כותרות אחרונות
Search

הוויסקי היוקרתי "שיבאס ריגאל" משיק בישראל שיבאס XV במהדורה חגיגית ואלגנטית בצבע זהב.

 

 

לרגל חגיגות סוף השנה ותחילת השנה האזרחית החדשה !

"שיבאס ריגאל", וויסקי היוקרה המדורג הראשון בעולם משיק בישראל שיבאס XV במהדורה חגיגית ואלגנטית בצבע זהב.

שיבאס XV, בלנד המתיישן מינימום 15 שנה, היוצר פרשנות מעודנת וקטיפתית לסגנון המסורתי של שיבאס. הבקבוק היוקרתי, בגוון של זהב, בעל חזות ונראות עוצמתית המשקפת את הוויסקי היוקרתי שבתוכו.

 

שיבאס ריגאל, וויסקי היוקרה המדורג הראשון בעולם משיק מהדורת זהב חגיגית יוקרתית ואלגנטית לשיבאס XV לרגל חגיגות סוף השנה ותחילת השנה האזרחית החדשה. שיבאס XV, בלנד המתיישן למשך מינימום  15 שנה עבר סיומת קפדנית בחביות קוניאק, מאיזור גראנד שמפיין, בכך לראשונה משלב בין שני המשקאות היוקרתיים בעולם לבין מסורת וחדשנות. השימוש בחביות קוניאק, מאיזור גראנד שמפיין יוצר פרשנות מעודנת וקטיפתית לסגנון המסורתי של שיבאס.

 

הסוד לטעם היוצא מן הכלל הוא סיומת בחביות מובחרות של קוניאק מאיזור גראנד שמפיין, שמקורם בלב אזור קוניאק בצרפת, איזור הידוע בקוניאקים איכותיים ובעלי טעמים יוצאי דופן.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

שיבאס xv , בעל ארומה עשירה וניחוח של ריבת תפוזים, קינמון וצימוקים בשלים ומתהדר בטעם

פירותי עם רמיזות של ריבת חלב וקרמל המוביל לסיומת של מרקם חלק המתעגל בחיך עם רמזים מעודנים של וניל כיאה לוויסקי עם נוכחות בלתי מתפשרת.

 

שיבאס XV נוצר כמחווה למומחי ערבוב החביות ולקטגוריה המסורתית של הקוניאק והינו בעל מראה יוקרתי, עדכני וחדש השומר על צורת הבקבוק האייקונית המזוהה עם וויסקי שיבאס ריגאל ברחבי העולם. הבקבוק היוקרתי של שיבאס XV בגוון של זהב, בעל חזות ונראות עוצמתית המשקפת את הוויסקי היוקרתי שבתוכו.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 169 ₪

ניתן לרכוש בחנויות האלכוהול והיין המובחרות.

 

אודות שיבאס ריגאל

שיבאס ריגאל, שהושק לראשונה בשנת 1909, הינו משקה הוויסקי היוקרתי הראשון בעולם והוא נחשב לקלאסיקה של כל הזמנים. שיבאס ריגאל ידוע בכל העולם בזכות האיכות, הטעם, הסגנון והאקסקלוסיביות שלו. שיבאס ריגאל הינו מותג גלובלי אמיתי, והוא היווה ומהווה מרכיב חיוני בצמיחת קטגוריית הוויסקי הסקוטי ברחבי העולם.