כותרות אחרונות
Search

רשת בתי הקפה BIGA מתרחבת ופותחת בית קפה חדש בקניון חיפה

 צלם: אלעד גוטמן

איש העסקים יאיר מלכה,  מרחיב את פעילות רשת בתי הקפה "ביגה" – ופותח בימים אלו, את הסניף ה- 17 של הרשת בקניון חיפה, בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪ 

הסניף הכשר ממוקם בקומת הקרקע, ומשתרע על שטח של כ- 300 מ"ר, הכוללים מרפסת חיצונית  ויכיל כ- 150 מקומות ישיבה. הסניף יציע, אינטרנט אלחוטי, תפריט מגוון הכולל מנות בריאות ייחודיות ומעדניית בוטיק על טהרת הבריאות המציעה מאפים, עוגות, לחמים, ומגוון רחב של קפה בטעמים ייחודיים.

הסניף החדש יצטרף ל16 סניפים קיימים: בעיר חיפה ברחוב חורב ובגרנד קניון, בקריון, בקריית חיים, קריית טבעון, ביג פאשן אשדוד, ביג באר שבע, תל אביב מתחם שרונה, קניון כפר סבא הירוקה, קניון אילון ברמת גן, גן יבנה, מתחם ג'י יבנה, יס פלנט ירושלים, צומת שילת, ביג קריית שמונה, לה-פארק חולון

יאיר מלכה, מנכ"ל ומבעלי רשת קפה ביגה: "התרחבותה של רשת ביגה, מוכיחה כי הקונספט החדש, המבדל עצמו משאר רשתות הקפה הקיימות בישראל, עובד. הצרכן הישראלי מחפש חווית קפה אחרת באווירה אירופאית".

biga 3

יאיר מלכה מנכ"ל ומבעלי רשת ביגה – צילום: הלד צלמים

סניף ביגה יציע מגוון רחב של דברי מאפה טריים, ביניהם: לחמים, מאפים בתפזורת, עוגות, עוגיות, פוקאצ'ות ועוד. מדובר באפיית לחמי מחמצת שיאור טבעית, המיוצרים בעבודת יד ונאפים בתנורי אבן ובחומרי גלם איכותיים וטבעיים. הסניף יציע מגוון רחב של סוגי לחמים הנאפים במקום ועשויים 100% חיטה מלאה אורגנית ממחמצת, לחם שיפון עם גרעיני פשתן וסומסום, אגוזים, זיתים, גרעיני חמנייה ,קימל, חיטה מלאה עם גרעיני דלעת, עגבניות מיובשות ועוד, לצד מגוון רחב של סוגי מאפה מתוקים ומלוחים הנאפים במקום.

התפריט הייחודי המוצע בסניף, הינו על טהרת הבריאות כמו: ארוחות בוקר מביצים אורגניות, ריבות ביתיות, ירקות אורגנים, מוצרים ללא גלוטן, מוצרים טבעיים, רזים ואיכותיים, מיצים טבעיים של ירקות ופירות שייסחטו במקום. לקוחות ביגה יוכלו ליהנות מתפריט בוקר, צהריים וערב איכותי ומגוון.

בעיצוב הסניף החדש הושקע ידע רב וניסיון של מיטב המוחות, האדריכלים והמעצבים. מראה הסניף הינו בסגנון פריז שיק.

שעות פעילות הסניף:

א' – ה', החל מהשעה  08:00 ועד השעה 22:00.

בימי שישי, החל מהשעה 08:00 ועד שעה לפני כניסת השבת

ובמוצ"ש שעה אחרי צאת שבת ועד השעה 23:00.