כותרות אחרונות
Search

המותג גרנייה מציע איך לעבור את קיץ בשלום – צילום: יח"צ גרנייה

המותג גרנייה מציע: "איך עוברים את קיץ 2017 בשלום"

 מה חשוב לדעת ולעשות עם עור הפנים בקיץ ?

מאת עדי פרג'י מדריכה ראשית גרנייה

בקיץ 2017 החם והלח, "נצמד" לעור הפנים לכלוך רב: זיהום אויר, עישון, איפור, אבק כל אלה ועוד,  חוסמים את הנקבוביות. 

עדי פרג'י – מדריכה ראשית של המותג גרנייה: "החום הרב גורם להפרשות זיעה ושומן אשר גורמים הצטברות לכלוך על עור הפנים, ולכן, הלילה כה חשוב, אז מפנה העור להתחדש ולהשתקם. כדי לסייע לעור לבצע את הפעולה עלינו לסלק ממנו את שאריות הלכלוך, להסיר את האיפור ולחטא את העור". 

כיצד ננקה? 
נבחר תכשיר המתאים לסוג העור שלנו ומרקם בהתאם להעדפה האישית של כל אחת. כיום, עולם הקוסמטיקה מציע שפע של מרקמים רבים סוגי תכשירי ניקוי שונים כגון: מים מיסלריים, סבון נוזלי, ג'ל, סבון גרגירים עדין, גס, מסכת ניקוי, קצף ועוד.  

צילום: יחצ גרנייה

ניקיון לעור מעורב/שמן :
עור מסוג זה זקוק לניקוי יסודי של עור הפנים בעונת הקיץ לפחות פעמיים ביום זאת, כדי לאזן את רמת השומן ולכווץ את הנקבוביות. טיהור, איזון, חיטוי וניקוי אלו הן מילות המפתח לטיפול נכון בעור שמן. 

מגוון תכשירים המסייעים בטיפוח ובשמירה על עור מעורב ושמן:
תכשירים המכילים חומצה סליצילית המסייעת בחידוש התאים, מונעת סתימת הנקבוביות, מנטרלת את המראה המבריק של עור שומני. אבץ הוא מינרל בעל תכונות מרפאות המסייע בטיפול באקנה מומלץ לשימוש פעמיים ביום השלמת הניקוי תתבצע עם מי פנים מחטאים המבוססים על חומצה סליצלית ואבץ הפועלים לטיהור העור.

 פצעי אקנה:
 הימנעו משימוש בסבון המבוסס על גרגירים- עלול לגרות את הפצעים ואף לפצוע את העור. 

מה השלב הבא? 
אחרי שהסרנו את האיפור והלכלוך, חשוב לחטא את עור הפנים על ידי שימוש במי פנים. מי פנים מכווצים את הנקבוביות ומגנים מפני חדירת לכלוך ומזיקים לעור, מחזירים את הלחות לפנים ומותירים את העור רך ונעים. מומלץ שימוש במי פנים בעלי רכיבים פירותיים, שפועלים כנוגדי חמצון נגד הרדיקלים החופשיים הפוגעים בעור. 

בנוסף, חשוב שימוש בקרם לחות, המזין את העור ומשלים את פעולת הטיפוח. גם בעלי עור מעורב או שמן חייבים למרוח לחות! עור שמן מפריש שומן, שנוצר ע"י בלוטות החלב בעור. לחות היא מים. אם נייבש עור שמן ולא נחזיר לו מים, העור ייצר שומן רב אפילו יותר, כדי לחפות על החסר. 

צילום: יחצ גרנייה

 

"אין לי כוח להסיר את האיפור וגם לנקות את הפנים לפני השינה":
גם לזה יש פתרון! היום קיימים תכשירי 2 ב-1, שמקצרים את שגרת הטיפוח וחוסכים זמן. סבון פנים המנקה ומסיר איפור יחד, או מים מיסלריים, המסירים איפור ומרגיעים את העור. 

"האם אני חייב/ת למרוח קרם לחות בקיץ? העור ממילא מזיע ולח…" 
על אחת כמה וכמה! אנחנו מאבדים נוזלים בחום הכבד, וגם העור זקוק לקבל בחזרה את הנוזלים שאבדו לו. יש להשתמש בקרם לחות קליל המעניק רעננות, ושומר על העור ביום ובלילה. להקפיד למרוח את הקרם על עור פנים נקי מאיפור ומלוחח. 

 

טיפים נוספים:
· לא לשכוח להגן על העור מפני נזקי השמש! הידעתם?! העור הוא האיבר עם הזיכרון הארוך ביותר בגופנו כלומר טווח של 30-40 שנים (!)  ולכן בכל יציאה מהבית יש למרוח תכשיר עם מסנני קרינה להגנה על העור. יש להקפיד ולחדש את מריחת קרם ההגנה מדי 2 עד 3 שעות כיוון שהעור מפריש נוזלים ובעצם מאבד מההגנה . · כובע ושתייה מרובה שומרת על לחות הגוף ומשפרת את מראה העור, קחו אתכם בקבוק מים בכל יציאה מן הבית, ובתוך שבוע תוכלו לחוש בשינוי מראה העור

 

את מוצרי גרנייה ניתן להשיג ברשתות הפארם, כל-בו מזון ובתמרוקיו