כותרות אחרונות
Search

צבע השנה לשנת 2020 של נירלט IS 0107 – צבע עמוק ומעושן שמשלב גווני ורוד רוויים עם נגיעה טבעית של גווני אדמה חומים.

 

 

נירלט חושפת את צבע השנה לשנת 2020.

רגע לפני תחילת השנה האזרחית החדשה, חברת הצבע המובילה נירלט מכריזה על הגוון הנבחר שלה לשנת 2020.

IS 0107  – צבע עמוק ומעושן שמשלב גווני ורוד רוויים עם נגיעה טבעית של גווני אדמה חומים.

 

כמידי שנה, חברת הצבע המובילה נירלט, חושפת את צבע השנה שלה, מה שהיא רואה כגוון מוביל ומשמעותי, מתוך שלל הגוונים והאפשרויות, אותו היא מאמינה שנראה בכל זירות העיצוב, אם בטקסטיל, דקורציה, אופנה, עיצוב ועיצוב הבית.

 

צילום: אורית ארנון

 

צבע השנה של נירלט לשנת החדשה -0107 IS צבע עמוק ומעושן המשלב גוונים של וורוד עם נגיעה טבעית של גווני אדמה חומים.

 

צבע השנה של נירלט IS 0107 טומן בחובו את אי המבטחים האישי, החם והמחבק שלנו. הצבע הבלתי שגרתי מטעין אותנו באנרגיות טובות וחיוביות ומאפשר לנו להגשים חלומות ולשגשג במעשינו. מדובר בגוון שיכול לשוות לחלל מראה גברי או נשי ומחבר לאותה ערגה קסומה לעולם ישן וטוב יותר, לחום אנושי ומהווה מעטפת נהדרת לקירות עם זיכרונות. התחושה המתוחכמת שהצבע מעביר היא בטוחה ויציבה ולכן מומלץ להשתמש בו בחדר השינה, בחדר העבודה ואפילו בחדר המגורים המרכזי. צבע השנה עובד בצורה נהדרת עם גווני ירוק שונים, חמרות, גווני סגול וייראה נהדר בשילוב של עץ כהה, פליז, נגיעות מוזהבות ופריטי ריהוט אקלקטיים, שנאספו ממקומות שונים בעולם ומתקופות שמעלות בנו חיוך רחב. 

 

שילוב של הגוון IS 0107  בפלטות שונות, יהווה בסיס צבעוני לסגנונות עיצוב רבים. לדוגמא, אם נשלב את הגוון העמוק והנהדר עם גווני מוקה וגוונים של פסטל, נוכל לחוות אותו ממלא את החלל ברוך נורדי חמים ומחבק.

 

צילום: אורית ארנון

 

לשיק בוהמייני צבעוני ומלא תעוזה, ירוקי עד כהים מאד, בשילוב זהב ישרו בדיוק את המראה הנחשק. לסגנון קצת יותר מודרני נשלבו בגווני שחור ולבן, עץ ואלמנטים גרפיים חדים, כל אלה יעבדו נהדר יחדיו.