כותרות אחרונות
Search

הקינוח החדש ל "חג הגולדה" בחג שבועות! – גלידת עוגת גבינה פיסטוק.

שבועות בגולדה – עוגת גבינה ופיסטוק – צילום: מייסושייל

 

הקינוח החדש ל "חג הגולדה" בחג שבועות!

גלידת עוגת גבינה פיסטוק

בנוסף, קולקציית פחזניות של "פינק גולדה" בטעמי וניל ובייגלה מלוח.

מהדורת שבועות תהיה זמינה בכל סניפי רשת גולדה ברחבי הארץ בין התאריכים 26.5.22 – 5.6.22.

 

רשת הגלידריות הישראלית "גולדה", חוגגת בחג שבועות את "חג הגולדה" ומשיקה במהדורה מוגבלת גלידת עוגת גבינה פיסטוק וקולקציית פחזניות חדשה, המתאימה לנשנוש וגם כמרכיב שישדרג לכם את הקינוח בשולחן החג.

 

רשת "גולדה" היוצרת בכל פעם טעמים חדשים ומפתיעים, משיקה לכבוד חג הגולדה בשבועות טעם גלידה חדש המבוסס על הקינוח המסורתי שהישראלים הכי אוהבים – גלידת עוגת גבינה ופיסטוק. מדובר בגלידת שמנת בטעם גבינת מסקרפונה עם קרם וחתיכות ביסקוויטים בתוספת רוטב ושברי פיסטוק. כל חומרי הגלם עשויים מרכיבים איכותיים כחול-לבן, המיוצרים במפעל החברה הממוקם בכפר ויתקין.

 

שבועות בגולדה – עוגת גבינה ופיסטוק – צילום: מייסושייל

 

בנוסף, אחרי ש"גולדה" השיקה השנה שתי קולקציות פטיסרי של "פינק גולדה" בטעמי הגלידה האהובים, בהם: "דונאטס" בטעם בייגלה מלוח, "פבלובה", פיסטוק וקרם עוגיות, אצבעות שוקולד במילוי קרם בייגלה מלוח, פיסטוק וקרם אגוזי מקדמיה. הרשת משיקה את הקולקציה השלישית במיוחד לשבועות. הקולקציה  מיוצרת גם היא במפעל המקומי של הרשת והיא כוללת: פחזניות של פינק גולדה, המתאימות לנשנוש וגם כחומר גלם עבור מתכוני קינוחים לחג. הפחזניות מגיעות בשני טעמים: בטעם קרם שוקולד בציפוי בייגלה מלוח – בצק רבוך בתוספת פירורי קראמבל קראנצ׳, במילוי קרם שוקולד עשיר וציפוי קרם בייגלה מלוח, ובטעם ניל – בצק רבוך עם פירורי קראמבל קראנצ׳ במילוי קרם וניל עשיר. הפחזניות זמינות בכל סניפי רשת גולדה, מחיר הפחזניות – 29 שקלים ל-180 גרם.

 

שבועות בגולדה – עוגת גבינה ופיסטוק – צילום: מייסושייל

 

טליה מרדר, מנהלת מערך התקשורת והשיווק של קבוצת "ANITA": "בשנים האחרונות זכינו לקחת חלק ביצירת תרבות גלידה איכותית, מובילה וחדשנית עבור הצרכנים הישראלים. אנו גאים לייצר את הגלידה שלנו במפעלים מקומיים ומודים על החיבור העמוק שיצרנו עם הקהל הישראלי ועם החגים והמועדים השונים כמו שבועות. לאורך השנים, רשת גולדה הפכה לחלק בלתי נפרד מהארוחות המשפחתיות, מאירוח בבתים, משבתות וגם מהחגים. אנו נרגשים לחגוג את חג השבועות יחד עם הישראלים, שעבורנו הוא 'חג הגולדה'. חשוב לנו להמשיך לרגש ולחדש ללקוחותינו עם מגוון מהדורות, טעמים ומוצרים חדשים, כמו שפיתחנו במיוחד למועד זה".  

 

מהדורת שבועות תהיה זמינה בכל סניפי רשת גולדה ברחבי הארץ בין התאריכים 26.5.22-5.6.22