כותרות אחרונות
Search

סוני משיקה מסכי טלויזיה חדשים "ישפאר" יבואנית "סוני" בישראל מציגה את הליין החדש של מסכי 2023 BRAVIA XR.

צילום: אבי בר

 

"סוני" משיקה מסכי טלויזיה חדשים.

ישפאר יבואנית סוני בישראל גאה להציג את הליין החדש של מסכי  2023 BRAVIA XR.

קו המסכים כולל מגוון מסכי LED  וOLED  מתקדמים בטכנולוגיות MINI LED ו QD-OLED  ובמגוון גדלים   ,המצוידים במעבד התמונה המתקדם  BRAVIA XR המשופר  ברזולוציות 4K HDR  HDR  , בעיצובים דקים ומרהיבים, ועם תכונות   XR Clear Image ו -Acoustic Center Sync החדשות .

מדובר בחוויית קולנוע ביתית עוצמתית, סוחפת ובאיכות קול מדהימה להעצמת חווית הצפייה.

 

צילום: אבי בר

 

חברת ישפאר יבואנית סוני בישראל גאה להשיק את סדרות המסכים החדשות של סוני  לשנת  2023/24,   עם מעבד קוגניטיבי XR לחוויית הבידור הביתית האולטימטיבית.

 

באירוע לסוכני מכירות, אנשי תקשורת ומובילי דעה, הציגו צביקה צביקה שמעוני מנכ"ל ישפאר  ורועי מולי מנהל מותג "סוני"  את סדרות המסכים החדשות של "סוני" לקיץ 2023.  סדרות המסכים החדשות כוללות:  BRAVIA XR: X95L Mini LED, X90L Full Array LED, A95L QD-OLED ו-A80L OLED.  כל הדגמים מצוידים בתכונות המספקות לצרכנים חוויה סוחפת ומלהיבה לצפייה בסרטים, תוכניות ספורט, הנאה מאפליקציות סטרימינג, משחקים ועוד…

 

צביקה שמעוני מנכ"ל "ישפאר" – צילום: אבי בר

 

צביקה שמעוני מנכ"ל ישפאר ציין כי "השנה אנו גאים במיוחד להציג קו מוצרים מתקדם הכולל   32  מסכים שונים בגדלים של החל מ 32 אינץ ועד ל98 אינץ  המצויידים בטכנולגיות מתקדמות , ובהתאמה מלאה לדרישות הצרכן הישראלי למסכים גדולים ומתקדמים הן בטכנולגיית LED , והן בטכנולוגיית "OLED" וכפי שהכריז מאשי טקיגוצ"י הנשיא הנכנס של סוני אירופה: "טלוויזיות BRAVIA החדשות של סוני נועדו לבדר – בין אם אתה חובב ספורט, חובב סרטים או גיימר, BRAVIA  היא הבחירה הטובה ביותר, הדגמים החדשים אינם מתפשרים במימוש החזון שלנו ומפגישים עשרות שנים של מומחיות של סוני בתעשיות הטלוויזיה, הקולנוע והמשחקים".

 

רועי מולי מנהל מוצר "סוני" בחברת "ישפאר" – צילום: אבי בר

 

טלוויזיות BRAVIA XR מ-2023 כוללות את המעבד הקוגניטיבי XR המעודכן הכולל את טכנולוגיית XR Clear Image  החדשה, המשפרת הפחתת רעשים ובהירות עם תנועה, מפחיתה טשטוש ויצירת סצנות מפוצצות באקשן. המעבד הקוגניטיבי XR מאפשר שליטה טובה יותר בתאורה אחורית להגדלת אזורי עמעום מקומיים, בהירות מוגברת ותמונה מדויקת יותר.

 

בנוסף, כל דגם מציע Acoustic Center Sync, המסנכרן את מערכת השמע של הטלוויזיה עם מקרן הקול התואם של סוני והופך אותו לרמקול המרכזי לחוויה אולטימטיבית וסוחפת בבית.

 

עבור צרכנים המחפשים חווית סאונד שובת לב עוד יותר, כל דגם עובד גם עם מקרני הקול של Sony ומציע  360 Spatial Sound Mapping אשר מייצר רמקולי פנטום ואופטימיזציה של שדה הקול.

 

 חידוש נוסף  סדרת    -X95L כוללת Acoustic Multi-Audio+, שמגביר את הצליל בצורה שתואמת את התמונה על המסך.

 

דגמי ה-A95L וה-A80L כוללים את טכנולוגיית  Acoustic Surface Audio עם אקטואטורים רוטטים להפקת צליל מהמסך כולו, בהתאמה מושלמת לכל סצנה.

 

סדרות BRAVIA XR 2023 מאפשרות לגיימרים לקחת את משחקי ה-PlayStation® 5 שלהם לשלב הבא עם תכונות בלעדיות, כולל מיפוי טון HDR אוטומטי ומצב תמונה ז'אנר אוטומטי, לאיכות תמונה אופטימלית בזמן משחק וסטרימינג.

 

צילום: אבי בר

 

תכונות אחרות כוללות תפריט משחק קל לשימוש שבו גיימרים יכולים להתאים את ההגדרות שלהם להעדפותיהם, כגון הפעלה או כיבוי של VRR או Motion Blur Reduction .

 

 

תפריט המשחק החדש מאפשר למשתמשים גם להגביר את הבהירות באזורים חשוכים כדי לזהות בקלות עצמים ויריבים ובאמצעות  האקולייזר השחור ויכולים בקלות לכוון על יריביהם עם שישה סוגים של צלבות.  

 

תכונה חדשה נוספת היא  היכולת להתאים אישית את גודל המסך עם תכונת גודל המסך כדי לרכז משחק עם מסך קטן יותר וממוקד.

 

דגם ה-A95L כולל גם Multi-View, שבו משתמשים יכולים לצפות בהליכים ובמדריכי משחק זה לצד זה ובו זמנית לשחק את הכותרים האהובים עליהם.

 

בנוסף, סוני שומרת על מחויבותה להפחתת השימוש בפלסטיק באמצעות יוזמת הדרך לאפס.כדי להפחית את ההשפעה הסביבתית, סוני עובדת על היבטים מרובים של מחזור החיים של המוצר, כגון הפחתת השימוש בפלסטיק בתולי, שיפור יעילות ההפצה ובדיקת צריכת האנרגיה במהלך השימוש.

 

לוח המחוונים החדש של Eco הכלול בכל דגמי 2023 מאפשר למשתמשים להתאים אישית בקלות את העדפות והגדרות חיסכון באנרגיה.

 

צילום: אבי בר

 

תכונות מובילות של ליין המסכים החדש:  

* Cognitive Processor XR  המעבד קוגניטיבי XR™. לוקח את הצפייה והסאונד לשלב הבא .

המעבד המהפכני שלנו בטלוויזיות Sony BRAVIA XR™  משחזר תוכן כפי שבני אדם רואים ושומעים לחוויה מציאותית להפליא.

התמונות עוברות ניתוח צולב בזמן אמת במיוחד סביב נקודת המוקד כדי לתת עומק אמיתי, ניגודיות יוצאת דופן וצבעים חיים להפליא.

 

צילום: אבי בר

 

* העצימו את החוויה עם מוצרי הסאונד של סוני: טלוויזיות ה-BRAVIA XR החדשות של סוני מתאימות למגוון מוצרי סאונד של סוני, כמו מערכת הקולנוע הביתי HT-A9 או מקרני הקול HT-A7000, HT-A5000 ו-HT-A3000, גבול חדש של טכנולוגיית סאונד מרחבית . 360 Spatial Sound Mapping, הוא התוספת האחרונה לדגמים HT-A7000, HT-A5000 ו-HT-A3000. על ידי כיול סאונד לחדר הצפייה הנבחר, הטכנולוגיה יוצרת מספר רמקולי פנטום מסודרים בצורה אופטימלית לשדה צליל קולנועי רחב וסוחף יותר.

 

* XR Backlight Master Drive: מופעל על ידי Cognitive Processor XR  טכנולוגיית ה ™, XR Backlight Master Drive  משתמשת באלגוריתם עמעום מקומי שפותח על ידי Sony כדי לשלוט באלפי מיני LED זעירים וצפופים במיוחד בדיוק ועצמאות מוחלטים המספקים בהירות יוצאת דופן, טווח דינמי מרשים , שחורים עמוקים וצבעים טבעיים להפליא.

 

צילום: אבי בר

* Acoustic Center Sync משתלב בצורה מושלמת עם מקרני הקול של Sony  תכונת – Acoustic Center Sync מסנכרנת את רמקולי הטלוויזיה עם מקרני הקול נבחרים של Sony כדי לחזק את ערוץ הרמקולים המרכזיים לדיאלוג ברור ומלא יותר וסאונד סוחף יותר.

 

* בשילוב עם מוצרי Sony Home Audio, הצרכנים יכולים לצפות לחוויית צפייה יוצאת דופן באמת בבית.

 

* Perfect for PlayStation® 5 ותכונות משחק: גיימרים יכולים לקחת את משחקי ה-PlayStation® 5 שלהם לשלב הבא עם תכונות בלעדיות Auto HDR Tone Mapping ו-Auto Genre Picture Mode  המייעלים את איכות התמונה בזמן משחק וסטרימינג. עם תפריט המשחק החדש שנוסף, מעולם לא היה קל יותר לכוונן את הגדרות המשחק ופונקציות. כל הצרכים החיוניים נמצאים בהישג יד של הגיימר להתאמות תוך כדי תנועה. בנוסף, ה-BRAVIA XR A95L  מאפשרת מצב של צג כפול המאפר צפייה במדריכי משחק זה לצד זה תוך כדי הפעלת הכותרים האהובים עליך.

 

* כפתור ייעודי בשלט Crunchyroll® : לאוהבי הז'אנר , כפתור השלט של Crunchyroll מעניק למשתמשי BRAVIA גישה בנגיעה אחת לאחת מספריות האנימה הגדולות בעולם, אוסף של יותר מ-18,000 שעות של אנימה, הכוללת יותר מ-44,000 פרקים וסרטים עלילתיים, מתורגמים למספר שפות. שידור סימולציה נגיש גם הוא, כך שניתן לצפות בכותרים יפניים מחו"ל לאחר שידור ביפן.

 

* BRAVIA CAM: מצלמת ה BRAVIA CAM יכולה לזהות את מיקום הצופה כדי לייעל את התמונה והסאונד בהתאם לסביבת החדר ולמרחק הצפייה, מה שהופך את תקשורת הווידאו לפשוטה עם בני משפחה וחברים על מסך גדול.

 

צילום: אבי בר

 

* Google TV: ראה יותר מ-700,000 סרטים ופרקי טלוויזיה, הכל במקום אחד. מערכת ההפעלה האולטימטיבית  Google TV מביאה את התוכן האהוב על כולם מכל אפליקציות ומינויים ומארגנת אותם בקלות. Quick search – פשוט שאל את גוגל. נסה לומר "היי גוגל, מצא סרטי פעולה" כדי לחפש באפליקציות. – ( המערכת עובדת במצב אנגלית בלבד בהתאם למדיניות חברת google )

 

* נבנה מתוך מחשבה על קיימות: במהלך הייצור, Sony מפחיתה את השימוש הכולל בפלסטיק בכ-60%, ומפחיתה את הפליטות גז החממה בכ-15% על ידי שימוש באריזות קטנות וקלות יותר להובלה.

 

* כל הגדרות ה-Eco במקום אחד: ה-Eco Dashboard שומר את כל הגדרות המשתמש במקום אחד, מה שמקל על שינוי הגדרות בנפרד או יחד. עם אפשרות ההגדרה הקלה, משתמשים יכולים לבצע אופטימיזציה של הגדרות עבור סביבת הצפייה שלהם.

 

צילום: באדיבות "סוני" – "ישפאר"

 

סדרות Sony BRAVIA XR החדשות , תכונות עיקריות BRAVIA XR X95L 4K HDR Mini LED TV (85”, 75”, 65”):

* מעבד תמונה חכם ועוצמתי : המעבד הקוגניטיבי XR מדמה את האופן שבו אנו רואים את העולם האמיתי כדי לספק תמונה עם ניגודיות דינמית רחבה, שחורים מפורטים, בהירות שיא גבוהה וצבעים טבעיים.

 

* Ultimate backlight control: טכנולוגיית XR Backlight Master Drive מכווננת את התמונה ומביאה לשחורים עמוקים וצבעים טבעיים הממריצים סרטים ומשחקים מחדש.

 

* Mini LED קונטרסט וצבע: ראה ניגודיות אולטימטיבית מאלפי נורות MINI LED ומיליארדי צבעים מדויקים הנשלטים על ידי הדיוק של טכנולוגיות XR Backlight Master Drive ו-XR Triluminos Pro.

 

* Google TV: ראה יותר מ-700,000 סרטים ופרקי טלוויזיה, הכל במקום אחד. מערכת ההפעלה האולטימטיבית  Google TV מביאה את התוכן האהוב על כולם מכל אפליקציות ומינויים ומארגנת אותם בקלות.

Quick search – פשוט שאל את גוגל. נסה לומר  "היי גוגל, מצא סרטי פעולה" כדי לחפש באפליקציות. – ( המערכת עובדת במצב אנגלית בלבד בהתאם למדיניות חברת google )

 

* Perfect for PlayStation® 5 ותכונות משחק: גיימרים יכולים לקחת את משחקי ה-PlayStation® 5 שלהם לשלב הבא עם תכונות בלעדיות Auto HDR Tone Mapping ו-Auto Genre Picture Mode  המייעלים את איכות התמונה בזמן משחק וסטרימינג.

 

עם תפריט המשחק החדש שנוסף, מעולם לא היה קל יותר לכוונן את הגדרות המשחק ופונקציות. כל הצרכים החיוניים נמצאים בהישג יד של הגיימר להתאמות תוך כדי תנועה. בנוסף, ה-BRAVIA XR A95L  מאפשרת מצב של צג כפול המאפר צפייה במדריכי משחק זה לצד זה תוך כדי הפעלת הכותרים האהובים עליך.

 

  • HDMI 2.1 gaming:  קבל את היתרון במשחקים בעלי ביצועים גבוהים עם תכונות HDMI 2.1:   4K/120, VRR  ו -ALLM.

 

  • תמונה וצליל בהתאמה מושלמת : עם תמיכה ב-Acoustic Multi-Audio ו-Dolby Atmos, טוויטרים במסגרת המסך, בנוסף לרמקולי טלוויזיה מסורתיים, מעלים את הסאונד כך שכל מה שהמשתמש שומע מתאים לתמונה שהוא רואה.

 

  • בידור מוגבר : חווה תוכן קולנועי סוחף ומרתק כפי שהיוצר התכוון עם תמיכה ב-Dolby Vision, IMAX® Enhanced ו-Netflix calibrated made .

 

  • יותר חדות , פחות רעש: החזר מרקם ופרטים שאבדו, עם רעש וטשטוש מופחתים, וראה את כל התוכן HD והדיגיטלי מועצם לרזולוציית 4K עם טכנולוגיות XR 4K Upscaling ו-XR Clear Image.

 

  • X-Anti Reflection and X-Wide Angle: השתקפות ממוזערת לחוויית צפייה נטולת הסחות דעת וצבעים חיים אמיתיים מכל זווית תוך שמירה על יותר צבע ובהירות.

 

  • מותאם במדויק עם מקרן הקול של סוני: Acoustic Center Sync מסנכרן את רמקולי הטלוויזיה עם מקרני הקול נבחרים של Sony כדי לחזק את ערוץ הרמקולים המרכזיים לדיאלוג ברור ומלא יותר וסאונד סוחף יותר.

 

  • חווית טלוויזיה משופרת עם BRAVIA CAM: צ'אט וידאו עם חברים ובני משפחה ואפשר ל-BRAVIA CAM  להתאים אוטומטית תמונה וצליל בהתאם לסביבת החדר ולמיקום הישיבה.

 

  • כל הגדרות ה-Eco במקום אחד: ה-Eco Dashboard שומר את כל הגדרות המשתמש במקום אחד, מה שמקל על שינוי הגדרות בנפרד או יחד. עם אפשרות ההגדרה הקלה, משתמשים יכולים לבצע אופטימיזציה של הגדרות עבור סביבת הצפייה שלהם.

 

  • מסגרת האלומיניום Seamless Edge מתאימה לכל חלל וכל סלון.

 

  • מעמד שולחני 3 מצבים : מציע נוחות אולטימטיבית בחר את המיקום הסטנדרטי, המיקום הצר עבור משטחי ריהוט קטנים יותר, או את המיקום המוגבה כדי למקם את מקרן הקול שלך בנוחות מתחת למסך.

 

More information: https://www.sony.co.il/bravia/products/x95l-series

 

צילום: באדיבות "סוני" – "ישפאר"

 

BRAVIA XR X90L 4K HDR Full Array LED TV (98”, 85”, 75”, 65”, 55”):

  • מעבד תמונה חכם ועוצמתי: המעבד הקוגניטיבי XR מדמה את האופן שבו אנו רואים את העולם האמיתי כדי לספק תמונה עם ניגודיות דינמית רחבה, שחורים מפורטים, בהירות שיא גבוהה וצבעים טבעיים.
  • Full Array LED : עם בהירות של עד 130% בהשוואה לדגם של השנה הקודמת( X90K ) תאורה אחורית מבוקרת במדויקת יותר המאפשרת ניגודיות משופרת ומיליארדי צבעים מדויקים, נשלטת על ידי טכנולוגיות XR Contrast Booster וXR Triluminos Pro

 

  • Google TV: ראה יותר מ-700,000 סרטים ופרקי טלוויזיה, הכל במקום אחד. מערכת ההפעלה האולטימטיבית  Google TV מביאה את התוכן האהוב על כולם מכל אפליקציות ומינויים ומארגנת אותם בקלות.

Quick search – פשוט שאל את גוגל.

נסה לומר "היי גוגל, מצא סרטי פעולה" כדי לחפש באפליקציות. – ( המערכת עובדת במצב אנגלית בלבד בהתאם למדיניות חברת google )

 

  • Perfect for PlayStation® 5 ותכונות משחק: גיימרים יכולים לקחת את משחקי ה-PlayStation® 5 שלהם לשלב הבא עם תכונות בלעדיות Auto HDR Tone Mapping ו-Auto Genre Picture Mode  המייעלים את איכות התמונה בזמן משחק וסטרימינג.

עם תפריט המשחק החדש שנוסף, מעולם לא היה קל יותר לכוונן את הגדרות המשחק ופונקציות.

כל הצרכים החיוניים נמצאים בהישג יד של הגיימר להתאמות תוך כדי תנועה.

 

  • HDMI 2.1 gaming – קבל את היתרון במשחקים בעלי ביצועים גבוהים עם תכונות HDMI 2.1:   4K/120, VRR  ו -ALLM.
  • תמונה וצליל בהתאמה מושלמת : עם תמיכה ב-Acoustic Multi-Audio ו-Dolby Atmos, טוויטרים במסגרת המסך, בנוסף לרמקולי טלוויזיה מסורתיים, מעלים את הסאונד כך שכל מה שהמשתמש שומע מתאים לתמונה שהוא רואה.
  • בידור מוגבר : חווה תוכן קולנועי סוחף ומרתק כפי שהיוצר התכוון עם תמיכה ב-Dolby Vision, IMAX® Enhanced ו-Netflix calibrated mode .
  • מותאם במדויק עם מקרן הקול של סוני: Acoustic Center Sync מסנכרן את רמקולי הטלוויזיה עם מקרני הקול נבחרים של Sony כדי לחזק את ערוץ הרמקולים המרכזיים לדיאלוג ברור ומלא יותר וסאונד סוחף יותר.
  • חווית טלוויזיה משופרת עם BRAVIA CAM: צ'אט וידאו עם חברים ובני משפחה ואפשר ל-BRAVIA CAM  להתאים אוטומטית תמונה וצליל בהתאם לסביבת החדר ולמיקום הישיבה.
  • כל הגדרות ה-Eco במקום אחד: ה-Eco Dashboard שומר את כל הגדרות המשתמש במקום אחד, מה שמקל על שינוי הגדרות בנפרד או יחד. עם אפשרות ההגדרה הקלה, משתמשים יכולים לבצע אופטימיזציה של הגדרות עבור סביבת הצפייה שלהם.
  • מסגרת האלומיניום Seamless Edge מתאימה לכל חלל וכל סלון
  • מעמד שולחני 3 מצבים : מציע נוחות אולטימטיבית בחר את המיקום הסטנדרטי, המיקום הצר עבור משטחי ריהוט קטנים יותר, או את המיקום המוגבה כדי למקם את מקרן הקול שלך בנוחות מתחת למסך.

 

More information: https://www.sony.co.il/bravia/products/x90l-series.

 

צילום: באדיבות "סוני" – "ישפאר"

 

BRAVIA XR A95L 4K HDR QD-OLED TV (77”, 65”, 55”):

  • מעבד תמונה חכם ועוצמתי : המעבד הקוגניטיבי XR מדמה את האופן שבו אנו רואים את העולם האמיתי כדי לספק תמונה עם ניגודיות דינמית רחבה, שחורים מפורטים, בהירות שיא גבוהה וצבעים טבעיים.
  • פאנל QD-OLED – עם מסך QD-OLED, משופר על ידי טכנולוגיית XR Triluminos Max, המסך בהיר יותר ב-200% מהדגם של השנה הקודמת (A95K).
  • ניגודיות מוחלטת: פיקסלים מוארים בנפרד מייצרים שחור טהור כך שסרטים, תוכניות ומשחקים מתפוצצים לחיים על המסך עם פרטים ועומק יוצאי דופן.
  • Google TV: ראה יותר מ-700,000 סרטים ופרקי טלוויזיה, הכל במקום אחד.

מערכת ההפעלה האולטימטיבית  Google TV מביאה את התוכן האהוב על כולם מכל אפליקציות ומינויים ומארגנת אותם בקלות.

Quick search – פשוט שאל את גוגל.

נסה לומר "היי גוגל, מצא סרטי פעולה" כדי לחפש באפליקציות. – ( המערכת עובדת במצב אנגלית בלבד בהתאם למדיניות חברת google )

 

  • Perfect for PlayStation® 5 ותכונות משחק: גיימרים יכולים לקחת את משחקי ה-PlayStation® 5 שלהם לשלב הבא עם תכונות בלעדיות Auto HDR Tone Mapping ו-Auto Genre Picture Mode  המייעלים את איכות התמונה בזמן משחק וסטרימינג.

עם תפריט המשחק החדש שנוסף, מעולם לא היה קל יותר לכוונן את הגדרות המשחק ופונקציות.

כל הצרכים החיוניים נמצאים בהישג יד של הגיימר להתאמות תוך כדי תנועה.

  • HDMI 2.1 gaming – קבל את היתרון במשחקים בעלי ביצועים גבוהים עם תכונות HDMI 2.1:   4K/120, VRR  ו -ALLM.
  • המסך הוא הרמקול: עם תמיכה Acoustic Surface Audio+ ו-Dolby Atmos ו-DTS:X, שמע אודיו סוחף אמיתי עם אקטואטורים שרוטטים כדי להפיק צליל מהמסך כולו התואם בצורה מושלמת למה שמופיע על המסך.
  • יותר חדות , פחות רעש: החזר מרקם ופרטים שאבדו, עם רעש וטשטוש מופחתים, וראה את כל התוכן HD והדיגיטלי מועצם לרזולוציית 4K עם טכנולוגיות XR 4K Upscaling ו-XR Clear Image.
  • מותאם במדויק עם מקרן הקול של סוני: Acoustic Center Sync מסנכרן את רמקולי הטלוויזיה עם מקרני הקול נבחרים של Sony כדי לחזק את ערוץ הרמקולים המרכזיים לדיאלוג ברור ומלא יותר וסאונד סוחף יותר.
  • חווית טלוויזיה משופרת עם BRAVIA CAM: צ'אט וידאו עם חברים ובני משפחה ואפשר ל-BRAVIA CAM  להתאים אוטומטית תמונה וצליל בהתאם לסביבת החדר ולמיקום הישיבה.
  • כל הגדרות ה-Eco במקום אחד: ה-Eco Dashboard שומר את כל הגדרות המשתמש במקום אחד, מה שמקל על שינוי הגדרות בנפרד או יחד. עם אפשרות ההגדרה הקלה, משתמשים יכולים לבצע אופטימיזציה של הגדרות עבור סביבת הצפייה שלהם.
  • מסגרת האלומיניום Seamless Edge מתאימה לכל חלל וכל סלון
  • מעמד שולחני 3 מצבים : מציע נוחות אולטימטיבית בחר את המיקום הסטנדרטי, המיקום הצר עבור משטחי ריהוט קטנים יותר, או את המיקום המוגבה כדי למקם את מקרן הקול שלך בנוחות מתחת למסך.

 

More information: https://www.sony.co.il/bravia/products/a95l-series

 

צילום: באדיבות "סוני" – "ישפאר"

 

BRAVIA XR A80L 4K HDR OLED TV (83”, 77”, 65”, 55”) features:

  • מעבד תמונה חכם ועוצמתי : המעבד הקוגניטיבי XR מדמה את האופן שבו אנו רואים את העולם האמיתי כדי לספק תמונה עם ניגודיות דינמית רחבה, שחורים מפורטים, בהירות שיא גבוהה וצבעים טבעיים.
  • Acoustic Surface Audio+™: עם תמיכה Acoustic Surface Audio+ ו-Dolby Atmos ו-DTS:X, שמע אודיו סוחף אמיתי עם אקטואטורים שרוטטים כדי להפיק צליל מהמסך כולו התואם בצורה מושלמת למה שמופיע על המסך.
  • OLED contrast and colour: טכנולוגיות XR OLED Contrast Pro ו-XR Triluminos Pro מאפשרות לך להרגיש את היופי של OLED עם בהירות של כ 110% בהשוואה לדגם של השנה הקודמת (A80K), עומק וריאליזם סוחף, שחור טהור, צללים מפורטים ומיליארדי צבעים מדויקים.
  • Google TV: ראה יותר מ-700,000 סרטים ופרקי טלוויזיה, הכל במקום אחד.

מערכת ההפעלה האולטימטיבית  Google TV מביאה את התוכן האהוב על כולם מכל אפליקציות ומינויים ומארגנת אותם בקלות.

Quick search – פשוט שאל את גוגל.

נסה לומר "היי גוגל, מצא סרטי פעולה" כדי לחפש באפליקציות. – ( המערכת עובדת במצב אנגלית בלבד בהתאם למדיניות חברת google )

 

  • Perfect for PlayStation® 5 ותכונות משחק: גיימרים יכולים לקחת את משחקי ה-PlayStation® 5 שלהם לשלב הבא עם תכונות בלעדיות Auto HDR Tone Mapping ו-Auto Genre Picture Mode  המייעלים את איכות התמונה בזמן משחק וסטרימינג.

עם תפריט המשחק החדש שנוסף, מעולם לא היה קל יותר לכוונן את הגדרות המשחק ופונקציות.

 

  • HDMI 2.1 gaming – קבל את היתרון במשחקים בעלי ביצועים גבוהים עם תכונות HDMI 2.1:   4K/120, VRR  ו -ALLM.
  • המסך הוא הרמקול: עם תמיכה Acoustic Surface Audio+ ו-Dolby Atmos ו-DTS:X, שמע אודיו סוחף אמיתי עם אקטואטורים שרוטטים כדי להפיק צליל מהמסך כולו התואם בצורה מושלמת למה שמופיע על המסך.
  • יותר חדות , פחות רעש: החזר מרקם ופרטים שאבדו, עם רעש וטשטוש מופחתים, וראה את כל התוכן HD והדיגיטלי מועצם לרזולוציית 4K עם טכנולוגיות XR 4K Upscaling ו-XR Clear Image.
  • מותאם במדויק עם מקרן הקול של סוני: Acoustic Center Sync מסנכרן את רמקולי הטלוויזיה עם מקרני הקול נבחרים של Sony כדי לחזק את ערוץ הרמקולים המרכזיים לדיאלוג ברור ומלא יותר וסאונד סוחף יותר.
  • חווית טלוויזיה משופרת עם BRAVIA CAM: צ'אט וידאו עם חברים ובני משפחה ואפשר ל-BRAVIA CAM  להתאים אוטומטית תמונה וצליל בהתאם לסביבת החדר ולמיקום הישיבה.
  • כל הגדרות ה-Eco במקום אחד: ה-Eco Dashboard שומר את כל הגדרות המשתמש במקום אחד, מה שמקל על שינוי הגדרות בנפרד או יחד. עם אפשרות ההגדרה הקלה, משתמשים יכולים לבצע אופטימיזציה של הגדרות עבור סביבת הצפייה שלהם.
  • מסגרת האלומיניום Seamless Edge מתאימה לכל חלל וכל סלון
  • מעמד שולחני 3 מצבים: מציע נוחות אולטימטיבית בחר את המיקום הסטנדרטי, המיקום הצר עבור משטחי ריהוט קטנים יותר, או את המיקום המוגבה כדי למקם את מקרן הקול שלך בנוחות מתחת למסך.

 

More information: https://www.sony.co.il/bravia/products/a80l-a83l-a84l-series

 

צילום: באדיבות "סוני" – "ישפאר"

 

BRAVIA X85L 4K HDR Full Array LED TV (75”, 65”, 55”) features:

  • 4K HDR Processor X1™ – משחזר יותר עומק, מרקמים וצבעים טבעיים עם טכנולוגיית HDR remaster מבוססת אובייקטים.
  • Full Array LED – תצוגת LED Full Array נושמת בהירות וניגודיות לכל סצנה וגורמת להכל להרגיש כל כך אמיתי. גם אם אתה צופה במשחק באור יום, תיהנה מאותה איכות תמונה מדהימה.
  • Google TV: ראה יותר מ-700,000 סרטים ופרקי טלוויזיה, הכל במקום אחד.

מערכת ההפעלה האולטימטיבית  Google TV מביאה את התוכן האהוב על כולם מכל אפליקציות ומינויים ומארגנת אותם בקלות.

Quick search – פשוט שאל את גוגל.

נסה לומר "היי גוגל, מצא סרטי פעולה" כדי לחפש באפליקציות. – ( המערכת עובדת במצב אנגלית בלבד בהתאם למדיניות חברת google )

  • כל הגדרות המשחק במקום אחד: עם תפריט משחק, נהל במהירות את הגדרות תמונת המשחק ופונקציות סיוע בממשק נוח אחד.
  • HDMI 2.1 gaming – קבל את היתרון במשחקים בעלי ביצועים גבוהים עם תכונות HDMI 2.1:   4K/120, VRR  ו -ALLM.3
  • קח את משחקי ה-PlayStation® 5 שלך לשלב הבא עם תכונות בלעדיות: מיפוי טון HDR אוטומטי ומצב תמונה אוטומטי לאיכות תמונה אופטימלית בזמן משחק וסטרימינג.
  • יחידות X-Balanced Speaker חדשניות מבטיחות איכות צליל צלולה, מבלי להתפשר על מסגרת מסך דקה.
  • בידור מוגבר: חווה תוכן קולנועי סוחף ומרתק כפי שהיוצר התכוון עם תמיכה ב-Dolby Vision, IMAX® Enhanced ו-Netflix calibrated mode .
  • חווית טלוויזיה משופרת עם BRAVIA CAM: צ'אט וידאו עם חברים ובני משפחה ואפשר ל-BRAVIA CAM  להתאים אוטומטית תמונה וצליל בהתאם לסביבת החדר ולמיקום הישיבה.
  • כל הגדרות ה-Eco במקום אחד: ה-Eco Dashboard שומר את כל הגדרות המשתמש במקום אחד, מה שמקל על שינוי הגדרות בנפרד או יחד. עם אפשרות ההגדרה הקלה, משתמשים יכולים לבצע אופטימיזציה של הגדרות עבור סביבת הצפייה שלהם.
  • עיצוב מודרני ומינימליסטי שיתאים לכל חלל, עם מסגרת Seamless Edge כדי לשמור על הפוקוס שלך על מה שחשוב – התמונה.
  • מעמד שולחני שני מצבים מציע נוחות אולטימטיבית, שתוכננה להתאים למשטחי ריהוט רחבים וצרים כאחד.

 

More information: https://www.sony.co.il/bravia/products/x85l-series

 

צילום: באדיבות "סוני" – "ישפאר"

 

BRAVIA X80L 4K HDR LED TV (85”, 75”, 65”, 55”, 50”, 43”) features:

  • 4K HDR Processor X1™ – משחזר יותר עומק, מרקמים וצבעים טבעיים עם טכנולוגיית HDR remaster מבוססת אובייקטים.
  • Google TV: ראה יותר מ-700,000 סרטים ופרקי טלוויזיה, הכל במקום אחד.

מערכת ההפעלה האולטימטיבית  Google TV מביאה את התוכן האהוב על כולם מכל אפליקציות ומינויים ומארגנת אותם בקלות.

Quick search – פשוט שאל את גוגל.

  • כל הגדרות המשחק במקום אחד: עם תפריט משחק, נהל במהירות את הגדרות תמונת המשחק ופונקציות סיוע בממשק נוח אחד.
  • סדרת ה-X80L הינה טלוויזיית גיימינג מעולה. היא מזהה מתי קונסולה מחוברת ומופעלת, עוברת אוטומטית למצב Auto Low Latency ב-HDMI 2.1 כך שתוכל ליהנות ממשחק חלק יותר ומגיב יותר.
  • יחידות X-Balanced Speaker חדשניות מבטיחות איכות צליל צלולה, מבלי להתפשר על מסגרת מסך דקה.
  • בידור מוגבר : חווה תוכן קולנועי סוחף ומרתק כפי שהיוצר התכוון עם תמיכה ב-Dolby Vision, IMAX® Enhanced ו-Netflix calibrated mode .
  • חווית טלוויזיה משופרת עם BRAVIA CAM : צ'אט וידאו עם חברים ובני משפחה ואפשר ל-BRAVIA CAM  להתאים אוטומטית תמונה וצליל בהתאם לסביבת החדר ולמיקום הישיבה.
  • כל הגדרות ה-Eco במקום אחד: ה-Eco Dashboard שומר את כל הגדרות המשתמש במקום אחד, מה שמקל על שינוי הגדרות בנפרד או יחד. עם אפשרות ההגדרה הקלה, משתמשים יכולים לבצע אופטימיזציה של הגדרות עבור סביבת הצפייה שלהם.
  • עיצוב ה-Flush Surface שומר את הפוקוס על מה שחשוב – התמונה – והטלוויזיה עצמה מודרנית ומינימליסטית שתתאים לכל פנים.
  • מעמד שולחני שני מצבים מציע נוחות אולטימטיבית, שתוכננה להתאים למשטחי ריהוט רחבים וצרים כאחד.

 

More information: https://www.sony.co.il/bravia/products/x80l-x81bl-series

 

צילום: באדיבות "סוני" – "ישפאר"

 

BRAVIA X75WL 4K HDR LED TV (75”, 65”, 55”, 50”, 43”) features:

BRAVIA X80L 4K HDR LED TV (85”, 75”, 65”, 55”, 50”, 43”) features:

  • 4K HDR Processor X1™ – משחזר יותר עומק, מרקמים וצבעים טבעיים עם טכנולוגיית HDR remaster מבוססת אובייקטים.
  • Google TV: ראה יותר מ-700,000 סרטים ופרקי טלוויזיה, הכל במקום אחד.

מערכת ההפעלה האולטימטיבית  Google TV מביאה את התוכן האהוב על כולם מכל אפליקציות ומינויים ומארגנת אותם בקלות.

Quick search – פשוט שאל את גוגל.

  • כל הגדרות המשחק במקום אחד: עם תפריט משחק, נהל במהירות את הגדרות תמונת המשחק ופונקציות סיוע בממשק נוח אחד.
  • סדרת -X75WL היא טלוויזיית גיימינג מעולה.

היא מזהה מתי קונסולה מחוברת ומופעלת, עוברת אוטומטית למצב Auto Low Latency ב-HDMI 2.1  כך שתוכל ליהנות ממשחק חלק יותר ומגיב יותר.

  • יחידות X-Balanced Speaker חדשניות מבטיחות איכות צליל צלולה, מבלי להתפשר על מסגרת מסך דקה.
  • בידור מוגבר: חווה תוכן קולנועי סוחף ומרתק כפי שהיוצר התכוון עם תמיכה ב-Dolby Vision, IMAX® Enhanced ו-Netflix calibrated mode .
  • חווית טלוויזיה משופרת עם BRAVIA CAM: צ'אט וידאו עם חברים ובני משפחה ואפשר ל-BRAVIA CAM  להתאים אוטומטית תמונה וצליל בהתאם לסביבת החדר ולמיקום הישיבה.
  • כל הגדרות ה-Eco במקום אחד: ה-Eco Dashboard שומר את כל הגדרות המשתמש במקום אחד, מה שמקל על שינוי הגדרות בנפרד או יחד. עם אפשרות ההגדרה הקלה, משתמשים יכולים לבצע אופטימיזציה של הגדרות עבור סביבת הצפייה שלהם.
  • הטלוויזיה עוצבה בסגנון המינימליסטי הייחודי שלנו כדי לשמור על הפוקוס שלך על מה שחשוב – התמונה.

עם גימור מינימליסטי ומעמד Slim Blade  דו-כיווני, ה-X75WL תתאים לכל חלל או לכל סלון .

 

מחירי סדרות המסכים

סדרת A95L

החל מ 9590 ₪

סדרת A80L

החל מ 8990 ₪

סדרת A75K

החל מ 4790 ₪

סדרת X95L

החל מ 11190 ₪

סדרת X90L

החל מ 6890 ₪

סדרת X85L

החל מ 5690 ₪

סדרת X80L

החל מ 3690 ₪

סדרת X75L

החל מ 2790 ₪

 

אודות תאגיד Sony

 Sony Corporation היא חברת בת בבעלות מלאה של Sony Group Corporation ואחראית על עסקי הבידור, הטכנולוגיה והשירותים (ET&S). עם החזון של "להמשיך לספק את Kando  Anshin , לאנשים ולחברה ברחבי העולם באמצעות חתירה לטכנולוגיה ואתגרים חדשים", סוני תיצור מוצרים ושירותים בתחומים כמו בידור ביתי וסאונד, הדמיה ותקשורת ניידת.

 

למידע נוסף בקרו : http://www.sony.net/

 

 * שתי המילים היפניות, Kando פירושה רגש Anshin יש משמעויות שונות כמו שקט נפשי, ביטחון, אמינות ואמון.

 

אודות  Sony Europe B.V.

 Sony Europe B.V. היא חברת בת של Sony Corporation ומרכזה בבריטניה.  אנו מנהלים את עסקי הבידור, הטכנולוגיה והשירותים המובילים של סוני עבור שווקים צרכנים ומקצועיים, כמו גם את עסקי פתרונות הדמיה וחישה ברחבי אירופה. ממחקר ופיתוח והנדסה, עיצוב, למכירות, שיווק, הפצה ושירות לקוחות, הם פועלים כדי לספק את המטרה של "סוני" למלא את העולם ברגש.

 

למידע נוסף בקרו : www.sony.eu/presscentre