כותרות אחרונות
Search

המוצר "טונה לֶה-סנדביץ'" מבית טונה "סטארקיסט" זכה בפרס "מוצר השנה" לשנת 2016

"חמסה, חמסה, חמסה"

טונה "סטארקיסט" זכתה בפרס "מוצר השנה" לשנת 2016 על המוצר "טונה לֶה-סנדביץ'"

על פי נתוני מכון TNS – למחקרי שיווק וסקרי דעת קהל – 90.5% מהמשתמשים הביעו שביעות רצון מהמוצר

 זוהי השנה החמישית בה מוצר של טונה "סטארקיסט" נבחר למוצר השנה, לאחר שזכה בתואר המכובד גם בשנים קודמות.

ארגון "מוצר השנה" בוחר ומכתיר בכל שנה מוצרים, לאחר תהליך ממושך שכולל שיפוט על ידי צוות שופטים מקצועי, ומחקר צרכנים בו משתתפים מעל ל-2000 נשאלים. המחקר נערך על ידי מכון TNS למחקרי שיווק וסקרי דעת קהל. מטרת הארגון, בדומה לנעשה ב31 מדינות אחרות בעולם, להעלות את רמת השיווק בישראל, לעודד משווקים לפתח מוצרים ושירותים חדשים שעונים על צורך אצל הצרכנים, ולהעניק לצרכנים המלצה למוצרים ושירותים חדשים שכדאי להם לנסותם.

"טונה סטארקיסט" קיבלה על "טונה לה סנדביץ'" את הציונים הגבוהים ביותר, ביחס למתחרים, בקטגוריית הטונה: 76.9% על אטרקטיביות; 74.1% על חדשנות; וכאמור, 90.5% מהמשתמשים הביעו שביעות רצון מהמוצר. כל אלה הובילו לציון משוקלל סופי: 83%, ציון המקנה למוצר את התואר "מוצר השנה".

השנה השיקה "סטארקיסט" את שתי סדרות הטונה החדשניות והראשונות מסוגן: סדרת  סטארקיסט לה-סלט וסדרת  סטארקיסט לה-סנדביץ' המיועדות להכנה מהירה של שתיים מהמנות הנפוצות ביותר בתפריט התזונה הישראלי – סלטים וכריכים המבוססים על טונה.

בסדרת "סטארקיסט לה-סנדביץ' " שלושה מוצרים המיועדים להכנה מהירה של סנדביצ'ים. המוצרים מכילים טונה ומיונז מופחת שומן, עם תוספת משתנה: מלפפון חמוץ, צ'ילי או בצל מטוגן. פשוט פותחים את הקופסה ומורחים ישירות על פרוסת לחם טרייה. המוצרים אינם דורשים קירור עד הפתיחה, ומגיעים עם מכסה לשימוש חוזר ושמירת הטריות במקרר לאחר הפתיחה.

starkist 1

צילום: סיון טל ציפורין

לדברי מירי ליבנה, מנהלת השיווק של סטארקיסט: "אנו גאים מאד על בחירת סדרת "סטארקיסט לֶה סנדביץ'" כמוצר השנה 2016 בקטגוריית הטונה.  מחקרי צרכנים מראים באופן עקבי כי השימוש הנפוץ ביותר בטונה מקופסה הוא בהכנת סנדביץ': לא פחות מ – 70%  מצרכני הטונה בישראל אוכלים טונה בסנדביץ'. היה ברור לנו שהגיע הזמן לפתח מוצרים ייעודיים לשימוש זה. השקענו בפיתוח ארוך ומאתגר מבחינה טכנולוגית, כשהמטרה היא להשיק לצרכנים מוצרי נוחות חוסכי זמן – והכל מבלי להתפשר על האיכות, הטעם והבריאות. אני גאה לומר שהצלחנו לעשות זאת – והטונה שמגיעה עם מיונז ותוספות, היא חווית טעם חדשה ומרעננת בעולם הטונה".

סדרת "סטארקיסט לה סנדביץ'" עשויה מפילה טונה משובח, המיוצר בפיקוח קפדני, מחומרים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, תוספים או משפרי טעם.

את הסדרות החדשות ניתן למצוא במדפי קטגוריית הטונה, ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות נבחרות בכל רחבי הארץ.

לאתר החברה: www.starkist.co.il