כותרות אחרונות
Search

שני דגמים חדשים לקולקציית המשקפיים המשותפת של קרולינה למקה ברלין וקים קרדשיאן ווסט !

צילום: Mert Alas & Marcus Piggott

 

שני דגמים חדשים לקולקציית המשקפיים המשותפת של קרולינה למקה ברלין וקים קרדשיאן ווסט

לאחר שקים קרדשיאן- ווסט הסעירה את העולם עם 7 דגמים ראשונים ובלתי נשכחים, מתוך הקולקציה המשותפת שלה עם קרולינה למקה ברלין, כעת מושקים 2 דגמים נוספים.

 

דגם Slick & slim – בעל עדשות אובליות צרות ומאוזנות, מסגרת מתכת דקיקה בצבעוניות מטאלית מתוחכמת וסגנון רטרו ניינטיז – קלאסי, נשכני ומדויק.

 

צילום: KronusStudio

 

דגם Innovative shield – מראה המסכה הקלאסי עובר חוויה עתידנית ומגיע עדכני מתמיד. בעל גשר אף אחורי מודגש, טופ חלק ואחיד הגולש ומתכתב גם עם ידיות המשקפיים. אקססורי מושלם למראה גבוה ועוצמתי.

 

צילום: KronusStudio

 

במסע המסקרן והמשותף עם מותג המשקפיים, קרדשיאן- ווסט יצקה את נקודת מבטה הייחודית בנוגע לכל מה ששיק. קים בעלת יכולת נדירה לשחק עם המראה שלה ועדיין לשמור על זהותה ללא דופי. היכולת לגוון, להרעיד עולמות ולהכתיר סמלי סטטוס בעזרת מראה משתנה, כמו בלחיצת כפתור, הופכים אותה לאישה חזקה, עצמאית וכל יכולה שתמיד מעניין לגלות לאן פניה מועדות ושומרים את מיליוני עוקביה דרוכים לקראת הבאות: אורך שערה, צבעו, האיפור שעל פניה והבגדים שלגופה, כל אלו משתנים ללא הרף, במהירות מפעימה ואחראים למאות טרנדים ששוטפים את העולם מדי שנה.

 

צילום: Mert Alas & Marcus Piggott

 

#NEVERSTOPCHANGING: קרולינה למקה ברלין ממשיכה לחדש ולהפתיע את חובבי האופנה עם קולקציות מגוונות, טרנדיות ומלאות בניחוח בינלאומי. לצד 500 פריטים שהרשת מציעה מדי עונה, חברה קרולינה למקה למלכת הסטייל והסלפי, קים קרדשיאן-ווסט ויחד יצרו קולקציה אייקונית לקיץ 2019.

 

צילום: Mert Alas & Marcus Piggott

 

הקולקציה נועדה עבור מי שאוהבים להתעדכן כל הזמן, לחיות את החיים בקצב מהיר ולשחק עם המראה בהתאם למציאות כפי שהיא בכל רגע נתון, מתוך התפיסה שמשקפיים מהווים נדבך שבעזרתו ניתן לחדש, להעצים ולשדר State of mind שנמצא כאן ועכשיו, אבל ישתנה עם ה-Story של מחר.

 

צילום: Mert Alas & Marcus Piggott

 

 

 

צילום קמפיין: Mert Alas & Marcus Piggott

צילום פקשוטים: KronusStudio  

 

CAROLINA LEMKE x KIM KARDASHIAN WEST

מחיר: 249.90 ₪ לפריט

להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין www.carolinalemke.co.il

 

אודות CAROLINA LEMKE BERLIN

מותג משקפיים בינלאומי שמציע למכירה, בכל עונה למעלה מ-500 דגמי שמש וראייה ב-100 נקודות מכירה במרכזי הקניות המובילים בישראל ובעולם בעולם: ספרד, לונדון, תאילנד, אוסטרליה, פנמה, מקסיקו וארה"ב. המותג, שנוסד לפני 8 שנים על ידי מעצבת המשקפיים הגרמנייה קרולינה למקה, מציג בדגמיו שילוב מנצח של אופנתיות, איכות בלתי מתפשרת ומחיר אטרקטיבי.