כותרות אחרונות
Search

החברה הממשלתית לתיירות תקים בלב בני ברק מרכז מורשת חדשני.

מרכז מורשת בני ברק – הדמיה: חברת "זברה"

 

החברה הממשלתית לתיירות תקים בלב בני ברק מרכז מורשת חדשני.  

עלות המהלך במימון משרד התיירות הוא  כ- שמונה מיליון

 

המרכז החדשני ירושת באמצעים טכנולוגיים מגוונים וחדשניים שיעזרו להציג את הקשר בין היהדות החרדית לקום המדינה, תוך שיחזור מספר מוקדים משמעותיים בביתו של החזון אי״ש וביניהם חדר הלימוד שלו, בית המדרש ומקווה הטהרה.

 

עידן מועלם, מנכ״ל החברה הממשלתית לתיירות: בביצוע העבודות ניתן דגש רב על חווית המולטימדיה ומערך החדשנות לצד שימור התכנים והערכים של מרכז המורשת.

 

מרכז מורשת בני ברק – הדמיה: חברת "זברה"

 

 

במימון משרד התיירות ובשיתוף עריית בני ברק החברה הממשלתית לתיירות תקים מרכז מורשת חדשני ומתקדם בלב העיר בני ברק בגודל של כ-300 מ״ר. מדובר בפרויקט הכולל תכנון, שיקום ופיתוח המבנה הקיים בעלות של שמונה מיליוני ₪.

 

מרכז המורשת, שנמצא בשלבי תכנון מתקדמים, ירושת באמצעים טכנולוגיים מגוונים שיעניקו חוויה ייחודית שתשלב סיפורי מורשת והיסטוריה באופן שמונגש ומותאם לתיירים בקשת גילאים רחבה. במרכז יוצג הקשר בין היהדות החרדית לקום המדינה, תוך שיחזור מספר מוקדים משמעותיים בביתו של החזון אי״ש לרבות חדר הלימוד שלו, בית המדרש ומקווה הטהרה.

 

מרכז מורשת בני ברק – הדמיה: חברת "זברה"

 

 

עידן מועלם, מנכ״ל החברה הממשלתית לתיירות: הקמתו של מרכז המורשת בבני ברק יכלול עבודות לשימור ושיפוץ המבנה הקיים והטמעת החזון הטכנולוגי שלנו לצד התכנים ההיסטוריים של המרכז. במהלך העבודות  יושם דגש משמעותי על חווית המולטימדיה וחדשנות לצד שימור התכנים והערכים של מרכז המורשת. אני רוצה להודות לשר התיירות, מר חיים כץ, שמוביל מדיניות של מורשת והיסטוריה לצד תפיסות חדשניות ושילוב טכנולוגיות מתקדמות כמו כן, מודה לעיריית בני ברק על שיתוף הפעולה הקרוב והתרת החסמים שיאפשרו לנו לקדם את הפרויקט במהרה.