כותרות אחרונות
Search

המותג "מעיין בייביז"- maayan-baby.store יוצא במבצעים מפנקים במסגרת ShoppingIL.

צילום: באדיבות מעיין בייביז

 

מבצעי ShoppingIL

המותג "מעיין בייביז"- maayan-baby.store יוצא במבצעים מפנקים במסגרת ShoppingIL.

  • מעיין בייביז מוצרי טקסטיל לתינוק ולאם
  • מיוצרים כחול-לבן מכותנה ובמבוק טבעיים ואורגניים
  • המבצעים ימשכו עד לחג חנוכה לטובת היולדות של דצמבר
  •  

צילום: באדיבות מעיין בייביז

 

מהלילה ועד 6.12 (סוף חנוכה) – כל האתר ב- 25% הנחה עם 20 מבצעי "כאסח" נקודתיים כמו מארז 3 טטרות במבוק ענקיות בצבעים שונים ב79 ₪ במקום 139 ₪ או מגבת כותנה אקולוגית ב 39 ₪ במקום 78 ₪.

 

מותג התינוקות מעיין בייביז מצטרף לחגיגת ההנחות המקומית של ימי המבצעים שופינג.IL , ועבור מי שתפספס (או תלד בדצמבר…) ממשיך את ההנחות עד לחג החנוכה.

 

מעיין בייביז חובקת "נעימי" צילום: באדיבות מעיין בייביז

 

בחנות האון-ליין של מעיין בייביז maayan-baby.store מגוון מוצרי טקסטיל לתינוק ולאם מכותנה טבעית ומבמבוק. הקולקציה משלבת פינוק, איכות ובריאות. "עורם של תינוקות דק ורגיש, חשוף יותר לגירויים ולזיהומים, וההמלצה היא להשתמש במוצרי טקסטיל טבעיים, אורגניים ואנטי בקטריאליים בחודשי החיים הראשונים", מסבירה מדריכת ההורים מעיין אטיה העומדת מאחורי המותג. "בדי הבמבוק מרגישים כמו משי, קלילים ומתאפיינים בסיבים נושמים ואווריריים יותר מכל בד טבעי אחר. בנוסף, בדי הבמבוק משתבחים מכביסה לכביסה: הופכים רכים יותר, אך לא מאבדים מגודלם ומצורתם. כחומר גלם בתעשיית הטקסטיל, לצמח הבמבוק יש תכונות מיוחדות, שהופכות את הבד לאידיאלי: הוא בעל תכונות היפו-אלרגניות, נושם, סופג יותר, מתייבש במהירות ומרחיק לחות, ובעל תכונות אנטי-בקטריאליות: דוחה חיידקים ומזיקים, מונע היווצרות ריחות לא נעימים ושומר על בטיחות והיגיינה של עור התינוק. בנוסף, הוא מסייע לשמור על טמפרטורת הגוף, בשל מבנה סיבים ייחודי (תא חלול) שלוכד בין הבד לגוף כמות קטנה של אוויר המתפקדת כשכבה מבודדת, מעניק תחושה חמימה בחורף וצוננת בקיץ- סוג של “תרמוסטט” פנימי של הצמח", היא מסבירה. מוצרי הטקסטיל של מעיין בייביז כוללים פריטים בעיצוב עדין בגווני פסטל ובהם ניתן למצוא חבילות של חיתולי טטרה ענקיים מבמבוק, מגבות עיטוף עם כובע מובנה, מארזי שמיכות עבות ודקות, "ארנבוני" שתינוקות אוהבים לחבק ועוד. ניתן לרכוש מוצרים בודדים או מארזים.

 

מעיין בייביז – צילום: באדיבות מעיין בייביז

 

המותג בפייסבוק: https://www.facebook.com/MaayanBab