כותרות אחרונות
Search

הושקה העונה השלישית של סדרת הדוקו-ריאליטי "הבוזגלוס"

 

אתמול בערב התקיים אירוע ההשקה לעונה השלישית של סדרת הדוקו-ריאליטי הכל כך מצליחה והאהובה של yes, על המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי- "הבוזגלוס"!

 

הקרנת הבכורה משכה למתחם yes planet ברמת-גן אושיות כדורגל ישראלי: שחקנים, מאמנים וחברים מעולם הבידור הגיעו לפרגן למשפחת בוזגלו.

 

צילום באדיבות : יח"צ יס

 

ההורים הגאים חני ויעקב, והבנים מאור ואשתו מירן שהגיעו עם התאומים מיילי וריי, אסי ואשתו עדי, אלמוג (שסיפר שהוא מקווה לחזור למגרשים עוד העונה) ונטליה, ואוהד ופאני, ששמרו על קרבה למרות הפרידה.

 

צלם: רפי דלויה

 

הגיעו לברך: פיני בלילי ולירן שטראובר, שחקני בני-יהודה, שחקני הפועל חיפה, שר פיטנס, הסטנדאפיסטית הדר לוי ועוד…

 

במהלך האירוע יעקב השוויץ וסיפר לכולם שהבן של מאור, ריי, הולך להיות היורש והכוכב הבא של המשפחה, אבל אף אחד לא ציפה לפצצה שזרק מאור למשפחה באמצע ההשקה: הודיע להם שהשנה לא יגיע לסדר פסח אצל יעקב וחני, אלא יחגוג אצל חמותו, אשתו של מירן..!!

 

צלם: רפי דלויה

 

 

על העונה החדשה

לאחר הסיום המותח של עונה הקודמת, כשהפיצוץ עם מכבי חיפה, בזמן פציעתו של מאור והאי הודאות של מאור ומירן לגבי עתידם, העיבו על מצב הרוח המשפחתי הכללי, נראה שהעונה הזו נפתחת בהתרוממות רוח –אלמוג פותח עונה ב"הפועל חיפה" ומייד כובש גול מרהיב מול קבוצה איטלקית בסמי עופר ויעקב מחליט לקחת את כל המשפחה למשחק הגומלין באיטליה.

 

מאור המחלים והמתחזק נמכר ל"בית"ר ירושלים" וחוזר למגרשים, כנגד כל הסיכויים והתחזיות הפסימיות, שניבו את סיום הקריירה שלו. מירן מחליטה שלא תיתפס שוב בסצנת קנאה על סט צילומים של מאור ושיר אלמליח, והיא רוקחת לה ולמאור קמפיין זוגי.

 

במשחק באיטליה אלמוג נפצע ומקבל בשורת האיוב: קרע ברצועה הצולבת, וברצועות נוספות. הוא מתמוטט, ומהנקודה הנמוכה הזו, ינסה לעשות את דרכו של אחיו, בחזרה למעלה.

 

photo-osnat-rom

 

אסי מחליט לנסות את מזלו בעסקים, ומנסה לתרגם את המותג המשפחתי "הבוזגלוס" לדולרים או לפחות לשקלים, ועדי חושפת סוד כואב שהסתירה במשך שנים.

 

יעקב מקבל נוק אאוט רציני בדמות פסק דין דרקוני, אחרי שנתיים שמתנהל משפט נגדו אך במקביל מנסה למצוא את הנכד שיוביל את דור העתיד במשפחה הראשונה של הכדורגל. 

 

פאני ואוהד נעים להם כזוג הגרוש הלוהט של העונה, כשמעליהם ממשיכה לרחף השאלה הגדולה: האם עוד יש סיכוי שיחזרו ?

 

יוצרת, במאית ועורכת ראשית: סיגל שביט. מפיקים ויוצרים: שי אינס, דפנה פרנר חברת הפקה: "ארצה הפקות"

 

הבוזגלוס 3 – בכורה ב-14/4 ב- yes VOD והחל מה- 15/4, ימי שני- רביעי ב- 20:30 בyes Comedy- וב- STING TV