כותרות אחרונות
Search

הפורטל "פרינטפיקס" מאפשר לכם לבצע השוואת מחירים בין בתי דפוס במהירות וביעילות !

צילום: Depositphotos

 

הפורטל "פרינטפיקס" מאפשר לכם לבצע השוואת מחירים בין בתי דפוס !

שירותיהם של בתי דפוס נדרשים במקרים רבים, בין אם עבור קמפיינים פרסומיים או עבור פרסומם של מבצעים שהציבור פשוט חייב לדעת עליהם. כשצריך בית דפוס, לא פשוט לאתר אחד איכותי שגם יעמוד בדד ליין הנקבע. לכן, מאתרים בית דפוס בשיטה אחת בדוקה.

 

כיום, לא משנה איזה בעל מקצוע, מפעל או חברה נותנת שירות תצטרכו לאתר, ניתן לעשות זאת אונליין. בתוך דקות ספורות ולפעמים גם מהר מזה, תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר מאנשי המקצוע הכי מומלצים, שגם ממוקמים בקרבה אליכם. בתי דפוס הם לא שונים בבחינה הזו, כך שניתן לאתרם דרך פורטל המרכז עבורכם את כל המידע הכי רלוונטי בעולם הדפוס.  

             

כיצד מאתרים בית דפוס שעונה בדיוק על צרכינו?

"פרינפיקס" הוא אחד מאותם פורטלים, דרכם ניתן לאתר מהר בתי דפוס מומלצים בעידן הדיגיטלי. חשוב להבין, האיכויות של בתי הדפוס הן בהחלט מגוונות. בעוד שניתן לאתר בתי דפוס דיגיטליים, בתי דפוס אחרים לא יעבדו בשיטות דיגיטליות. כיום, ישנה חשיבות גדולה בכל מה שקשור להדפסות איכותיות, כולל הדפסות דיגיטליות שניתן לאתר דרך פורטל פרינטפיקס – https://www.printfix.co.il

 

אם אתם זקוקים לשירותי הדפסה, כמובן שתהיה גם חשיבות למרחק ביניכם לבית הדפוס. לא פעם. אנשים צריכים להדפיס כמויות נרחבות של עלונים, פליירים, ברושורים ועוד…, בין אם אתם צריכים להדפיס על נייר או על קרטון, על PVC או על כל חומר גלם אחר, חשוב לוודא שהאיכות של ההדפסה לא יורדת ככל שעולים בכמות. במילים אחרות, ההדפסה חייבת להיות איכותית לאורך כל הפרויקט, ללא ירידה באיכות.

 

צילום: Depositphotos

 

איתור בית דפוס בקליק:

לא לחינם אנחנו ממליצים לכם על פורטל "פריניטפיקס", בו ניתן גם לערוך השוואת מחירים בין בתי דפוס שונים. התמחור של עבודות דפוס הינו רחב למדי, בעוד שהאיכויות של ההדפסות משפיעות גם הן על המחיר של עבודת דפוס.

 

יחד עם האיכות של ההדפסה, כמובן שיש פרמטרים נוספים המשפיעים על התמחור של עבודות דפוס. למשל, אם אתם זקוקים לשירותי מעצב גרפי או קופירייטר, בתי דפוס כמובן יחייבו אתכם על אותם השירותים הנדרשים. אם אתם מגיעים עם עיצובי הדפסות משלכם, חשוב להקפיד על קבצים איכותיים, שניתן לשלוח אותם להדפסה מבלי לאבד מהאיכות של ההדפסה עצמה.

 

משאירים פרטים ונותנים לבית הדפוס לחזור אליכם:

אם אתם תרים אחד בית דפוס מומלץ עבור הדפסות מדויקות ואיכותיות, אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם בפורטל פרינטפיקס או בפייסבוק של פרינטפיקס ותקבלו עד 3 הצעות מחיר מבתי דפוס מובילים הרלוונטיים לקריאתכם. 

 

אל תעבדו קשה. בעידן כל כך דיגיטלי, תנו למידע החשוב לזרום אליכם. עוד בפורטל, מומלץ לקרוא מידע עיוני רב על בעלי מקצוע מומלצים, שיטות הדפסה ועוד. אתם מוזמנים להימנות בין צרכנים חכמים רבים, שיודעים בדיוק מה הם צריכים  בזכות "פרינטפיקס".