כותרות אחרונות
Search

הזמרת בת אלה יחד עם גיא מינטוס וסימפונט רעננה למען ילדי עמותת שניר.

צילום: אסף לוי.

 

הזמרת בת אלה יחד עם גיא מינטוס וסימפונט רעננה למען ילדי עמותת שניר.

 

בת אלה,  זמרת הנשמה הישראלית,  מצטרפת בימים אלו לקהילת "המלאכים של שניר" ומקדישה את כל ההכנסות מהמופע הקרוב למען ילדי עמותת ״שניר״. העמותה עוסקת בקידום שוויון הזדמנויות בחינוך ובתרבות והיא מעניקה עזרה יומיומית לנזקקים ולנוער בסיכון.

 

קהילת ״המלאכים של שניר״ מונה כ-2500 מובילי דעת קהל בחינוך ובתרבות בישראל.

הופעתה של בת אלה תתקיים ביום חמישי הבא 7.11  במוזיאון תל אביב לאומנות, עם הפסנתרן והמלחין הישראלי גיא מינטוס ועם תזמורת סימפונט רעננה.

 
לדבריה של בת אלה המופע עומד להיות ״פנטזיה תזמורתית רב-תרבותית״, בו תשיר את שיריה – שירי השראה מהשירה העברית החדשה ומהמקורות היהודיים, כשהם עטופים בצלילי הפסנתר הקסומים של גיא מינטוס ובצליליה המיוחדים של תזמורת סימפונט רעננה.

 

צילום: אסף לוי.

 

סיון ברון לוי, מנהלת קשרי הקהילה של עמותת ״שניר״: ״אנחנו שמחים מאוד על הצטרפותה של בת אלה לקבוצה המדהימה של מתנדבי ופעילי ״המלאכים של שניר״ ועל תרומתה הנדיבה בהכנסות הכרטיסים למען הילדים והצוות החינוכי של העמותה״. עוד הוסיפה סיון, כי בנוסף, תחבור בת אלה במהלך השנה לתוכנית החינוכית של ילדי העמותה, תיפגש עם הילדים ותפעיל אותם בתכנים העוסקים בתרבות ובמורשת ישראל וכמובן תשתף ותספר על דרכה המוסיקלית והופעותיה בארץ ובעולם.