כותרות אחרונות
Search

המותג PISTACHE גאה להציג קולקציית קפסולה עם מסר אופנתי בועט !

המותג PISTACHE גאה להציג קולקציית קפסולה עם מסר אופנתי בועט !

מעצב האופנה שי פרץ, פורץ עם קולקציית קפסולה חדשנית בעלת קונספט נועז ומעצים למותג PISTACH.

 

הקולקצייה שואבת את השראתה משבוע האופנה בפריז, בו השתתף פרץ לאחרונה. הטרנדים העולמיים, יחד עם המציאות הארצישראלית המורכבת, משתלבים זה בזה בסינרגיה מושלמת ויוצרים את קולקציית דה ז'ה וו, המבוססת על אמירות אופנתיות משנות האייטיז יחד עם מוטיבים בולטים של העצמה וחוזק נשיים.

 

צילום: @telaviver – צילום: יח"צ

 

גם הקמפיין הוויראלי הבינלאומי וחוצה הגבולות – #Me_too השפיע על עיצוב הפריטים השונים בקולקציה והם משדרים נשיות לא מתנצלת ולא מתפשרת של נשים חזקות ועוצמתיות.

 

פרץ יוצק אל תוך קולקציית הקפסולה את ראיית העולם שלו, לפיה נשים אמיתיות הן אותנטיות ומונגשות ולאו דווקא דוגמניות בעלות מראה בלתי מושג.

 

בצילומי הקפסולה לקמפיין השתתפו שתי נשים המשקפות את הנשיות הישראליות במטרה להדגיש את תפקידו האוניברסלי של עולם האופנה והסטייל כמקרב לבבות וחוצה גבולות פיזיים, מנטליים ותרבותיים.

 

צילום: @telaviver – צילום: יח"צ

 

המסר של הקולקציה נועד לפנות לקהל יעד רחב, המורכב מנשים דעתניות ומשוחררות. זהו גם קהל היעד של המותג PISTACH בניצוחו של פרץ, אליו מגיעות נשים בכל גיל ובכל מבנה גוף ומידה, המעוניינות בעיצובים מחמיאים ובעלי נוכחות.

 

מחירי השמלות של PISTACH נגישים לקהל הישראלי, כחלק מהרצון של פרץ לשמח ולדאוג לכל אישה עד לשביעות רצון מלאה. טווח השמלות בסטודיו הוא החל מ- 36 ועד 52 ובמידת הצורך, מייצרים את השמלה במידות נוספות.

 

צילום: @telaviver

ניתן להשיג:

בוטיק שי פרץ- פיסטאש- דיזינגוף 213 ת"א

03-6412266

פייסבוק: Pistache Shay Peretz

אינסטגרם: pistache.fashion

אתר אינטרנט: www.pistache.co.il