כותרות אחרונות
Search

הטכנולוגיה החדשה של המגרשים הגדולים בעולם מגיעה לאצטדיון"בלומפילד" ביפו.

צילום חינמי: תמונה של Pexels מ- Pixabay 

 

הטכנולוגיה החדשה של המגרשים הגדולים בעולם מגיעה לאצטדיון"בלומפילד" ביפו.

חברת ניהול האנרגיה הבינלאומית "איטון" משיקה מערכת שליטה אוטומטית לכל מסכי הלד באצטדיון.

מערכת בקרה חדשה של ענקית האנרגיה איטון מגיעה ל"בלומפילד" ומספקת פתרון הנדסי לבעיות שנוצרות כתוצאה מעומס של שימוש יתר במסכי לד – מאפשרת הדלקת כל המסכים באופן אוטומטי ובשליטה מרחוק מבלי לגרום לנפילת מתח.

 

מערכת חדשה לשליטה על כל מסכי הלד מרחוק הגיעה לאצטדיון "בלומפילד" ביפו – המערכת מוטמעת במגרשים הגדולים בעולם וכעת מדווחת חברת "איטון" על פרויקט סיום התקנת והטמעת המערכת בבלומפילד.

 

הפסקות חשמל או קפיצות באספקת החשמל הסדירה עלולות לגרום לנזק בלתי הפיך למכשירי חשמל ומחשוב, לשרוף מערכות פנימיות בתוך מחשבים, מסכי טלוויזיה, מוניטורים וכל ציוד חשמלי אחר. ברחבי האצטדיון פרוסים מסכי לד ענקיים ומתוחכמים ולכן קפיצת חשמל עלולה לגרום לנזק של מיליוני שקלים.

 

מערכת הבקרה מספקת פתרון הנדסי לבעיות מפלי מתח הנוצרים בהדלקת כמות גדולה של מסכי לד, וכך מאפשרת את הדלקת כלל המסכים באופן אוטומטי והדרגתי מבלי להקפיץ, או לגרום לנזק במערכת החשמלית.

 

במסגרת המערכת החדשה, החברה פיתחה ממשק שליטה במסך טאץ', השולט על כל המסכים ועל בקרי המשנה, עם אפשרות לשליטה גם מרחוק. במקרה של הפרעה חשמלית כלשהי, או כל תקלה אחרת, המערכת תשלח התראות בזמן אמת. מערכת הבקרה נעשתה באמצעות בקרי PLC מדגם EASY ומסכי HMI המובילים בשוק תוצרת "EATON".

 

צילום חינמי: תמונה של Pexels מ- Pixabay