כותרות אחרונות
Search

החל אכלוס פרויקט המשרדים "TOU-TOWERS"" במתחם יצחק שדה" ת"א.

 

 

החל אכלוס פרויקט המשרדים  "TOU-TOWERS"

הפרויקט הוקם ע"י חב' רובינשטיין "במתחם יצחק שדה" ת"א.

בין החברות אשר שכרו משרדים בפרויקט "TOU-TOWERS" : משרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן (19 קומות) , חב' "MONDAY" (15 קומות) , חב' אנבידיה (אשר השלימה לאחרונה את רכישת חברת מלאנוקס) (8 קומות) , משרד עו"ד שיבולת (6 קומות) , ועוד…

 

חב' "רובינשטיין" סיימה בימים אלו לשווק את המשרדים פרויקט מגדלי TOU-TOWERS"" "במתחם יצחק שדה" בת"א .

 

פרויקט TOU-TOWERS"" הוקם על מגרש של 8.5 דונם וכולל 2 מגדלי משרדים של 34 קומות כל אחד  סה"כ 85,000 מ"ר בנוי + שטחי חניונים בשטח 35,000 מ"ר .

 

דמי השכירות בפרויקט הינם בין 100 ל-110 ₪ מ"ר מעטפת.

 

בין החברות הגדולות ששכרו משרדים בפרויקט "TOU-TOWERS" : משרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן (19 קומות) , חב' "MONDAY" (15 קומות) , חב' אנבידיה , אשר רכשה לאחרונה את מלאנוקס (8 קומות) , משרד עו"ד שיבולת (6 קומות) ועוד…

 

צילום: יח"צ רובינשטיין

 

מגדלי המשרדים תוכננו ע"י משרד יסקי מור סיון, במראה של תאומים עם כיתום לא סימטרי וייחודי בין הקומה 28 ועד לקומה 34, כאשר בשל התכנון והעיצוב המיוחד של הבניינים שטחי הקומות נע בין 1,220 מ"ר ל- 1,400 מ"ר לקומה.

 

בקומת הקרקע של פרויקט "TOU-TOWERS" שטח מסחרי של כ – 1,500 מ"ר שבו יפעלו : בתי קפה , מסעדות ושאר שירותים לדיירי הבניין עם יציאה נוחה לפארק הצמוד.

 

הקבלן שבנה את הפרויקט היה חברת B.S.T מהחברות המובילות בשוק הבניה והיזום, ובנתה עשרות פרויקטים בניהם: עזריאלי טאון, בנין אפל בהרצליה , בית מנורה ר"ג, מגלי TOHA ת"א, בניני פארק ועוד…

 

בימים אלו החל אכלוס המשרדים בפרויקט , משרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן הינה החברה ראשונה שאיכלסה את משרדיה בפרויקט  לפני כשבועיים, ובחודש אוגוסט חברת מנדיי תאכלס 19,000 מ"ר נוספים.

 

הפרויקט מהווה חלק מחטיבת הקרקע של "מתחם יצחק שדה" על שטח כולל של 81 דונם , בין הרחובות בגין, המסגר, יצחק שדה והמשך רחוב מזא"ה המתחם יכלול עם סיומו 14 מגדלים מתוכם 10 מגדלי משרדים ו-4 מגדלי מגורים ומלונאות.

 

במרכז המתחם מוקם פארק בשטח כ- 20 דונם ברמה הגבוהה ביותר עם בריכה אקולוגית , שטחים ירוקים נרחבים , מתקני כושר  וספורט, אזורי התכנסות, טיילת היקפית , בתי קפה ומסעדות. המתחם נושק לתחנת הרכבת הקלה- תחנת קרליבך שמהווה את המפגש היחיד בן הקו האדום , והקו – הירוק וצפויה להיות פעילה בנובמבר של השנה הבאה.