיים. עוד לפני שהחורף נותן את אותותיו – אתר "תלבושת" יעזור לכם להקפיד על תלבושת אחידה ומראה אופנתי.

האתר משיק קולקציית חורף חדשה עם מגוון פריטים אופנתים ומחממים כגון: קפוצ'ונים מפוטר, חולצות ארוכות דקות לימים חמימים יותר, חולצות פוטר עם צווארון וי וצווארון עגול. הפריטים מגיעים בלמעלה מ- 20 צבעים אופנתיים. לצד אלו ניתן למצוא מוצרים משלימים הכוללים: טייצים, גרביים, מכנסי בנים ועוד.

tilboshet 2

האתר מחזיק מאגר של למעלה מ-2,000 סמלים של בתי ספר ברחבי הארץ כך שכל אמא תוכל למצוא בו את מבוקשה. החולצות באיכות גבוהה ללא פשרות –100% כותנה, הסמלים מוטבעים על החולצה בטכניקה מיוחדת כך שהם לא מתקלפים ומחזיקים מעמד לאורך כביסות רבות.

האתר ידידותי למשתמש וניתן לבצע רכישה ב-40 שניות בלבד, בצורה פשוטה וקלה ניתן להזמין תלבושות לכל עונה בשנה- כלומר, בהזמנה אחת אפשר להזמין חולצות קצרות, קפוצ'ונים, חולצות דריי פיט, פוטרים ועוד. הפריטים יגיעו עד לבית הלקוח בפרק זמן של כ- 10 ימים במשלוח חינם! בנוסף, ישנה אפשרות לאיסוף עצמי או למשלוח קוויקבוקס (שמגיע עד 700 מ' מהבית).

אתר תלבושת הינו אתר נוח, פשוט וידידותי המתעדכן באופן תכוף בקולקציות חדשות ואופנתיות ומגובה בשירות לקוחות קשוב ואכפתי, מה שהופך את חווית הקנייה לכיפית, נעימה ומהירה החוסכת זמן ודלק.

tilboshet 3

אז תיכנסו, תבחרו את סמל ביה"ס של ילדכם, את הדגם, הצבע והמידה והזמינו!

מחירים:

3 קפוצ'ונים 149 ₪

3 פוטרים 99 ₪

4 טייץ קצר 99 ₪

4 טייץ 5/8 99 ₪

להשיג ב- http://www.tilboshet.co.il/