כותרות אחרונות
Search

כיצד להתאים את חדר ילדנו לסטטוס החדש "תלמיד" ?

מהגן לבית הספר:

כיצד להתאים את חדר ילדנו לסטטוס החדש "תלמיד" ? ועל מה צריך לשים דגש ?

כמדי שנה עולים לכיתה א' כ- 160,000 ילדים. המעבר מהגן לכיתה א' מרגש במיוחד עבור הילד ועבור משפחתו. זהו שינוי משמעותי בחייו ובאישיותו ועם השינוי הזה משתנה גם הפונקציונליות של חדר הילדים. אם חדר התינוקות והפעוטות עוצב רק על ידי ההורים הרי שבמעבר מהגן לכיתה א' גם הילדים מעורבים בבחירת הרהיטים ועיצוב חדר הילדים מחדש.

אסף טייכמן, סמנכ"ל רהיטי דורון , המייצרת ומשווקת ריהוט איכותי לחדרי הילדים, מציע טיפים לבחירה נכונה של ריהוט ועיצוב חדר הילדים לקראת המעבר לכיתה א'.

doron 4

מה צריך לשאול וחשוב לדעת לפני הרכישה?

1. שיתוף הילד בתהליך הרכישה

במעבר מהגן לכיתה א' הופך הילד לבוגר עצמאי וככזה חשוב לשתף אותו בתהליך קבלת ההחלטות ובבחירת הריהוט לחדר. גם לאחר הגעת המערכת הביתה חשוב לשתף את הילד בסידור הכוורות/כונניות. שיתוף הילד יתרום לחוויית העצמה והבגרות ויגרום לו לשבת יותר זמן סביב פינת הלימוד.

2. בחירת ריהוט שיצמח עם הילד

פינות לימוד לחדר ילדים לא מחליפים מדי שנה וחשוב לבחור ברהיטים ש"יגדלו" עם הילד,

אשר יכולים להתאים גם לצורכי הנער המתבגר.

3. על מה צריך לשים דגש בבחירת כסא

יש לבחור בכסא שיאפשר ישיבה נוחה,בעל משענת גמישה לשמירה על הגב בישיבה ממושכת. בבחירת גובה הכסא יש לשים לב שכפות הרגליים נוגעות בצורה מלאה ברצפה.

4. שולחן עבודה

חשוב לבחור שולחן עבודה רחב ומתאים למידות החדר, מומלץ עומק 60 ס"מ שיספק את כל הצרכים.שולחן לבד לא יספיק ורצוי לשלב עם כוורת תלייה או כוורת רצפה,בהן ניתן לאחסן ספרים/מחברות ואביזרי לימוד.

בנוסף חשוב לבחור שולחן עם מגירות ניידות או מחוברות באופן קבוע לשולחן, המגירות מהוות פתרון אחסון נוח וזמין לכל הציוד שהילד יצבור במהלך שנת הלימודים.

5. פתרונות אחסון

במעבר מעיצוב חדר לפעוטות לחדר ילדים גדולים יותר, חשוב לשים לב לפתרונות אחסון אשר יוכלו לאחסן בבטחה את כל הצעצועים שהצטברו במהלך השנים ובדרך כלל פזורים בחלל החדר.

שימוש בכוורות אחסון וכונניות הממוקמות על הרצפה ונגישות לילד שיוכל להניח בהן ספרים/מחברות ועוד.

doron 5

6. צבעוניות

יש ליצור סביבה רגועה ונעימה באמצעות שילוב של צבעים רכים התורמים לאווירה הרגועה כמו:לבן,ורוד,אפור בהיר.

ניתן לבחור פינת לימוד בצבע ניטראלי ולהוסיף צבעוניות באמצעות שידה בגוון  אחר.

7. תאורה

רצוי למקם את שולחן הלימוד באזור המקבל את התאורה הטבעית הרבה ביותר ועם זאת מקבל גם תאורת חשמל מספקת.

8. אמינות ואחריות

רהיטים איכותיים מיוצרים מחומרים איכותיים. הקפידו לרכוש רהיטים בחברות ותיקות וידועות. בדקו עם נציג המכירה בחנות מהי תקופה האחריות הניתנת על הרהיטים ובידקו היטב מה כוללת האחריות.

חברת רהיטי דורון מציעה מגוון רחב של מערכות לימוד קומפלט, המשלבות  ריהוט משלים ומקום אחסון רב, נוח ונגיש, כמו: כוורות רצפה, כוורות תליה, שידות, מזנונים, מערכות לימוד מודולריות לפי  הצרכים המשתנים של הלקוח.

פינות הלימוד מורכבות משולחן עבודה בגובה של כ- 76-78 ס"מ לפי התקן, משולבים עם כוורת תלייה מסוגים וגדלים שונים. ניתן גם לשלב ריהוט ואבזור נוסף לפי הצורך כמו: משטח נייד לכונן המחשב, מדף נשלף למקלדת, מגירות אחסון מובנות בתוך השולחן או ניידות על גלגלים וכד'. כמו כן, ישנן מערכות פינתיות המנצלות את החלל של החדר בצורה יעילה ונוחה או מערכות עבודה ישרות הממוקמות בקו הקיר.

מחירים ברהיטי דורון:

שולחנות לימוד: החל מ- 500 ₪.

מערכות לימוד קומפלט הכולל שולחן לימוד + כוורת תליה + שידת מגרות – החל מ 1,270 ₪

כיסאות תלמיד צבעוניים– 220 ₪

כוורת תלייה – החל מ 150 ₪

שידת מגירות לתלמיד החל מ – 350 ₪

ספריות – החל מ 350 ₪

לאתר החברה –   www.doron1949.co.il