כותרות אחרונות
Search

עיריית רמת-גן מחזירה את הבמה המרכזית לפארק הלאומי.

חגיגות העצמאות !

עיריית רמת-גן מחזירה את הבמה המרכזית של יום העצמאות לפארק הלאומי. 
על הבמה תתקיים הופעה מלאה של להקת משינה.

 

ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן: "רמת-גן חוזרת להוביל גם בחגיגות. אני מזמין אתכם להצביע ברגליים ולהצטרף לחגיגות מושקעות עם מיטב האמנים, שימשכו עד השעות הקטנות של הלילה. אני ממליץ לאגור אנרגיות כבר מעכשיו – הולך להיות שמח!"


רמת-גן מציינת בענק את יום העצמאות ומזמינה אתכם לחגוג בארבע במות בידור מרכזיות שייפרשו ברחבי העיר. השנה חוזרות החגיגות לפארק הלאומי, עם הבמה הגדולה ביותר בגוש-דן שנבנתה לכבוד אירועי יום העצמאות, עליה תעלה, בין היתר, להקת משינה בהופעה מלאה.

 

על הבמות ברחבי העיר יופיעו אמנים מובילים נוספים: נטע ברזילי, שרית חדד, אברהם טל, נתן גושן, בניה ברבי, אליעד נחום ועוד רבים וטובים. 

 

רמת-גן לובשת חג, מתקשטת בצבעי כחול-לבן ומזמינה אתכם לחגוג בענק את יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל.

 

אירועי העצמאות יצאו לדרך ביום רביעי ה-8.5.19,  החל מהשעה 20:00 ועד השעות הקטנות של הלילה. השנה רמת-גן חוזרת למסורת המוצלחת עם ארבע במות בידור שיוקמו ברחבי עיר, בהן כמובן הבמה המרכזית בפארק הלאומי, שצפויה להיות הבמה הגדולה ביותר שנבנתה לכבוד אירועי יום העצמאות באזור גוש-דן ובין הגדולות שנבנו בכל הארץ .

 

על הבמה המרכזית בפארק הלאומי יעלו בזה אחר זה: אביאור מלסה, נטע ברזילי, מרינה מקסימיליאן בלומין ו-DJ דרוויש, יוסי חלפון, איתי לוי ולהקת משינה, שתנעל את הערב עם מיטב הלהיטים מכל השנים. הילדים שבקהל יוכלו ליהנות גם ממופע "הקלמרים" של הצמד אודי ואביעד ומשלל הפתעות ברוח החג.

 

צילום: יח"צ

 

במקביל ייערכו החגיגות גם בכיכר רמב"ם (אורדע), כשאל מרכז העיר צפויים להגיע המוני אדם, תושבי רמת-גן ומבקריה. בתכנית: מופע של כוכבי הילדים שי ורועי ומופעי מוזיקה של אביאור מלסה, נטע ברזילי, שרית חדד ואברהם טל. במקום יוצב האולפן השקוף של גלי צה"ל.

 

מוקד אירועים מרכזי נוסף יוקם בכיכר שניצר במתחם הבורסה, בהשתתפות מיכל הקטנה, DJ שירקיד את ההמונים, להקת פורמולה, יוסי חלפון, בניה ברבי ואליעד נחום. ה"קונטיינרס", מתחם הבילוי החדש של רמת-גן, יפעל כמובן בערב העצמאות ויציע תפריט אוכל מגוון ודוכני בירה. ביום העצמאות תתקיים במתחם פעילות למשפחות עם מתנפחים, תחנות הפעלה מוזיקה וריקודים.

 

עבור הציבור המסורתי והדתי תוקם במה מיוחדת בגן אלי הכהן שבשכונת רמת עמידר, שתכלול הופעות של נתן גושן, שולי רנד וציון גולן, לצד מתנפחים לילדים. כמו כן, בתיאטרון רמת-גן יערך ערב זמר ישראלי בין השעות 20:00-23:00 (שני סבבים), בהשתתפות הטיש הגדול והילה איתן.

 

על כל במות העיר יופיעו להקות הנוער והצעירים של רמת-גן וילדי החוגים. גם הזיקוקים יפגינו נוכחות מרשימה ויאירו את שמי רמת-גן בחגיגה צבעונית במיוחד. 

 

ניתן להתעדכן על כל האירועים והסדרי התנועה בסמוך ליום העצמאות באתר העירוני ובפייסבוק.

 

האירועים בפארק הלאומי, כיכר אורדע ומתחם הבורסה נגישים – כיסאות גלגלים, שמע ושפת סימנים. בכיכר אורדע ובמתחם הבורסה יוצבו גם מתחמים שקטים, המבודדים מגירויים ומיועדים לאנשים המתקשים לשהות במקום הומה אדם (הכניסה למתחם תתאפשר בהצגת תעודת נכה או צמיד ירוק).