כותרות אחרונות
Search

הצבע לשנת 2020 שהוכרז על ידי החברה ליצור צבעים "PANTON" "כחול רויאל" מהווה השראה למותג התיקים והמזוודות "TUMI" !

 

 

צבע השנה לשנת 2020 שהוכרז על ידי PANTON הוא:  כחול רויאל !

מותג התיקים הבינלאומי  "TUMI" יוצא עם מגוון פרטים בהשראת הגוון שנבחר !

 

מותג התיקים הבינלאומי TUMI הינו מותג מוביל בתחום נסיעות הפאר בעולם העסקים וסגנון החיים. המותג משיק קולקציית תיקים ומזוודות עם פרטים לנשים וגברים, בהשראת הגוון הנבחר לשנת 2020 – כחול רויאל.

 

הצבע הכחול, על גווניו הרבים, הינו צבע שקיים כמעט בכל עונה כחלק מהטרנדים של הקולקציות השונות, בעולם האופנה והעיצוב. ים, שמיים, חופש ותחושת רוגע, הם רק חלק מהאסוציאציות העולות בהקשר של הצבע הכחול האלגנטי והנצחי. 

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

קו מוצרים שעוצב עבור הלקוחות שחיים ואוהבים אופנה. עיצוב זה מושפע מאומנות הרחוב והגרפיטי ומעביר תחושה של חופש ותנועה בין חיי האדם בעבודה, מחוץ לבית ובנסיעות השונות. בעונה זו מוצגים דגמים שנוצרו בהשראת חיי הרחוב, עם לוק מודרני וטרנדי, והצבע שנבחר לייצג את מירב דגמי החורף הוא: כחול, על גווניו הרבים .הדגמים החדשים כוללים רוכסנים מותאמים אישית, מחזיק מפתחות בנוי, כיסים מחולקים לתאים שונים וכיסוי מגן גשם.

 

הקולקציה מציעה מגוון פריטים עם הדפסים צבאיים והסוואה בגוונים של כחול בהיר וכהה, בשילוב עור או בד ניילון בליסטי חלק. דפוס זה מוצע במגוון דגמים : מזוודות (טרולי ) עליה למטוס, טרולי לטיסה, תיקי עסקים המיועדים ללפטופ, תיקי פאוץ', תיקי גב, תיקי רחצה ועוד. הקולקציה טרנדית ועכשווית והגוון הכחול משולב בכל הסדרות.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

כחלק מטרנד שהולך ומתפתח בעולם, ושילווה אותנו לאורך כל שנת 2020, בחנות הדגל של המותג בקניון רמת אביב ,ניתן לבצע פרסונליזציה של רוב מוצרי המותג: הטבעת ראשי תיבות או שם (עד 3 אותיות) על גבי פאץ'. הפאצ'ים מוצעים ב-10 גוונים שונים ומשדרגים כל מזוודה או תיק. כמו כן, טומי מציעה מגוון רחב של מוצרי פרסונליזציה שניתן לרכוש ולהוסיף על גבי המוצרים, בצבעים כחולים ואחרים ובדפסים שונים.

 

טווחי מחירים לצרכן החל מ- 755 ₪  ועד 3035 ₪.

ט.ל.ח.