כותרות אחרונות
Search

שף פרטי לאירועי חברה, חוויה שכל עובד ישמח לקבל .!

Photo by Tanict 

שף פרטי לאירועי חברה, חוויה שכל עובד ישמח לקבל .!

אתר  https://www.ichefs.co.il/ – פורטל שפים פרטיים, מציע לכם לחוות טעמים חדשים ואישיים על ידי ארוחות גורמה מפוארות שיוכנו על ידי שף פרטי, שמגיעות עד לאן שצריך ובכך להעשיר את תרבות הפנאי במקומות עבודה.

 

כל מחקר אפשרי כבר הוכיח שלא המשכורת מדברת, אלא החוויה האישית של העובד. הודות לגסטרונומיה הישראלית המפותחת, אפשר לספק לכל עובד חברה וארגון לחוות טעמים חדשים ואישיים על ידי ארוחות גורמה מפוארות שמגיעות עד לאן שצריך ולהעשיר את תרבות הפנאי במקומות עבודה. על אחת כמה וכמה כשחשוב להעניק לעובדים דרך לגוון את יום העבודה, להפתיע, להכיר תודה ולהעשיר כל אירוע חברה גם מבחינה קולינרית, על ידי הזמנת שף פרטי שיבשל לכל הנוכחים ארוחות גורמה משובחות לפי טעם אישי והעדפה.

 

העובד צועד על קיבתו.

שיחות משרד על ארוחת הצהריים כבר בתשע בבוקר הוא מנהג נפוץ ומשעשע, אבל יש לו לא מעט הצדקה וצורך. לא סתם נחשבת הארוחה לשיא היום והיא מספקת מפלט מהתעסוקה השוטפת ודרך אולטימטיבית לחילוץ עצמות בדרך אל המיקרוגל. לצד יום העבודה הלחוץ והאינטנסיבי בישראל, מתבססת כתחום חיים מרכזי גם התשוקה הגדולה של הישראלים לגסטרונומיה. ארוחת הצהריים היא המקום שבו זוכים העובדים למסגרת זמנים שבה הם יכולים לא רק לקחת הפסקה מהעולם וליצור חברויות וקשרים, אלא מקום שבו אפשר לדון באוכל כתחביב וכמקור לשיחה, מה שגורם לעובדי המשרד לכונן יחד תחביב משותף ומגבש. כל מנכ"ל חולם על צוות עובדים מגובש שעובד בהרמוניה ולכן אוכל הוא דרך מצוינת לגרום לכך לקרות. ואתם בוודאי מבינים שמקומות שלא מספקים לעובדים שלהם הפסקות אוכל ראויות או שלא מצ'פרים מפעם לפעם את העובדים במשהו טעים ומפנק, יורים לעצמם ברגל.

 

המודעות לאורח חיים בריא גם במסגרת העבודה הולידה את הצורך לספק אוכל חווייתי, עשיר ואיכותי שיתאים גם לאנשים עם העדפות מזון או הרגלים שונים. לכן מיטב החברות כיום במשק נוהגות לגייס שפים פרטיים שיגישו לעובדים ארוחות גורמה משובחות וברמה גבוהה – יתרון משולש של גיבוש, בריאות וחוויה.

 

Photo by Rawpixel

 

ההפתעה הקולינרית המושלמת לעובדי החברה.

השף הפרטי מגיע עד לבית העסק לארוחת צהריים בהפתעה או למקום שבו מתקיים אירוע החברה עם כל הציוד הדרוש, חומרי גלם טריים וצוות עובדים מיומן שערוך להספק גבוה. הוא מרכיב מראש מול מארגני האירוע את התפריט ואת סגנון הבישול ומקבל גם פרטים מדויקים לגבי מזונות נקודתיים. העובדים מתים על ברביקיו? גריל שף פרטי יפנק את העובדים בשלל בשרים מושלמים. הם תמיד מזמינים מאותה סושיה? שף שמתמחה בסגנון הבישול האסייתי יעניק להם חשיפה לטעמים ומרכיבים חדשים. במחלקה מדברים שוב ושוב על טכניקות הבישול והמתכונים שכל אחד מביא איתו בפלסטיק מהבית? שף פרטי שעורך סעודת תבשילים מגרה ומעוררת יעשיר את טעמם של הסועדים ויחשוף אותם לעולמות בישול חדשים. אין באמת צורך להיות חברה או בית עסק שעוסקים בדרך כזו או אחרת בגסטרונומיה כדי לספק לעובדים חוויה מהנה ומשחררת שכולם ידברו עליה ביום שלמחרת. גם מתחמי האירוח השונים בישראל ובצפון בעיקר נוהגים לארח אצלם אירועי חברה בסדר גודל עצום שבו נוכחים גם מספר שפים פרטיים. כל שף מבשל לתחומו ויחד הם יוצרים בופה ענק ומגוון שמלווה את האירוע, את הפעילות, האטרקציה המרכזית, ההופעה וכל מה שנאגד יחד ליום כיף שמרעיף על העובדים הנאה.

 

פלוס אדיר גם לשף המבשל

עד לפני עשור הסתכם כל יום כיף לעובדים בישיבה במסעדה והצריך גם ממארגני האירוע לחפש מקומות גדולים שאפשר לסגור לשעתיים לפחות לטובת הישיבה במקום ולסכם על מנות ממוקדות שיוכלו להתאים לרוב הסועדים, בדרך כלל דגים ובשרים בליווי תוספות וסלטים. הצמחונים והטבעונים לא מצאו את עצמם בתוך בליל המנות ובדרך כלל לא קיבלו סיפוק מושלם מהחוויה. בעקבות הצורך העולה בשירותם של שפים פרטיים אפשר לייצר מבחר עשיר ומספק יותר של מנות לכל סועד שבו כל עובד ימצא מנה טובה וראויה. וככל שמתרחב היקף השימוש בשפים הפרטיים, כך ניתן להנגיש יותר מנות מורכבות או מיוחדות גם לאלרגיים ולרגישים למזונות מסוימים, לנוהגי היתר, לילדי העובדים שמשתתפים באירוע ועוד ועוד. אפשרויות השף בישראל הן כמעט בלתי מוגבלות ועל כן כל הפקת ארוחת גורמה פרטית היא בבחינת אתגר חדש, שהשף המתאים ישמח ליישם עד לשביעות רצון של כל הנוכחים. עבורו מדובר בהזדמנות להיחשף לאנשים נוספים ולקבל הכרה על מקצועיותו ואומנותו וככל שיבחר להבליט את כשרונותיו מול קהל רחב של סועדים, כך הוא יכול לפעול עוד שנים רבות בשטח ולקבל אליו הזמנות גם באופן פרטי, כשף עד הבית.

 

כתבה זאת נכתבה באדיבות אתר  https://www.ichefs.co.il/   – פורטל שפים פרטיים