כותרות אחרונות
Search

סינרגיה אירגונית מאת: ד"ר רמי בן ישי, ספר חובה לכל מנהל, יזם, בעל עסק ויועץ לארגונים

סינרגיה ארגונית מאת: ד"ר רמי בן ישי, ספר חובה לכל מנהל, יזם, בעל עסק ויועץ לארגונים, שרוצה להרוויח ולנצח במציאות העכשווית.

סינרגיה ארגונית –  איך  תפיק  יותר  מהמשאבים  הקיימים כלים מוכחים וחדשניים לשיפור התפוקות על ידי שילוב הכוחות בארגון.

סינרגיה היא פעולה משותפת של שני גורמים או יותר הנותנת תוצאה טובה יותר מצירוף פעולות כל הגורמים בנפרד.

הספר סינרגיה אירגונית נכתב על מנת לסייע למנהלי אירגונים, ולאנשי משאבי אנוש, הדרכה ופיתוח ארגוני, לפתח ולשמר את הארגון כארגון מוביל, וכארגון שבו מתקיימים יחסי גומלין איכותיים בכלל וסינרגיה בפרט. באמצעות סינרגיה ארגונית ניתן לשפר את תפוקות הארגון, להפיק את המיטב מתהליך מיזוג או רכישה, להטמיע טכנולוגיות חדשות וחדשניות ולפתח מגוון מוצרים ושירותים בקלות יחסית. במקביל, שביעות הרצון והמוטיבציה של העובדים עולות והקשר של העובדים והמנהלים למקום העבודה מתחזק.

סינרגיה נוצרת בין שונים, אך שונות בין אישית מרתיעה אותנו. אנו מעדיפים לעבוד עם הדומים לנו, וזו אחת הסיבות בגינן קשה לנו לייצר סינרגיה. ספר זה מתאר תפיסה ייחודית, שיש לה: שפה ועולם מושגים ייחודיים משלה שמגדירים אותה; מודל המגדיר את שבעת הדפוסים של יחסי הגומלין; וכלי עבודה המאפשרים לאבחן ולשפר את החיבור בין הכוחות והמשאבים השונים בארגון. תמצא בו הסברים, תרשימים, דוגמאות, שאלון מיפוי דפוסי יחסי הגומלין ודפים לתרגול.

מחיר הספר 88 ₪ כולל משלוח בדואר

אם התשובה  לשאלות הבאות היא כן הספר הזה נועד עבורכם !

  • העובדים והמנהלים לא מסתדרים ביניהם?

  • לקוחות ופרויקטים נופלים בין הכסאות?

  • מעוניינים להגדיל את הכנסות החברה בעצמכם?

  • עומדים בפני מיזוג, רכישה או שינוי, ורוצים לצלוח אותו בשלום?

  • מרגישים שיכולתם להשיג יותר על ידי שיפור שיתופי הפעולה?

בשפה מקצועית וברורה מגלה לכם ד"ר רמי בן – ישי, את סודות הסינרגיה הארגונית – הכלים ותהליך העבודה שיאפשרו לכם :

  • להפוך את החברה שלכם לחברה מובילה

  • לחזק את הקשר בין העובדים והמנהלים בארגון

  • "לתווך" נכון בין השינויים הטכנולוגיים למבנה הארגוני ולעובדים.

  • לשפר את חוויית השירות ללקוחות

  • לשפר את שביעות הרצון ושימור העובדים, הלקוחות, המנהלים ובעלי המניות.

sinergia 1

רו"ח יורם שיפר – שותף מנהל זיו, שיפר ושות' – רואי חשבון "רמי ליווה אותנו והעניק לנו ייעוץ שוטף בתהליך המיזוג שיצר את משרד רואי החשבון זיו, שיפר ושות'. בזכותו, שיתוף הפעולה בין שני המשרדים ושתי התרבויות הארגוניות השתפר והרווחים בהתאם. הצלחתו הייתה גדולה הואיל והסינרגיה שנוצרה גרמה לתוצאה שסינרגיה טובה אמורה לתת – גודל השלם היה גדול משמעותית מסך חלקיו. אפשר לומר שהספר (אשר לא היה בנמצא במועד המיזוג) מציג בצורה מוחשית את התפיסה, את הכלים ואת תהליכי העבודה הדרושים להצלחת מיזוג. קריאת הספר מספר שנים לאחר השלמת העבודה עם רמי מאפשרת לי לעשות הערכה של ההישגים שלנו בשנים שעברו מאז המיזוג ולראות מה עוד עלינו לעשות”. להערכתי הספר יכול לסייע מאוד למי שעבר או שוקל לעבור מיזוג". 

ד"ר עו"ד יניב זייד – "דוקטור שכנוע": "יישום עקרונות הסינרגיה שמלמד רמי חסך לי זמן ניהול רב, קידם את החברה וסייע להתפתחות ולעצמאות האישית והמקצועית של אנשי הצוות שלי.ד"ר רמי בן ישי, מעבר להיותו מרצה מרתק ויועץ ארגוני בכיר ועתיר ניסיון, מעביר את תכניו בצורה ברורה, אישית ופרקטית. ממליץ בחום.

מידע נוסף www.ben-yshai.com     rami@ben-yshai.com