כותרות אחרונות
Search

חיפוי קיר אלומיניום – עיצוב באיכות אחרת!

צילום: freepik

 

חיפוי קיר אלומיניום – עיצוב באיכות אחרת!

 

רוב הסיכויים שאם אתם לא מתעסקים בבניה ובשיפוץ, או אם אתם לא מתעסקים בשיפוץ הבית הפרטי שלכם כרגע לא תכירו את המושג חיפוי קיר אלומיניום ולא תדעו למה הוא משמש. אם אתם כן נמצאים בסיטואציה הזאת, אין ספק שתצטרכו להכירו, לדעת מה תפקידו וליהנות מהנוכחות שלו בחיים שלכם, כי הוא הולך לשפר לכם את איכות החיים באופן משמעותי. מיד תדעו למה.

 

חיפוי קיר אלומיניום – לאיזו מטרה?

המוצר חיפוי קיר קיים על מנת להשלים את עיצוב הבית או את עיצוב המשרד. הקירות בתוך הבית או בתוך המשרדים לא קיימים רק כדי לבצע הפרדה בין החדרים אלא הם בעלי תפקידים מהותיים גם בנושא של אקוסטיקה ובידוד רעשים. לא רק הם מבצעים זאת, המבנה באופן כללי גם תורם לעניין, אך יש להם חלק בכך.

 

צילום: freepik

 

חיפוי קיר אלומיניום מאפשר עיצוב הקירות בצורה מיוחדת וגם יישום של העיצוב בזמן של שיפוץ ובניה. החומרים בעלי זמינות גבוהה מה שמעניק את היכולת לבעלי המקצוע להשתמש בחיפוי קיר בפרויקטים רבים.

 

חיפוי קיר אלומיניום – סיבות עיקריות:

 

  • אסתטיקה

לא מעט אנשים מוסיפים חיפוי קיר אלומיניום בשל המראה המודרני הנקי והמעוצב שמקבלים לאחר הנחת החיפוי. זוהי אחת הסיבות העיקריות לשימוש בחיפוי מסוג זה.

 

  • בידוד אקוסטי

בידוד אקוסטי הוא חלק מאד חשוב ומהותי כשמדובר בהפרדת חדרים בתוך חלל הבית. חיפוי איכותי דואג לכך שרעשים לא יעברו מחדר לחדר, ותהיה פרטיות משמעותית. חשוב בין אם מדובר בבית, ובין אם במשרדים.

 

  • טמפרטורה

בידוד הטמפרטורה בחדרים מאפשר לכל חלל בנפרד בתוך הבית או בתוך המשרד להתאים את האקלים בו במזגן נפרד (או באמצעים אחרים) בלי להיות מושפעים מהחדרים האחרים.

 

  • הסתרת פגמי קיר

חיפוי קיר אלומיניום מאפשר להסתיר פגמים מתחת לחיפוי. פגמים אלו נוצרים לעיתים בגלל שיפוצים או פשוט בלאי של הזמן.

 

באופן כללי, חיפוי קיר אלומיניום הוא עיצוב אקסקלוסיבי ומודרני לכל מקום שבו תחליטו להשתמש בו בין אם למשרד, ובין אם לבית פרטי או דירה בבניין משותף.

 

צילום: freepik

 

ההבדל בין חיפוי קיר אלומיניום לחיפוי קיר בטון:

 

  • חיפוי קיר בטון

כשאנחנו מדברים על חיפוי קיר מבטון, אנחנו מדברים על חומר מוכר ונפוץ. בטון משתלב בכל בניה, ולמעשה גם מעניק גימור לקיר חיצוני. אך יחד עם זאת קשה מאד באמצעות חיפוי בטון להסתיר באופן אסתטי פגמים בקיר, ועיצוב עם חיפוי בטון יראה לא מעוצב בצורה מודרנית ולא יראה יוקרתי.

 

  • חיפוי קיר אלומיניום

חיפוי מסוג זה העשוי מאלומיניום נותן גימור בסטנדרט גבוה ויוקרתי, ומאפשר גם להסתיר פגמים בצורה מושלמת. במהרה תרגישו שאתם נמצאים במקום מעוצב, מודרני, בקו נקי ויוקרתי. לחומר האלומיניום ישנם יתרונות רבים, ביניהם, עמידות למזג האוויר המשתנה ותחזוקה מינימלית, יחד עם חיים ארוכי טווח.

 

אופק מעקות אלומיניום הוא מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות, פרגולות אלומיניום, מסתורי כביסה, פתרונות הצללה שונים, חיפוי קיר, וגדרות מאלומיניום. החברה פועלת מעל 10 שנים בכל רחבי הארץ ומעניקה שירות אדיב, מקצועי ובליווי אישי. התקשרו כבר עכשיו לייעוץ, ותנו לנו לגרום לכם להרגיש בטוחים איתנו בתהליך.

 

מאמר זה נכתב על ידי אופק מעקות אלומיניום. מפעל ייצור בתחום מעקות זכוכית למרפסות
מסתורי כביסה, פרגולות, הצללות חיפוי קיר וגדרות מאלומיניום. חברתנו פועלת במשך כעשור בכל רחבי הארץ בהיקפים גדולים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.