כותרות אחרונות
Search

המרכז הרפואי ע"ש רמב"ם מגייס משתתפים למחקר ראשון מסוגו, לבחינת השפעת השימוש בתוסף תזונה על הזיכרון.

ננו אומגה 5 – צילום: יחסי ציבור

 

גיוס משתתפים למחקר במרכז הרפואי רמב"ם.

המרכז הרפואי ע"ש רמב"ם מגייס משתתפים למחקר ראשון מסוגו, לבחינת השפעת השימוש בתוסף תזונה  GranaGard  – ננו אומגה 5 ממקור טבעי, על איכות חייהם של אנשים בריאים המתלוננים על ליקויים בזיכרון ו/ או אובחנו כסובלים מירידה קוגניטיבית קלה.

 

בהמשך לפרסום תוצאות מחקר קליני שבוצע בבית החולים הדסה עין כרם במגזין הבין לאומי -"MULTIPLE SCLEROSIS AND RELATED DISORDERS"  (ספטמבר 9.2021  Volume 54 – 103103) המעיד על שיפור של 12% ביכולות קוגניטיביות בקרב חולי טרשת נפוצה שנטלו GranaGard" – ננו אומגה 5", למשך 3 חודשים, הכריז המרכז הרפואי ע"ש רמב"ם על תחילת גיוס למחקר שיבחן את אפקטיביות התוסף.

 

ננו אומגה 5 – צילום: יחסי ציבור

 

המחקר יתקיים בהשתתפות 60 נבדקים עם בעיות זיכרון בדרגת חומרה קלה ושאינם מוגדרים כדמנטיים. המחקר בסמיות כפולה, ללא פאזה, צפוי להמשך כ- 12 חודשים. תוסף תזונה GranaGard הינו בעל פטנט אמריקאי תחת הכותרת "שמן רימונים למניעה וטיפול במחלות נוירודגנרטיביות" (מחלות ניווניות של המח).

 

להגשת מועמדות, פרטים ומידע נוסף: מנהלת המחקר ד"ר רחל בן חיון – חוקרת ראשית ומנהלת השירות הקוגנטיבי ביחידה לנוירולוגיה קוגניטיבית בקריה הרפואית רמב"ם. 04-7773190 דוא"ל:m_shor@rambam.health.gov.il

 

מידע נוסף –https://my.health.gov.il/CliniTrials/Pages/MOH_2020-02-25_008732.aspx