כותרות אחרונות
Search

מחזון למציאות !" שופרסל" משלימה מהפכה ב אונליין !

מחזון למציאות !

"שופרסל" משלימה מהפכה ב אונליין. 

"שופרסל" עושה קפיצת מדרגה משמעותית  ומשיקה  פעילויות חדשות בתחום הסחר המקוון.

אתר שופרסל Online מכריז על השקה רכה של שלושה אתרי אונליין שהקמתם תושלם תוך כארבעה חודשים.

 

יו"ר "שופרסל מאוריסיו ביאור השוהה בארגנטינה, מברך את באי האירוע – צילום: אבי בר

 

אתר שופרסל "Online" החדש יאפשר לגולש חוויית קנייה פרסונלית מותאמת לקוח. האתר יושק בדצמבר ובהדרגתיות יאפשר ללקוחות הרשת קניות אונליין. מהנהלת "שופרסל" נמסר כי מדובר בהשקה רכה וכי המהלך יושלם  עד סוף הרבעון הראשון של 2019.

 

 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל פותח את אירוע ההשקה – צילום: אבי בר

  • אתר "AMERICAN OUTLETS" בשותפות עם "שופרסל" – האתר מציע מעל 2.5 מיליון מוצרי אופנה מארה"ב במחירי אאוטלט. האתר מאפשר לרכוש מוצרים ממגוון ספקים במשלוח אחד שמגיע עד הבית מדובר בהשקה רכה שתושלם בארבעה חודשים. ראוי לציון כי על משלוח של פריט אחד או יותר ועד 3 ק"ג, נשלם כ- 15$ דמי משלוח.  איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל:   "שופרסל" אינה הבעלים של האתר, שופרסל היא המשווק ומי שנותן גב לקונה הישראלי"

 

צילום: אבי בר

 

 

  • "שופרסל travel" – אתר התיירות החדש של "שופרסל" בשיתוף פעולה עם חברת "גוליבר" ענקית תיירות באינטרנט אשר יציעו מסלול Cash Back לחברי מועדון "שופרסל".  בכל הזמנה יקבלו 3% מהסכום בחזרה לקנייה ב"שופרסל". חברי מועדון "שופרסל" יכולים להזמין טיסות, מלונות וחבילות נופש בארץ ובחו"ל במחירים מוזלים. האתר מציע הצעות ערך מותאמות אישית ללקוחות ובכל הזמנה מקבלים cash back  – על כל עסקה באתר או במוקד המכירות מקבל חבר מועדון "שופרסל"  3% החזר מערך העסקה לקניות ברשת "שופרסל" (עד 495 ₪ החזר  לכל עסקה). בנוסף, בגין רכישות ב"שופרסל" הלקוח מקבל קופון רבעוני שניתן לממש להזמנות באתר "שופרסל travel".

     

  • בתקופת ההשקה, כל חברי מועדון "שופרסל" יקבלו קופון בסך 100 ₪ למימוש בשופרסל travel. לקוחות כרטיס אשראי שופרסל ויזה cal  מקבלים הטבה נוספת – ביטוח ביטולים מתנה בכל הזמנה הנעשית בכרטיס אשראי שופרסל.

 

איש יחסי הציבור רני רהב פותח את אירוע ההשקה – צילום: אבי בר

 

  • ה- "Marketplace" – זירת הקניות המורחבת של אתר שופרסל Online, באתר ניתן יהיה למצוא מגוון עולמות מעבר לתחומי המזון והפארם. מדובר במגוון עשיר של מוצרים בתחום החשמל, האלקטרוניקה, ריהוט לבית ולגן ועוד… אתר שופרסל Online המחודש, בעל ממשק משתמש חדש, יושק בדצמבר וייכנס לפעילות מלאה עד סוף הרבעון הראשון. באתר יוצע ללקוחות  "שופר סל" חוויית קניה משודרגת ומותאמת אישית לצורכיהם כולל מבצעים רלוונטיים אליהם  שירות ייעוץ אישי. 

 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל – צילום: יח"צ

 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "אנו עושים היום קפיצת מדרגה בשירות הדיגיטלי שאנו מעניקים ללקוחותינו, עם השקת מספר פעילויות בתחום הסחר המקוון. אנו מציעים מגוון נרחב של מוצרים מעולמות שונים – מזון, פארם, אופנה, תיירות ואלקטרוניקה – והכל תחת קורת גג אחת"…………"הניסיון הנרחב שלנו בעולם האונליין הוא שמאפשר לנו היום להרחיב את פעילותנו לתחומים נוספים, תוך הצעת חוויה פרסונלית המותאמת אישית לכל אחד מלקוחותינו. כחלק מהאסטרטגיה של שופרסל אנחנו ממשיכים לפעול לחיזוק והעצמת פעילות האונליין שלנו, כדי לענות על צרכי לקוחותינו וכדי להעניק להם חווית קניה איכותית".

 

 אורי קילשטיין.  סמנכ"ל סחר ושיווק ב"שופרסל" מרצה לנוכחים על המהלך החדש של החברה – צילום: אבי בר