כותרות אחרונות
Search

הכן ביתך לחורף! פעולות שיגנו עליכם מפני הגשמים והרוחות. באדיבות: ניר שמול מנכ"ל חברת "שניר"….

 

הכן ביתך לחורף!

חיזוק, איטום ופעולות נוספות שיגנו עליכם מפני הגשמים והרוחות.  

 

בעקבות הסופות הכבדות, ולקראת הסופות שעוד צפויות לנו בחורף הזה,  עצות שימושיות, שיעזרו לכם לשמור על בית חם ויבש בימות החורף הקרים מאת : ניר שמול מנכ"ל חברת "שניר" – בית לשיווק נדל"ן למגורים משרדים ומסחר, בארץ ובחו"ל

 

בעקבות הסופות האחרונות אשר פקדו אותנו והתחזיות לסופות הבאות, אנחנו כבר יודעים שהחורף השנה הינו קשה, סוער ועם רוחות, סופות גשמים, ותופעות נוספות המחייבות את ההכנה המוקדמת שלנו.

 

"מבנה המגורים שלנו, מחסן או המשרד, אמור לשמש אותנו כמחסה מפני החורף ולשמור עלינו יבשים ועל כך עלינו לדאוג באופן שוטף לתקינותם." אומר ניר שמול מנכ"ל חברת "שניר".

 

ניר שמול- מנכל חברת "שניר" – צילום: תומר פדר

 

 

עצות שימושיות, כיצד נתכונן בצורה הטובה ביותר, לקראת הסופה הבאה והמשך החורף, מאת : ניר שמול מנכ"ל חברת שניר – בית לשיווק נדל"ן למגורים ומסחר, בארץ ובחו"ל.

 

  1. חיזוק תריסים – יש לבדוק כי התריסים מחוזקים ועמידים במשטר הרוחות בחורף.

 

  1. איטום איכותי – יש לבדוק את הגג ולבצע בדיקה ואיטום בטרם הגשם הראשון, מכיוון שלאחר שהרטיבות תופיע יהיה קשה מאוד לאתר את מקום הרטיבות. נטייתם של המים לחדור לפי שיפועי הגג ולא לפי מקום החדירה.

 

  1. מזגן – יש להקפיד לבדוק כי המזגנים ראויים ותקינים לשימוש, לנקות פילטרים ולוודא שגז לא "בורח". חשוב לזכור כי המזגן הינו אחד האמצעים הזולים ביותר לחימום לעומת פתרונות חשמליים.

 

  1. ניקוז – יש לנקות את פתחי הניקוז והמרזבים כדי למנוע סתימות הגורמות להצפות.

 

  1. ניקיון גג –  יש לנקות את הגג בטרם הגעת הרוחות ואף חשוב ביותר להקפיד לעשות זאת מספר פעמים במהלך החורף כדי לראות שהגג לא עמוס בלכלוך שעלול לצבור מים ולהביא לרטיבות.

 

  1. חשמל – יש לבדוק את החשמל בחוץ לוודא שאין חוטים חשופים או בתי מנורה לא תקינים.

 

  1. גינה – יש להכין את הגינה לחורף בצמחייה המותאמת לחורף.

 

  1. דוד החשמל – יש לחזק ולבדוק את דוד החשמל שהוא עמיד במשטר הרוחות הצפוי וכן לנקות את הקולטים שנוטים לצבור אבק ולכלוך.

 

  1. יש לבדוק את תקינות המעלית כדי שלא נתקע בה בזמן הפסקות חשמל. חשוב להקפיד לא לרדת במעלית כאשר החניון מוצף במים.

 

  1. בבתים בהם יש חנייה תת קרקעית יש לבדוק שהקולטנים ותעלות הניקוז נקיות ופתוחות על מנת שהגשם היורד יעבור לפתחי הניקוז והחניון לא יוצף במים.

 

שיהיה לכולנו חורף נעים וחמים