כותרות אחרונות
Search

החלה מכירת הדירות בשלב האחרון של חברת אזורים בפרויקט היוקרתי "אזורים מוצא עילית"

חברת אזורים מתחילה במכירת הדירות בשלב האחרון בפרויקט היוקרתי "אזורים מוצא עילית"

השלב האחרון של פרויקט "אזורים מוצא עילית" היוקרתי הכולל 72 יחידות דיור בנות 5 חדרים המשתרעים על פני 135-149 מ"ר.

חברת אזורים פותחת את המכירה לשלב ג' בפרויקט 'אזורים מוצא עילית' היוקרתי במסגרתו ישווקו 72 יחידות דיור נוספות, פנטהאוס, מיניפנטהאוס ודירת גן, בגודל של 5 חדרים בשטח של 149- 135 מ"ר החל משלושה מיליון ₪, בפרויקט הנבנה בבנייה נמוכה של עד 3 קומות וכולל, במרכזו, פארק ירוק גדול מאוד. היקף ההשקעה הכולל של אזורים בפרויקט השוכן על צלע הר ולמרגלותיו נוף מרהיב עומד על כ-700 מיליון ₪. הדירות נבנות במפרט איכותי ביותר הכולל חלונות זכוכית רחבי ידיים שמהם ישתקף הנוף הירושלמי המרהיב של צריחי הכנסיות בעין כרם, סכר בית זית, שכונת הר נוף, וכמובן הרי ירושלים. השלמת הבניה של יחידות הדיור האחרונות בפרויקט כולו צפויה להסתיים בתחילת שנת 2019.

הפרויקט כולו כולל 221 יח"ד רובן דירות גן, מיני פנטהאוז, ופנטהאוז. בשלב הראשון נבנו 91 יחידות דיור, כאשר נשארו דירות בודדות, ואכלוסן יחל בשבועות הקרובים.  השלב השני נפתח למכירה לפני כחצי שנה וכולל 42 דירות בגדלים של 4 ו-5 חדרים ובשטחים של 120-150 מ"ר עם מרפסות רחבות ידיים של 41-116 מ"ר. בנוסף מוצעים 16 קוטג'ים יוקרתיים בשטח של 166 מ"ר בנוי וחצר בגודל 50-150 מ"ר. כעת, בעקבות לאור ההצלחה לפרויקט החליטה החברה לצאת למכירה של 72 הדירות בשלב האחרון של הפרויקט.

moza 2 3Dvision צילום

צילום והדמיה: 3Dvision

פרויקט 'אזורים מוצא עילית'  היוקרתי של חברת אזורים נבנה על שטח כולל של 55 דונם הכולל פארק רחב ידיים בשטח של כ-20 דונם, שפיתוחו מסתיים בימים אלה ושיכלול שבילי הליכה ופינות חמד, את 'הבית הלבן', בניין ההיסטורי מרהיב לשימור שדרת הנשיאים אשר בה גדם העץ שנטע הרצל במתחם, ועצים אותם נטעו חמשת נשיאיה הראשונים של מדינת ישראל. במרכז הפארק נמצא המבנה ההיסטורי "ארזה" אשר משוחזר ומחודש וייפתח כמרכז תרבות לצרכי הקהילה. במסגרת הפיתוח הסביבתי משוקמת גם "שדרת הנשיאים" בה נטעו נשיאי ישראל הראשונים עצי ארז. השטחים הציבוריים בפרויקט היוקרתי יכללו שירותים נרחבים לטובת הדיירים, כגון חדר כושר, בריכת שחיה חצי אולימפית, ספא ועוד.

הרוכשים ייהנו מסביבה כפרית בבנייה נמוכה, בד בבד עם המיקום האטרקטיבי של מוצא בין תל אביב לירושלים ונגישות נוחה ומהירה לכל מרכזי הקניות במבשרת ציון והסביבה. השכונה משויכת מבחינה מוניציפלית למועצת מטה יהודה ותשתיות החינוך כוללות גני ילדים במוצא, ובית הספר 'עין הרים' בעין כרם  אליו נוסעים ילדי המועצה בהסעה מאורגנת. ייחודיות השכונה והרצון לשמר על סביבה כפרית ויוקרתיות, באה  לביטוי בין השאר על ידי סגירת כל השכונה לתנועת כלי רכב, כאשר דיירי השכונה נכנסים ישירות לחניה הפרטית הממוקמת מתחת לביתם כך יובטח שהתושבים, ובכללם ילדי היישוב, ייהנו מפארק מוגן ומביטחון מלא.

moza 1

צילום והדמיה: 3Dvision

דרור נגל, מנכ"ל אזורים: אנו שמחים לפתוח במכירת השלב האחרון בפרויקט יוצא הדופן של אזורים במוצא עילית. הפרויקט משקף שילוב נדיר בין מיקום אידיאלי, סביבה כפרית שאין כמותה ושכונה נוחה עם פיתוח סביבתי ברמה הגבוהה ביותר. השקענו משאבים רבים בבניית הפרויקט ובתכנונו, אין מדובר בפרויקט רגיל אלא באחת מהפנינות הנסתרות והמדהימות ביותר בישראל, ובימים אלו אנו מאכלסים את השלב הראשון של הפרויקט היוקרתי וזה מדבר בעד עצמו".