כותרות אחרונות
Search

כנס 2023 INSPIRATION – רשת מכבי טבעי ומכללת רידמן שיתפו פעולה בכנס 2023 INSPIRATION.

מימין: סאלי רידמן מנהלת מכללת "רידמן"  יחד עם דבורה חסיד מנכ"לית רשת "מכבי טבעי" – צילום: אסיה נוף

 

 

כנס 2023 INSPIRATION.

רשת מכבי טבעי ומכללת רידמן שיתפו פעולה בכנס 2023  INSPIRATION.

 

במסגרת שיתוף פעולה רב שנים, של מכללת רידמן ושל רשת מכבי טבעי, המובילה את תחום הרפואה האינטגרטיבית מקבוצת מכבי שירותי בריאות, העבירה ד"ר גלי שטופמן, מנהלת אגף הרפואה במכבי טבעי ומנהלת רפואית של מכללת רידמן,  הרצאה בכנס 2023  INSPIRATION של מכללת רידמן.

 

השבוע התקיים כנס INSPIRATION – אירוע השיא השנתי של מכללת רידמן, המכללה הוותיקה והמובילה בתחום לימודי הרפואה המשלימה והאינטגרטיבית. במסגרת שיתוף הפעולה ההדוק של המכללה עם רשת מכבי טבעי, העבירה ד"ר גלי שטופמן, רופאה ומומחית לרפואה סינית לילדים ופעוטות במכבי טבעי , הרצאה בנושא התפתחות הילד בראי הרפואה הסינית. ההרצאה מציגה תאוריה עתיקה, שתוארה בספרות הרפואית הסינית לפני כ- 1400 שנים, ומתארת  תהליכי גדילה והתפתחות בתינוקות ובפעוטות באופן שרלבנטי גם כיום לכל העוסקים ברפואת ילדים, קונבנציונאלית ומשלימה.

 

תחום הרפואה האינטגרטיבית בישראל נמצא בצמיחה מתמדת, כשיותר ויותר פונים לפתרונות הרפואה המשלימה למצבים בריאותיים. רבים ממוסדות הבריאות מציעים טיפולים המשלבים בין רפואה קונבנציונאלית למשלימה; ההכרה לה זוכה תחום הרפואה המשלימה הן מצד הממסד והן מצד הציבור בישראל, מלמדת על הצורך בקידום מודעות והיכרות עם תרומתה הרבה של הרפואה המשלימה לבריאות הציבור.

 

מימין: סאלי רידמן מנהלת מכללת "רידמן"  יחד עם דבורה חסיד מנכ"לית רשת "מכבי טבעי" – צילום: אסיה נוף

 

דבורה חסיד , מנכ"לית מכבי טבעי: "בחרנו לנו את השותפים הטובים ביותר בישראל, בהכשרת אנשי המקצוע בתחום. אין לי ספק כי יחד אנו עומדים לחולל שינוי משמעותי בטיפול בציבור בישראל ובתחום הרפואה המשלימה ואנו מצפים להמשך העשייה ושיתוף הפעולה הפורה" 

 

סאלי רידמן, נשיאת מכללת רידמן לרפואה משלימה ואינטגרטיבית: "אנו שמחים להיות שותפים של קבוצת מכבי אשר גדלה ומשמשת שחקן מרכזי בתחום הרפואה האינטגרטיבית, שיתוף הפעולה קיים כבר למעלה מחמש שנים, ובבסיסו הפצת הידע והניסיון בתחום הרפואה המשלימה בישראל, אנחנו רואים גם את העלייה בדרישה למטפלים אחרי הקורונה ובזכות הקשרים החזקים שביססנו לאורך השנים יש לנו הרבה בוגרים שמצליחים להשתלב במרפאות של מכבי טבעי".