כותרות אחרונות
Search

הזמר ליאור נרקיס הופיע בחגיגת המימונה המסורתית שהתקיימה לראשונה בכיכר העיר בכפר סבא !

הזמר ליאור נרקיס הופיע בחגיגת המימונה המסורתית שהתקיימה לראשונה בכיכר העיר בכפר סבא !

 חגיגת המימונה בכפר סבא התקיימה ביום ראשון ה- 28.4 בכיכר העיר, זאת כחלק ממדיניות ראש העיר, רפי סער, לחיזוק מרכז העיר ומרקם העסקים.

 

עיריית כפר סבא, בהובלת החברה לתרבות ופנאי ומחלקת אירועים ובשיתוף הפדרציה העולמית של יהדות מרוקו וקניון ערים, קיימה את חגיגות המימונה המסורתיות בסימן "גדולה מלאכה שמכבדת את בעליה" (חז"ל). האטרקציה של האירוע הייתה הופעה של ליאור נרקיס כוכב הזמר המזרחי שהופיע במיטב שיריו.

 

השנה, לראשונה, התקיימה החגיגה בכיכר העיר כחלק ממדיניות ראש העיר, רפי סער, לחיזוק לב העיר ומרקם העסקים. סיבה נוספת שהובילה לשינוי המיקום היא שבשנים האחרונות חלה דעיכה משמעותית במספר התושבים שפקדו את האירוע בפארק. כיכר העיר נגישה יותר לכולם, דבר שהביא לאירוע מכובד ומרגש עם  אלפי תושבים ותושבות.

 

צילום: סלי בן אריה

 

האירוע החגיגי התקיים ביום ראשון ה- 28.4  במעמד ראש העיר, רפי סער, ויו"ר ועדת חגיגות המימונה והפדרציה העולמית ליהדות מרוקו בכפר סבא, אליס גל. כחלק מהאירוע הוקם בכיכר אוהל אירוח מסורתי, התקיים טקס החינה וחולקו מופלטות ועוגיות מסורתיות למשתתפים. כמו כן, התקיימה הופעה של להקת "סהרה" וכן יריד אמנים. לטובת המשתתפים עמדו הסעות הלוך וחזור לאירוע.

 

ראש העיר, רפי סער: "המימונה היא חג לאומי, משמח ומלכד וכבר מזמן לא שייך רק לעדה אחת. כך יהיה גם בחגיגות המסורתיות שלנו, כל תושבי העיר ללא יוצא מן הכלל מוזמנים להגיע לאירוע החגיגי והמהנה, שהשנה יתקיים לראשונה במרכז העיר ברחבת קניון ערים לרווחת התושבים. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות יחד מרוח החג והאחדות".