כותרות אחרונות
Search

הצלחה לשופרסל שהציעה החלפה חלקית של אג"ח מסדרה ב' בתמורה להנפקת אגרות חוב (סדרה ו'

הצלחה לשופרסל בהצעת רכש חליפין לרכישת אגרות חוב (סדרה ב') בתמורה להנפקת אגרות חוב (סדרה ו'): החברה השלימה החלפה של למעלה מחצי מיליארד ש"ח ונהנתה מביקושי יתר של למעלה מ-250 מיליון ש"ח ומהשתתפות של גופים מוסדיים מובילים ומרכזיים

הצלחה לשופרסל שהציעה החלפה חלקית של אג"ח מסדרה ב' שהפידיון הסופי שלה יהיה בשנת 2019 לסדרה ארוכה של אג"ח לפידיון עד שנת 2028.  החברה השלימה בהצלחה החלפה של אגרות חוב מסדרה ב' שהפידיון הסופי שלה יהיה בשנת 2019 והריבית המשולמת עליה עומדת על 5.2%, לסדרה ארוכה של אגרות חוב שהפידיון הסופי שלה יהיה בשנת 2028, והריבית שתשולם עליה תעמוד על 4.3%.

במסגרת העסקה הציעה שופרסל למשקיעים להחליף כ-511 מיליון ש"ח ע.נ. של אגרות החוב מסדרה ב', שהינה סדרה קצרה במח"מ של כ-1.68 שנים, בתמורה להנפקת כ-600 מיליון ש"ח אגרות חוב ארוכות מסדרה ו' במח"מ של כ-6.94 שנים. בנוסף, החברה נהנתה גם מביקושי יתר של כ-250 מיליון ש"ח, כאשר סך הביקושים להחלפה הסתכמו לכ-767 מיליון ש"ח.

בהחלפה לקחו חלק גופים מוסדיים רבים, מהמובילים והמרכזיים בשוק ההון הישראלי.

יחס ההחלפה מגלם לאגרות החוב (סדרה ו') של שופרסל תשואה של כ-2.78% למח"מ של 6.94 שנים. איגרות החוב (סדרה ו') יעמדו לפירעון ב-9 תשלומים שווים, החל מחודש אוקטובר 2020 ועד לחודש אוקטובר 2028 והן מדורגות ע"י מעלות A באופק חיובי.

את ההנפקה הובילה אפסילון חיתום, והשתתפו בה גם דיסקונט חיתום לאומי פרטנרס, רוסאריו חיתום, לידר הנפקות, ברק קפיטל וענבר הנפקות.

shufersal 10

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "אנו שמחים מאד על השלמה מוצלחת של החלפת סדרות האג"ח, שתוצאתה הארכת מח"מ החוב והקטנת עלויות המימון של החברה. הצלחת המהלך משקפת יותר מכל, את אמון המשקיעים בחברה ובאסטרטגיה העסקית שלה ואנו מודים לציבור המשקיעים על האמון בחברה״.