כותרות אחרונות
Search

החל מהיום Netflix בסלקוםtv !

החל מהיום  Netflix בסלקוםtv !

לאחרונה הודיעה סלקום על חתימת הסכם שותפות עם Netflix, שירות הבידור המוביל בעולם, להצעת אפליקציית Netflix המלאה לצד ספריית התכנים הענקית של סלקום tv באמצעות הממיר החדש.

החל מהיום, תתאפשר הצפייה ב  Netflix בגישה ישירה ומהירה בסלקום tv באמצעות ממירMaster Box 4K  מתקדם מבוסס Android TV. 

 

אפליקציית Netflix עם התוכן העשיר שבה, תהיה זמינה מעתה לצד הצעת התוכן העצומה של סלקוםtv  שכוללת כבר כיום, מעל 70 ערוצים. בכל רגע נתון יש בסלקום tv  מעל 1,000 סרטים של האולפנים המובילים, כ – 200 סדרות רכש, למעלה מ- 300 סדרות וסרטים ישראליים, כ- 500 פריטי תוכן ישראלים, וכן הקטלוג המלא של HBO לרבות סדרות חדשות, עונות חדשות, סרטים, תכניות אירוח, ספיישלים, דוקו ועוד. שירות סלקום tv כולל גם 9,000 פריטי תוכן לילדים של מותגי הילדים החזקים בעולם, וכן ערוץ דוקו וספריית דוקו עשירה הכוללת 160 סרטי וסדרות דוקו. לאחרונה עלו לשירות: ערוץ HBO, ערוץ "הכלה מאיסטנבול" ו"סינמה tv" הכולל קטלוג של הסרטים החדשים ביותר (לא יותר משלושה חודשים  ממועד עלייתם  בקולנוע). כמו כן, סלקום tv כולל את שירות 24/7 המאפשר הקלטה אוטומטית של כל תכניות הערוצים שבוע לאחור, לצד עולם המוסיקה העשיר של סלקום ווליום ועוד ועוד…

 

צילום: יח"צ

 

שירות Netflix זמין כאפליקציה מובנית בממיר Master Box 4K, עם כפתור ייעודי בשלט לגישה מהירה ל- Netflix. השלט הרחוק כולל כפתור נוסף לקיצור דרך לערוצים החיים בשירות, כפתור להפעלת חיפוש קולי וגישה ישירה ל YouTube.

 

באמצעות אפליקציית Netflix על גבי ממיר Master Box 4K , מנויי Netflix יוכלו לקבל גישה ישירה לשירות Netflix שכולל מגוון רחב של תוכן Netflix מקורי ומורשה, שכולל סדרות טלוויזיה, סרטים, מופעי סטנד-אפ, דוקו ותוכניות ילדים, ללא פרסומות כלל.

 

לתקופת ההשקה מציעה סלקום tv מבצע – 69 ₪ לחודש לקטלוג התוכן העצום של סלקום tv באמצעות ה- Master Box 4K המאפשר גישה מהירה לשירות Netflix. *

 

 

מצטרפים לשירות סלקום tv במחיר שובר שוק של 69 ₪ לחודש למשך חצי שנה (כולל Master Box במודל השאלה), בתום שישה חודשים תסתיים ההטבה (המחיר יחזור לרגיל 99 ₪).

 

טריפל ב- 189 ₪ לשנה (ממיר Master Box ונתב כלולים במהירות של עד 40 מגה).

לאחר שנה תוספת 20 ₪

 

קוואטרו עם 2 קווי סלולר ב 245 ₪ (ממיר  Master Box ונתב כלולים במהירות של עד 100 מגה(.

לאחר שנתיים תוספת 40 ₪.

 

שדרוג ממיר ללקוח קיים ל Master Box יעמוד על 10 ₪ נוספים לחודש, במודל השאלה.

כל ממיר נוסף של מאסטר בוקס יעמוד על 39 ₪ לחודש.

 

* ההרשמה לשרותי  Netflix בתשלום נפרד.

 

על ה – Master Box:

ה- Master Box מבוסס על מערכת ההפעלה Android TV תומך בשידור באיכות k4, הראשון בישראל שמבוסס על S905-X2 מתוצרת Amlogic שהינו המעבד החזק, המהיר והחדיש ביותר בשוק, ויתרונו העצום בכך שיציע ללקוחות סלקום tv ביצועים גבוהים, ממשק משתמש מהיר, ביצועי WI FI מעולים (תמיכה במהירות של עד 1 ג'יגה), חווית משתמש מתקדמת ויאפשר הורדה של אינספור אפליקציות ומשחקים מחנות  Google Play"". ייחודו של ה Master Boxהוא גם באפליקציית YouTube שכבר מובנית בפנים וכן Chromecast built-in עם סנכרון ישיר למכשיר האנדרואיד.

 

ה Master Boxפותח בשיתוף פעולה עם גוגל אשר פיתחה יחד עם סלקום tv  ממיר המותאם ייחודית לצורכי לקוחות סלקום.

 

* ההרשמה לשירותי Netflix תעשה בתשלום נפרד ישירות מול Netflix בחודשים הראשונים ובהמשך דרך חשבונית סלקום tv.