כותרות אחרונות
Search

המעצבת רעומה זק"ש מציגה קולקציה סגולה ולוהטת במיוחד

Purple Rocks
המעצבת רעומה זק"ש מציגה קולקציה סגולה ולוהטת במיוחד

הסגול שלט בכמה המסלולים הכי נחשבים לקראת עונת הקיץ והוא משדר יוקרה, כוח, ואלגנטיות, לצד העובדה שהוא מתאים כמעט עם כל שאר הצבעים על הסקאלה. הסגול במגוון עומקים משתלב נהדר עם כל גווני העור ומהווה תוספת צבעונית מרעננת ומתוחכמת לארון הבגדים שלנו הקיץ.

בין אם בוחרים בטוטאל לוק עוצמתי ובין אם מחליטים לשלב רק פריט אחד סגול במראה יומיומי, הצבע המיוחד יוסיף זריקת צבע מעניינת וישדרג את כל ההופעה.

בקולקציה של המעצבת רעומה זק"ש ניתן למצוא מגוון פריטים סגולים בגזרות מחמיאות לגוף האישה העשויים מבדים נושמים שנבחרו בקפידה ומהווים פיתרון מושלם לימי הקיץ החמים.

reuma 6

בין הפריטים הבולטים:
חולצה סגולה בהדפס פייזלי מקושטת בכפתור עדין בקו הצווארון, טישרט מכופתרת וסגולה בהדפס מרובעים מתוק, חצאית מקסי מחולקת בגזרת אוברסייז בסיומת חיתוכים א-סימטריים, חולצה סגולה בגזרת מעטפת ובתוספת שכבה פרחונית ועוד…

רעומה זק"ש, מעצבת  קולקציות אופנתיות לנשים אמיתיות. לאורך השנים פיתחה רעומה סגנון ייחודי המאופיין בשימוש בבדים נוחים ומחמיאים. ניתן לראות בקוקלציות שלה מגוון פריטים רחב המיועד ומגיע בטווח מידות רחב 38-54. הדגש ששמה רעומה על כל גזרה וגזרה, הופכת את העיצובים שלה לאהודים ביותר בקרב קהל לקוחותיה.

 

 reuma 5

טווח מחירים 399 – 899 ש"ח

ניתן להשיג

באתר הסחר : www.reuma.co.il

בחנויות רעומה ברחבי הארץ

וגם בפייסבוק: רעומה- רשת אופנה לנשים