כותרות אחרונות
Search

מותג הופנועים "BMW MOTORRAD" משיק את ה- "R 1250 R", אופנוע נייקד מתקדם עם מנוע בוקסר עוצמתי ושלל מערכות אלקטרוניות לשדרוג חווית הרכיבה.

צילום: יח"צ ב.מ.וו

 

מותג הופנועים "BMW MOTORRAD" משיק את ה- "R 1250 R", אופנוע נייקד מתקדם עם מנוע בוקסר עוצמתי ושלל מערכות אלקטרוניות לשדרוג חווית הרכיבה.

השילוב שבין אופנוע רודסטר נייקד טהור ובין מנוע בוקסר אימתני היה תמיד סיפור הצלחה ב- "BMW Motorrad". בכבישים מפותלים מחוץ לעיר, לבד, עם נוסע או ברכיבה רגועה בחזרה מהעבודה – ה- "R 1250 R" הזריז מוכן למשימה ועכשיו הוא מגיע בגרסה עדכנית, עם מפרט סטנדרטי עשיר יותר.

 

צילום: יח"צ ב.מ.וו

 

מנוע וביצועים

בדומה לדגם הקודם, גם אופנוע זה מצויד במנוע בוקסר 2 צילינדרים, המנוע האגדי של המותג. המנוע מגיע בנפח של 1,254 סמ"ק ומשחרר 136 כוחות סוס הודות לטכנולוגיית תזמון שסתומים משתנה, ה- "BMW ShiftCam", המאפשרת גם העברת כוח לינארית בכל טווח המהירויות. מנוע זה פועל בצורה חלקה ושקטה באופן יוצא דופן ותצרוכת הדלק שלו מרשימה במיוחד.

 

צילום: יח"צ ב.מ.וו

 

 

בקרת אחיזה דינמית, מצב רכיבה ECO חדש ומערכת ABS Pro/DBC

בקרת האחיזה הדינמית, המגיעה כעת כסטנדרט, שומרת על בטיחות הרכיבה בכל רגע. מצב הרכיבה ECO החדש מסייע לרוכב לשפר את תצרוכת הדלק תוך ניצול טכנולוגיית ה- BMW ShiftCam המתקדמת כדי להשיג את טווח הנסיעה המקסימלי. ניתן גם לאבזר את האופנוע במצבי הרכיבה Pro (אופציה סטנדרטית בישראל) ולהשתמש במצבי הרכיבה הניתנים להתאמה אישית. בקרת המשיכה (MSR), המגיעה כחלק ממצבי הרכיבה Pro, משפרת את רמת הבטיחות בתנאי רכיבה מאתגרים העלולים לגרום להחלקת הבלם האחורי במהלך שיוט או הורדת הילוך. מערכת נוספת המגיעה כסטנדרט, היא המערכת למניעת נעילת הגלגלים, ABS Pro, אשר משדרגת את רמת הבטיחות בבלימה בקו ישר וגם בהטיה. בקרת הבלימה הדינמית, DBC, תומכת ברוכב גם בבלימות חירום ובמצבים קיצוניים, ומונעת את פתיחת המצערת בשוגג במהלך בלימה. המערכת שולטת על מומנט המנוע במהלך בלימה כדי לנצל במלואו את אפקט בלימת המנוע העובר אל הגלגל האחורי. בצורה זו היא שומרת על יציבות האופנוע וכמובן מקצרת את מרחקי הבלימה.

 

צילום: יח"צ ב.מ.וו

 

תאורה ומסך TFT

פנס ראשי חדש בטכנולוגיית LED עם פעולה אדפטיבית בפניות (אופציה סטנדרטית בישראל) מאיר את הדרך שלפניכם באור בוהק ובהיר ומשפר משמעותית את רמת הבטיחות ברכיבה בלילה. אל הפנס הראשי האדפטיבי מצטרפים פנסי האיתות החדשים בטכנולוגיית LED, הזוכים לעיצוב עדכני, והם כוללים פנסי תאורת יום אייקוניים כסטנדרט. בדומה לדגם היוצא, גם הדגם החדש מגיע עם מסך צבעוני TFT בעל יכולות קישוריות נרחבות. הוא כולל תפריט המאפשר ניווט אינטואיטיבי ופשוט, תצוגה קריאה בכל מצב ואפשרויות התאמה אישית של מצבי התצוגה. המסך כולל גם מצב Sport Core המספק מידע בזמן אמת, לדוגמה זווית ההשכבה הנוכחית והמקסימלית, פעולת מערכת ה-ABS Pro או ה‑DTC.

 

צילום: יח"צ ב.מ.וו

 

צבעים

ה- "R1250R" מגיע בצבע בסיסי אטרקטיבי, אפור עם שלדה בגוון שחור, ובשתי גרסאות נוספות: Triple Black ו- Sport המאפשרות ללקוחות לבחור בין שתי סכמות צביעה מיוחדות:

 

  • Sport: הגוף מגיע בגוון כחול מטאלי, שלדה לבנה, קליפרים בגוון זהב, כידון בגוון שחור, ספוילר קדמי בגוון כחול ומושב בודד לרוכב (מושב הנוסע מגיע בחבילה נפרדת).
  • Triple Black: הגוף מגיע בגוון שחור מטאלי, שלדה אפורה, קליפרים בגוון זהב, גריל מצנן מפלדת אל-חלד, ספוילר מנוע מפלדת אל-חלד, מכל דלק Pure ומושב בודד לרוכב (מושב הנוסע מגיע בחבילה נפרדת).

 

ה- BMW R 1250 R – נקודות עיקריות

  • מנוע בוקסר, 136 כ"ס/143 ניוטון מטר,
  • בקרת אחיזה דינמית (DTC) כסטנדרט,
  • מערכת ABS Pro כסטנדרט,
  • בקרת בלימה דינמית (DBC) כסטנדרט,
  • שלושה מצבי רכיבה כסטנדרט,
  • מצבי רכיבה Pro ובקרת משיכה (MSR),
  • חדש: פנסי איתות מעוצבים בטכנולוגיית LED ופנסי תאורת יום,
  • חדש: פנס ראשי בטכנולוגיית LED עם תאורה אדפטיבית בפניות,
  • צביעה בסיסית אטרקטיבית ושתי צביעות אופציונליות Triple Black ו-Sport

 

צילום: יח"צ ב.מ.וו

 

מחירים:

 

 

רמת גימור

מחיר כולל מעמ

אגרת רישוי

מחיר כולל מעמ ואגרת רישוי

Triple Black

₪ 143,000

₪ 328

₪ 143,328

Sport

₪ 142,000

₪ 328

₪ 142,328

 

צילום: יח"צ ב.מ.וו