כותרות אחרונות
Search

ד"ר אינס ורנר קיבלה תעודת הוקרה מטעם ארגון הבריאות העולמי

ד"ר אינס ורנר וד"ר פליקס פבלוצקי, מומחים לרפואת עור, ארגנו בישראל כנס בינלאומי ראשון בנושא הפרעות פיגמנטציה  וויטיליגו. במהלך הטקס חגיגי קיבלה ד"ר ורנר תעודת הוקרה מטעם ארגון הבריאות העולמי על פועלה לקידום הידע בתחום הרפואה האסתטית

ד"ר אינס ורנר ,הנשיאה הנבחרת של הארגון הארופאי לרפואת עור אסתטית ובעלת מרכז אסתטיקה ולייזר בישראל, וד"ר פליקס פבלוצקי, מנהל יחידת הפוטוטרפיה בתל השומר- ארגנו בחודש נובמבר האחרון כנס בינלאומי לרופאי עור מכל העולם בנושאי פגעי פיגמנטציה ומחלת העור היודעה "ויטיליגו". הכנס נערך בשיתוף ארגון המחקר הבינלאומי לויטיליגו והאיגוד הישראלי לרפואת עור.

הכנס נפתח בטקס חגיגי על ידי ד"ר ורנר וד"ר פבלוצקי  ובשיתוף עם  פרופ' ראובן ברגמן, נשיא האיגוד הישראלי לרפואת עור ופרופ' Torello Lotti מאיטליה, נשיא ארגון הבריאות העולמי לרפואת עור.  בטקס קיבלה ד"ר ורנר תעודת הוקרה מארגון הבריאות העולמי לדרמטולוגיה על פועלה לקידום הידע ותרומתה לתחום.

הכנס נערך במשך יומיים ובמהלכו הוצגו בעיות הפיגמנטציה השונות בעור עם החידושים והפתרונות התרופתיים והטכנולוגיים לבעיות אלו. כמו כן, בוצעו סדנאות מעשיות לרופאים כדי ללמד את הטיפולים הרפואיים והטכנולוגים החדשים בתחום הפיגמנטציה (דוגמת כתמי שמש, מלזמה ויטיליגו ועוד)

בנוסף לרופאים בכנס התארחו והציגו גם חברות טכנולוגיות מובילות מכל העולם. חברות אלו הגיעו כדי להתעדכן בחדושים בתחום הפיגמנטציה וכדי להציג חדושים שלהן בתחום זה. הכנס היה מוצלח מאוד עבור כל המשתתפים, הן הרופאים והן חברות הטכנולוגיה . הוא היה כה מוצלח שכבר מדברים על כנס המשך עוד שנתיים.

אתר ד"ר אינס ורנר: www.ines-verner.com