כותרות אחרונות
Search

השנה מעצבים את חדרי הילדים בירוק

 

 

 באווירת ט"ו בשבט – חברת רהיטי דורון מעניקה טיפים לשילוב הצבע הירוק בצורה נכונה

doron 9

אסף טייכמן סמנכ"ל רהיטי דורון: "לקראת  חג האילנות ובעידן בו שמירה על איכות הסביבה ואקולוגיה מתחזקים, קיים ביקוש לעיצוב בירוק, כדרך של חיבור לטבע וסמל לצמיחה ופריחה"

לדברי טייכמן: "הגוונים השונים של הירוק משדרים צמיחה, טבעיות, קלילות ובעיקר מראה צעיר ורענן ועל כן מומלץ לשלב בתכנון הצבעוניות של חדרי הילדים וחדרי הנוער את גווני הירוק. הצבע הירוק משתלב נהדר בחדרי ילדים מקושר עם אלמנט העץ ומייצג צמיחה, גדילה, תנועה, מוטיבציה, אומץ ובריאות. בנוסף, בגווניו הבהירים נחשב הצבע הירוק כצבע התורם לאווירה רגועה "

doron 6

צילום: אסף לוי

שילוב הצבע הירוק ושימוש בגווניו הייחודיים ניתן לעשות במספר דרכים:

הדרך הראשונה היא בשילוב צבעוניות ברהיטים אשר בחדר, רצוי שילוב בדרך של נגיעות- מגירות מתוך ארון, שידה מתוך מערכת עבודה וכן הלאה. דרך נוספת לשילוב הצבע הירוק בחדר היא דרך הכנסה של האקססוריס בחדר כגון- במצעי המיטה, מתלי הבגדים, כיסא הישיבה , או כורסת האירוח. כמו כן ניתן לשלב צבעוניות ירוקה דרך קירות החדר השילוב

של במדבקות קיר צבעוניות או דרך צביעת אחד הקירות בחדר בנגיעות ירוקות או ביצירת מוטיב אומנותי על הקיר בשימוש בגווני הירוק.

 לדברי אסף טייכמן: " הצבע הירוק הוא אחד הצבעים הפופולריים לשילוב בצבעוניות החדר, חלק ניכר מהלקוחות בוחרים לשלב זריקות צבע בחדר בגוון הירוק כדי ליצור בחדר תחושה נינוחה ורגועה, אווירה מעודדת חשיבה חיובית, צמיחה וריכוז ומעצים  אנרגיות חיוביות"

doron 7

צילום: אסף לוי

לדבריו: "שימוש בצבע הירוק משדר אנרגיה קלילה והתחדשות, זרימה ותנועתיות, כך ששילובו בחדר ובעיקר שילובו בחדר הילדים וחדר הנוער הוא נכון והשפעתו על האווירה המתקבלת בחדר טובה ומרגיעה. אם כי, חשוב לדעת ולזכור לעשות שימוש מושכל בצבעוניות, ושימוש מוגזם עלול ליצור עייפות ועומס, כך שנכון להתייעץ בעיצוב וסידור החדר עם אנשי מקצוע בתחום".

רשת רהיטי דורון מציעה מגוון חדרי ילדים ובני נוער המעוצבים בירוק וכן אביזרים לחדרים כמו: כיסאות, שולחנות, מדבקות קיר, כריות, מתלים לחדר ועוד.

 

 

אתר החברה –   www.doron1949.co.il