כותרות אחרונות
Search

פסטיבל האביב 5 של קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה "הכדור בידיים שלנו" יתקיים השנה בסימן אגדות מהסרטים

צילום באדיבות: עיריית קרית מלאכי | אגף הדוברות

פסטיבל מהסרטים !

פסטיבל האביב 5 של קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה "הכדור בידיים שלנו" יתקיים השנה בסימן אגדות מהסרטים הנחשבים לנכסי צאן ברזל של ספרות הילדים. הפסטיבל מיועד לכל המשפחה ויתקיים בחול המועד פסח ברחבת המתנ"ס העירוני. אז בואו לפגוש את פיטר פן, שלגייה, הקוסם מארץ עוץ ואלאדין. הכניסה חופשית.

 

עיריית קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה ממשיכות במסורת הפסטיבל האקולוגי בחול המועד פסח זו השנה החמישית. נושא הפסטיבל השנה יהיה אגדות סרטי הילדים עם שלל הצגות ומופעים בנושא סרטים מהעבר וההווה, סדנאות ייחודיות העוסקות במיחזור, אקולוגיה ויצירה והכל ברוח הסרטים הקלאסיים.

 

צילום באדיבות: עיריית קרית מלאכי | אגף הדוברות

 

הרעיונות המובילים בפסטיבל שומרים על רוח הקלאסיקות ונותנים כבוד לעולם הישן ממנו אנו שואבים את תרבותנו. הפסטיבל יכלול מתחם ראשי של הצגות ומופעים מהתיאטראות המובילות בארץ: תאטרון בים בם בום, תאטרון אשרוב והתאטרון הישראלי.

 

כמו בכל שנה הפסטיבל יהיה אומנותי ורב תחומי, החובק סוגי אומנויות שונים. השנה החליטו מפיקת הפסטיבל מאיה פוגל ומנהלת מחלקת התרבות בקריית מלאכי דבורה עתל לבטא את הלך הרוח של סיפורי האגדות הסרטים הקלאסית של כל הזמנים שהם נכסי צאן ברזל של ספרות הילדים. הסדנאות בפסטיבל נבנו במיוחד לפסטיבל בהתאם לעולם הסרטים. "ז'אנר הקולנוע כאומנות מבטא חופש אומנותי וביטוי אישי של יוצרים מהארץ ומחוצה לה" אומרת פוגל.

 

באדיבות: עיריית קרית מלאכי | אגף הדוברות

 

מתחמי הפסטיבל:

v     סיפורי ילדים; כיפה אדומה, שלגייה ופעמונית.

v     סדנאות יצירה – ידידותיות לסביבה המתכתבות עם עולם הקולנוע.

v     מתחם לקטנטנים והכל באינטרפרטציה לעולם הסרטים.

v     סדנת משחק מול מצלמה עם היוצר והשחקן אוהד קנולר (מינכן, בופור).

v     אקשן מצלמים! פינה בה יוכלו הילדים ליצור מחומרים ממוחזרים את האקשן הקולנועי.

v     סדנאות יצירה והפעלה.

v     מייצגים אומנותיים.

 

במהלך הפסטיבל יוקרנו סרטים תחת כיפת השמיים לכל המשפחה ודמויות של כוכבי סרטי הילדים יסתובבו בקהל.

 

חוויה לכל המשפחה!

 

 

צילום באדיבות: עיריית קרית מלאכי | אגף הדוברות

 

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר: "המסורת ממשיכה ופסטיבל האביב של קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה מושך אליו מדי שנה אלפי הורים וילדים מכל רחבי הארץ. השנה הנושא הוא עולם אגדות סרטי הילדים ויהיה כיף לראות את הילדים נהנים ולומדים על הדמויות עליהם גדלנו".

 

ראש המועצה האזורית באר טוביה קובי אביבי: חול המועד פסח הוא חג של משפחתיות, הנאה ושמחת חג. הפסטיבל שלנו המשותף עם קריית מלאכי יעשה כיף ויגבש את כולנו עם תכנים טובים ומהנים שיעסיקו בעיקר את הילדים. אני קורא לכל התושבים, צאו לטבע,  צאו לבלות וליהנות ואם כבר יש דבר כזה כל כך קרוב לבית, אז בואו לפסטיבל ותעשו שמח".

 

פסטיבל האביב 5

 חוה"מ פסח 23-34 באפריל.

רחבת מתנ"ס קריית מלאכי- רח' בן גוריון 38.

בין השעות: 20:00-16:00.

הכניסה חופשית!