כותרות אחרונות
Search

דלת הזזה – כי על איכות לא מתפשרים.

צילום: freepik

 

 

דלת הזזה – כי על איכות לא מתפשרים.

 

בבואכם להזמין דלתות פנים בין אם דלת הזזה לחדר או דלת פנים רגילה חשוב שתדעו שמבחינת חומרים והכנה, אלו דלתות רגילות לכל דבר. הן עשויות פולימר או עץ ומכוסות בטפט, או צבועות בתנור. ישנם כמה סוגים של דלתות עץ שתוכלו לבחור. כל מה שתבחרו, מומלץ שתבחרו רק לאחר עם בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחום. איך לבחור את בעלי המקצוע הטובים ביותר, ואיזה סוגי דלתות הזזה יש, מיד תגלו.

 

 

דלת הזזה – איך הקסם הזה קורה?

בטח יצא לכם לראות דלת הזזה שלפתע נכנסת אל תוך הקיר ונעלמת. קסם! לא באמת, הרי מדובר בסוג של דלת הזזה הנקראת דלת כיס ולמעשה היא נכנסת אל תוך כיס הנבנה בתוך הקיר. דלתות הזזה קיימות בשני סוגים עיקריים עליהם תדעו עוד מעט. רק חשוב שתדעו שהבסיס שלהן הן גלגלי פלסטיק, ומסילת מתכת.

 

כאשר אתם בוחרים דלת הזזה אתם יכולים גם להוסיף לה גלגלים שקטים לפתיחה וסגירה שקטים. ישנן חברות שיקחו על כך תוספת תשלום, וישנן כאלו שלא.

 

מבחינת עיצובים, ישנן דלתות למינטו איכותיות שיעניקו לכם לא רק איכות ברמה הבטיחותית וברמת טווח החיים של המוצר, אלא גם עיצובים ייחודיים. אלו דלתות איטלקיות איכותיות ומאד פופולריות.

 

צילום: freepik

 

ישנן כאמור, שני סוגים עיקריים של דלתות כאשר אנחנו מדברים על דלת הזזה:

  • דלת נגררת

הדלת הנגררת היא למעשה דלת ההזזה הכי שגרתית והכי נפוצה. היא מורכבת על מסילה עליונה המותקנת לצד הקיר ונסגרת ונפתחת לאורכו. היא בטיחותית, כחסכונית, ואפשר גם להוסיף לה גלגלים שקטים.

 

  • דלת כיס

כמו שסיפרנו קודם, דלת כיס היא הדלת היותר משודרגת. היא נכנסת אל תוך הקיר, אל תוך כיס שעשוי ממתכת. כאשר הבניה היא אטומה, לא רואים את הדלת כאשר היא פתוחה. היא לא גורמת לעיבוי הקיר, וחשוב שהיא תהיה עמידה למים וללחות.

 

ספציפית את הדלת הזאת כדאי לתכנן מבעוד מועד בשל הבניה המיוחדת של כיס המתכת. חשוב לדעת שלא כל בית יכול להכיל דלת הזזה מהסוג הזה.

 

כמו כן, המחיר שלה יקר יותר, וקשה מאד לנקות את האבק המצטבר בתוך כיס הדלת. כך שאם יש רגישות לאבק בבית או במשרד, מומלץ שלא תבחרו בה.

 

צילום: freepik

 

כל חברה מקצועית המכבדת את עצמה תדאג בסיום ההתקנה וההרכבה לנקות אחריה את הפסולת. כמו כן, היא גם תדאג לבדוק ולוודא שהדלתות עובדות כמו שצריך. שהן נעות על המסילה כראוי, שהגלגלים עובדים כמו שצריך ושהמסילות מחוברות באופן תקין.

 

בין אם מדובר בדלת כיס ובין אם מדובר בדלתות שהן דלתות למינטו איטלקיות. אם בחרתם את אנשי המקצוע שלכם על סמך חוות הדעת וההמלצות החמות, הם יעשו בדיוק את מה שצריך.

 

דלתות בכר עוסקים בדלתות פנים מעל 60 שנים וגאים בניסיון והוותק במכירה ובהרכבת דלתות. דלתות בכר מציעה מבחר רב מאד של דלתות הנבחרות בקפידה על ידי צוות מהימן ומקצועי.

 

החברה נמצאת בדרך שלמה 116 בתל אביב, וניתן למצוא בה מגוון של דלתות פנים איכותיות. צרו קשר כבר עכשיו לקבלת שירות וייעוץ ללא עלות: 03-6870431