כותרות אחרונות
Search

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית כלי הדו-גלגלי של פיג'ו לישראל, משיקה את ה- XP400, קטנוע מהפכני SUV הראשון של המותג.

צילום: אבי בר

 

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית כלי הדו-גלגלי של פיג'ו לישראל, משיקה את ה- XP400, קטנוע מהפכני SUV הראשון של המותג.

ה-XP400 פורץ את גבולות המעטפת עם עיצוב אתלטי, מנוע 400 סמ"ק החזק בקטגוריה, אבזור עשיר, נוחות גבוהה, בטיחות חסרת פשרות וכמובן בעזרת יכולת שטח ממשית.

מחיר: החל מ-49,990 .

 

הרפתקה מתמשכת: ד.ל.ב מוטוספורט יבואנית כלי הדו-גלגלי מבית פיג'ו, משיקה בישראל את ה-XP400 החדש – קטנוע אדוונצ'ר חדש לגמרי אשר פותח על בסיס ה-DNA של רכבי הפנאי הפופולאריים של פיג'ו במטרה להבטיח חווית רכיבה ייחודית. ואת זה הוא עושה על ידי עיצוב אתלטי, בטיחות חסרת פשרות, המנוע החזק בקטגוריה, נוחות חסרת תחרות, שימושיות גבוהה וכמובן, היכולת לפרוץ את גבולות הדרכים הסלולות עם יכולת שבילים של ממש.

 

נעמן זוהר מנהל המכירות של "מוטוספורט" – צילום: אבי בר

 

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית כלי הדו-גלגלי מבית פיג'ו לישראל, משיקה את הקטנוע הנועז והמתקדם ביותר של מותג פיג'ו – ה- XP400 החדש. קטנוע זה, הוא לא רק הפתרון הדו-גלגלי של משפחת פיג'ו, אלא הוא נכנס אל לב אחת מהקטגוריות המבוקשות ביותר – קטנועי אדוונצ'ר והוא בולט בה מיד הודות לשורה ארוכה של יתרונות: עיצוב מודרני מלא אופי אשר ממחיש ירידה מעמיקה לפרטים, את מנוע ה-400 סמ"ק החזק ביותר בקטגוריה אשר מפיק 36.7 כ"ס וכן 3.9 קג"מ, רף בטיחות גבוה שכולל מערכת בלימה חזקה עם צמד דיסקים בקוטר 295 מ"מ מלפנים וקאליפרים רדיאליים, אבזור עשיר שכולל מסך TFT גדול עתיר פונקציות, שימושיות ונוחות גבוהה גם לזוג ברכיבות ממושכות.  

 

משה ראובני, מנכ"ל "מוטוספורט" – צילום: אבי בר

 

ה- XP400 החדש ממגנט אליו תשומת לב הודות לעיצובו האתלטי. פיג'ו העניקו לו נראות ייחודית, שרירית וגבוהה המקרבת אותו מאוד אל עולמות אופנועי האדוונצ'ר. הופעה דינמית שכזו, הנה מצרך מבוקש בקטגורית קטנועי האדוונצ'ר וה- XP400 החדש מעלה בה את הרף. מיגון רוח קצר וכהה, חישוקי שפיצים הנועלים צמיגי טיובלס פירלי סקורפיון STR Rally  (17 110/70 מלפנים, 15 160/60 מאחור) ומתלים ארוכי מהלך מבית קיאבה מסירים כל ספק לגבי יכולותיו שמעבר לעולם הסלול.

 

דניאל קרייזמן – צילום: אבי בר

 

רוצים לחקור את סמטאות העיר או השבילים הצרים ללא קשיי התמצאות? מול עיני הרוכבים נמצא לוח מחוונים גדול וחדשני אשר מוקם גבוה מהמקובל, במטרה להפוך אותו לנגיש ויזואלית ללא שום מאמץ עבור הרוכבים, בכל תנאי הרכיבה. על גבי לוח מחוונים זה מוצג מידע רב עבור הרוכב באופן קריא וברור ובעזרת טכנולוגיית ה-i-Connect, ניתן לקשר בקלות את הטלפון החכם ולהציג על גבי מסך ה-TFT הצבעוני הנחיות ניווט ואף לשמור מידע רב מהרכיבה באפליקציה.

 

צילום: אבי בר

 

התכנון הארגונומי המעמיק לו זכה ה- XP400 החדש הופך כל רכיבה לעונג של ממש, עם צמד מושבים (815 מ"מ) נוחים מאוד גם ברכיבות ממושכות, מדרך הרגליים בגימור אלומיניום מציע שפע של מקום, כולל לרכיבה בעמידה בשטח עם יכולת חביקה טובה לגוף הקטנוע עם הרגליים, הכידון נמצא במרחק הנכון אשר מונע עייפות בידיים ומיגון הרוח מגן על גוף הרוכב, מקל מאוד על רכיבה במהירות גבוהה. גם הפקדים הנמצאים על ידיות האחיזה קלים, ברורים ונגישים לשימוש, מאפשרים גם ביטול של בקרת האחיזה (שלושה מצבי התערבות) בקלות לטובת רכיבת שטח.

 

צילום: אבי בר

 

מתחת למושבים ישנם שני תאי אחסון גדולים, מסוגלים להכיל קסדה שלמה וציוד רכיבה נלווה, לצד שקע USB לטעינת הטלפון החכם במקרה הצורך. בנוסף לכך ניתן כמובן להוסיף שלל אבזור מקורי כולל ארגז אחורי עליון ושני ארגזי צד בעלי נפח הטענה גדול, כך ששום טיול לא יהיה ארוך מדי.

 

צילום: אבי בר

 

ה- XP400 החדש מצויד במנוע החזק ביותר בקטגוריה. נפחו, כפי שניתן להבין משמו, 400 סמ"ק, מקורר נוזל ומפיק את ההספק הגבוה ביותר – 36.7 כ"ס ב-8,150 סל"ד וכן 3.9 קג"מ ב-5,400 סל"ד, מה שמבטיח רצועת כוח רחבה מאוד ותגובתיות מוחשית בכל תנאי הרכיבה. בנוסף לכך, גם צריכת דלק נמוכה במיוחד של 3.8 ליטר בלבד ל-100 ק"מ ועם מכל דלק בנפח 13.5 ליטר, טווח הרכיבה בין תדלוקים ארוך למדי. בהתאם ליכולות הגבוהות של המנוע וייעודו של ה-XP400 החדש לרכיבה גם בשטח, פיג'ו ציידו אותו במערכת בלימה חזקה המורכבת מצמד דיסקים בקוטר 295 מ"מ מלפנים הננשכים על ידי קאליפרים רדיאליים (היחיד בקטגוריה) ודיסק יחיד בקוטר 240 מ"מ מאחור, בגיבוי מערכת ABS מתקדמת וגם במערכת מתלים איכותית מאוד, כאשר מלפנים ישנו מזלג הפוך בעל קוטר של 41 מ"מ ומהלך של 140 מ"מ ומאחור בולם יחיד מעובה. בנוסף לכך, ישנה גם בקרת אחיזה הניתנת לביטול בהתאם לצורך ותנאי הדרך.

 

צילום: אבי בר

 

 "פיג'ו XP400 החדש יימכר בישראל עם אחריות של שנתיים ללא הגבלת קילומטרים!"

 

מחיר:

            פיג'ו XP400:

* דגם ALLURE (חישוקים יצוקים): 49,990 ₪

* דגם GT (חישוקי שיחים): 51,990 ₪

            *לא כולל אגרת רישוי בסך 328 ₪

 

במסגרת ההשקה 50 קטנועים ראשונים יימכרו במחירי השקה מיוחדים:

* דגם ALLURE (חישוקים יצוקים): 47,990 ₪

* דגם GT (חישוקי שיחים): 49,990 ₪

            *לא כולל אגרת רישוי בסך 328 ₪