כותרות אחרונות
Search

מאפיית הבוטיק "לחם ארטיזן" תפתח סניף דגל במתחם הקניות החדש פיאנו (PIANO) בעיר ימים – פולג, נתניה.

 

 

מאפיית וקונדיטוריית בוטיק "לחם ארטיזן" !

מאפיית הבוטיק "לחם ארטיזן" תפתח סניף דגל במתחם הקניות החדש פיאנו (PIANO) בעיר ימים – פולג, נתניה.

 

לחם ארטיזן, מאפיית וקונדיטוריית הבוטיק,  תפתח סניף דגל  במתחם הקניות החדש פיאנו, בעיר ימים בנתניה,  אשר הקמתו הולכת ונשלמת בימים אלו.  

 

הסניף  משתרע על שטח של  40  מ"ר והוא יכלול לחמים ומאפים המיוצרים בלחם ארטיזן ממחמצת טבעית ומקמחים שונים כקמח כוסמין, חיטה מלאה ושיפון. בסניף החדש יחלו למכור לחמים מקמחים עתיקים ומיוחדים כגון אמר, חיטת קמוט ואיינקורן, המכילים ערכים תזונתיים איכותיים המסייעים לשמירה על תזונה נכונה.

 

צילום: וקסמן

 

מאפיית וקונדיטוריית הבוטיק לחם ארטיזן נוסדה באביב 1999 על ידי האחים חיים וגיא שדות. לחם ארטיזן שומרים באדיקות על שיטות עבודה מסורתיות הבאות לידי ביטוי בטעם, במרקם ובאיכות המוצרים המגוונים שמייצרים במאפייה.

 

ללחם ארטיזן 8 סניפים ברחבי הארץ – רעננה, כפר סבא, הוד השרון, מגדיאל (חדש) נתניה, קדימה, רמת החייל ורמת השרון, בהם ניתן למצוא מגוון רחב של לחמים, לחמניות, בייגל אמריקאי, מאפים מלוחים, מאפים מתוקים, עוגות ועוגיות והכל מיוצר בעבודת יד וללא חומרים משמרים ומשפרי טעם.

 

הדמיה סטודיו 360 – באדיבות "בריגה" – "לב העיר ימים נכסים בע"מ"

 

מתחם הקניות והבילוי פיאנו, אשר ממוקם בשכונת עיר ימים – פולג בנתניה, נמצא בימים אלו בשלבים אחרונים של הקמתו לקראת פתיחתו באפריל 2020. המתחם משתרע על שטח של כ-9.5 דונם, אשר מתוכם כ-7,000 מ"ר מיועדים למסחר. יזמי הפרויקט הם קבוצת בריגה ואנשי העסקים דודו מכלוף ובר אבדיאב מחברת די.בי.איי נדלן בע"מ.

 

ההשקעה הכוללת בפרויקט עומדת על כ-165 מיליון ₪ והוא ישלב תמהיל של מותגים, חנויות ובתי עסק ייחודים מהארץ ומחו"ל, חלקם יפתחו בלעדית ולראשונה במקום (כגלידה לורן) לצד נותני שירות ומותגים ידועים.

 

עד כה הושכרו למעלה מ 80% מהשטחים המסחריים, בניהן: מותג בגדי הילדים הישראלי המצליח ביותר בעולם NUNUNU, אשר יפתחו חנות מעוצבת על שטח של כ-50 מ"ר, השף לירן גרודה, אשר לקח חלק בתכנית הטלוויזיה "משחקי השף" וכיום נמנה על צוות התכנית, יפתח סניף ראשון של גלידה לורן האיטלקית. לצורך זה שכר חנות בשטח של כ-50 מ"ר.

 

הדמיה סטודיו 360 – באדיבות "בריגה" – "לב העיר ימים נכסים בע"מ"

 

רשת סופרמרקטים פוליצר על שטח של 1,000 מ"ר, הקונדיטור דודו אוטמזגין, פיצה זוטא, רשת המזון האסייתית ווק טו ווק, כמו כן שכרו חנויות מעצבים, בנקים, קופות חולים ועוד…