כותרות אחרונות
Search

הסטייליסטית חיה כרמלי משיקה ברמת גן בוטיק שכולו סטייל ופאשן

השקה שכולה סטייל ב"שיכון וותיקים" ברמת גן: בוטיק HK

butik 17

ביום שישי ה-25.12, נרשמה ברחוב רוקח 58, לב העיר רמת – גן "תכונה" אופנתית של ממש, באיוונט שכולו סטייל ופאשן: אירוע ההשקה של בוטיק האופנה HK, בניצוחה של הסטייליסטית חיה כרמלי.

butik 12

באירוע ססגוני, צבעוני ומרגש עד מאד, נפתח ברחוב רוקח 58 שיכון ותיקים רמת גן, בוטיק שכולו סטייל ופאשן. בכניסה לחנות המעוצבת והיפה, אתה פוגש את חיה כרמלי סטייליסטית בנשמה ובלב שהחליטה למנף את כישוריה בסטייל ויופי כדי לסייע לנשים למצוא את מבוקשן בסטייל, ברוגע ובאהבה רבה. בקרבתה של חיה כרמלי אתה רואה כל העת את המשפחה התומכת והחברים, הבעל צחי, האח שי ורחלי העובדת המסורה.

butik 8

חיה כרמלי, סטייליסטית מקצועית ובוגרת "סטייל גורו" במסלול של סטיילינג לאימהות אחרי לידה ונשות קריירה, החליטה להגשים חלום ולפתוח בוטיק אופנה, בעקבות שלל בקשות ודרישות מהשטח, מקרב קהל הנשים שהתחבר עמוקות לתביעת העין האופנתית הייחודית שלה.

butik 6 butik 5 butik 2 butik 3

החנות נפתחה לראשונה ללקוחות לפני מספר שבועות, נמצאת בשלב ה"הרצה" במהלכה הובאה לחנות קולקציה שתתאים התאמה מושלמת לצרכי פרופיל הלקוחות שמגיעות לחנות. בין השאר, הוגדל טווח המידות וכעת ניתן לרכוש מגוון פריטים גם במידה 44. מלבד כיבוד ומאפים מפנקים ויין מבעבע שפיארו את השולחנות שהוצבו בשמש הקייצית והפיצו ניחוחות משכרים, נהנו אורחי הבוטיק מהרצאת סטיילינג על קשירת צעיפים טרנדית והתחככו להנאתם בשלל אושיות אופנה, עיתונאיות ובלוגריות מובילות.

butik 11

חיה כרמלי: "על מנת שנוכל לאפיין את הצורך של תושבי השכונה בה ממוקמת החנות  ומחוצה לה, הרצנו את החנות כשבועיים, ועד כה הספקנו להחליף קולקציות ולהגדיל את המידות למידה 44. הערך המוסף של הבוטיק הוא היותי סטייליסטית אישית בעלת ניסיון רב בתחום ואת שרותי הסטיילינג הכוללים  אבחון מבנה גוף וצבע ניתן יהיה לקבל אצלי כחלק משרות!(אגב, ייעוץ סטיילינג אישי נע בין 800 ל 3000 ש"ח ואף יותר ) ופועל יוצא של הייעוץ שלי הוא חסכון של זמן וכסף. הלקוחות ילמדו לרכוש פריטים המתאימים אך ורק למבנה גופן וגוון עורן. אני בוגרת בית הספר לסטיילינג מבית  "סטייל גורו" ומייסדת קבוצת "סודות הסטיילינג של חיה" שכעבור פחות משנה מאז נפתחה,  צברה תאוצה מטורפת והגענו כבר לכמעט 1000 חברות והיד עוד נטויה.

butik 10

חיה כרמלי מאמינה בשילוב של אקססוריז תכשיטים צעיפים וכו' כמשדרגי הופעה וכמובן שחשוב  לה שהלקוחה תשקיע בטיפוח כללי של עצמה מעבר לבגדים, בשיער מסודר ואיפור מתאים. חיה כרמלי מבינה שלקוחותיה ברובן אימהות עובדות או נשות קריירה עסוקות שאין להן תמיד את הזמן להשקיע בעצמן בבוקר בצאתן לעוד יום של אימהות או עבודה והיא  מלמדת  אותן איך להיות מתוקתקת בבוקר בתוך 10 דקות. בחנות המטריפה תמצאו מלבד חיה כרמלי את רחלי יד ימינה, שעבדה בבוטיק "מאיה" שהחליף שם אבל לא החליף מקום וההכרות שלה עם תושבות השכונה ולקוחות קודמות הוא בעל חשיבות רבה להתפתחות העסק.

butik 9

בשונה מחוויית הקנייה ברשתות האופנה בקניונים, מובטח ללקוחות ייעוץ סטיילינג אישי, ללא עלות, להבטחת רכישה מוצלחת, מותאמת, מהודקת ומחמיאה. כרמלי מאמינה שכל אישה צריכה לחוש בנוח עם עצמה, בגופה, והיא שם בחנות, על מנת לאפשר זאת, על טהרת חוקי הסטייל. רוקח 58 רמת-גן.

מותגים וטווחי המחירים

* נעלי FLY LONDON טווחי מחירים 499-800 ש"ח

* אפרת וטלי :נעלים, חולצות גינסים ושמלות קז'ואל 389-600 ש"ח

* אופנת קסארה – בייסיק קז'ואל וערב 199-600 ש"ח

* אימפריאל : יבוא מאיטליה דרך שואו רום 450-780לבוש אקסלוסיבי ליום ולערב  ש"ח

* רינה שמנטו : חולצות ומכנסיים בגזרות מחמיאות לנשות קריירה בסגנון אימפריאל 350-700

* פייב אס וסימבולו אופנת בייסיק קזואל לשעות היום אופנה מגניבה לצעירות "ולצעירות ברוחן"

* אופנת ספורט מבית ניו באלאנס לנשות השכונה החובבות הליכה(: ובכלל נישה שלא הייתה קיימת קודם

* gossip  יבוא של מותגים מארה"ב אליין / BLANKNYC  הכוללת חולצות ג'קטים מכנסיים עם טוויסט..

כל הקולקציה שנבחרה היא בעלת אמירה אקלקטית וקלילה

butik 1