כותרות אחרונות
Search

נדב אמסלם מונה לסמנכ"ל אגף הלקוחות העסקיים בקבוצת סלקום

נדב אמסלם מונה לסמנכ"ל אגף הלקוחות העסקיים בקבוצת סלקום

ניר שטרן מנכ"ל סלקום הודיע, כי דירקטוריון החברה אישר את מינויו של נדב אמסלם לתפקיד סמנכ"ל האגף ללקוחות עסקיים, לאחר שקיבל את בקשתה של קרן שתוי סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים, לסיים את תפקידה עם מינויה לתפקיד מנכ"ל קבוצת הולמס פלייס.

נדב אמסלם הצטרף לסלקום בשנת 2006 ובשלוש השנים האחרונות הוא מנהל בהצלחה רבה את מחלקת הלקוחות האסטרטגיים (CORP) באגף הלקוחות העסקיים .

במסגרת תפקידו, היה נדב אחראי בין היתר, למיזוג בפועל של החטיבות העסקיות של נטוויז'ן וסלקום במחלקת הלקוחות האסטרטגיים, תוך הטמעה מלאה של תהליכי העבודה, תהליכי השירות והארגון מחדש של פורטפוליו המוצרים של המחלקה המאוחדת.

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום : "נסיונו הרב של נדב בניהול עולמות המכירה והשירות ללקוחות עסקיים גדולים ואסטרטגיים, יחזקו את מעמדנו כקבוצת תקשורת מובילה ויאפשרו לנו להמשיך ולהציע את פתרונות התקשורת הטובים ביותר ללקוח העסקי, תוך הקפדה על רמת שירות איכותית ומקצועית, מצוינות תפעולית והגברת הכנסות. אני מאחל לנדב הצלחה רבה בתפקידו".

צילום: סיון פרג'

עוד ציין ניר שטרן : "קרן שתוי הובילה בהצלחה גדולה את אגף הלקוחות העסקיים מאז המיזוג עם נטוויז'ן והפכה אותו מאגף המתמחה בעולמות הסלולר לאגף המשרת את כלל הלקוחות העסקיים ומעניק להם שירות איכותי, מכירה ותמיכה למגוון עצום של מוצרי תקשורת סלולרית וקווית."

 

ניר שטרן ודירקטוריון החברה הודו לקרן שתוי ואיחלו לה הצלחה אישית ומקצועית בדרכה החדשה !