כותרות אחרונות
Search

הקיץ הגיע ואיתו מגיעים גם קינוחי הסורבה החדשים של "Yogueta".

 

 

הקיץ הגיע ואיתו מגיעים גם קינוחי הסורבה החדשים של "Yogueta".

חדש, קינוחי סורבה להקפאה ב-3 טעמי קיץ מרעננים.

  • מכילים מיץ פרי וללא חומרים משמרים.
  • בעלי מרקם ייחודי של סורבה עדין וקטיפתי.
  • רק 99 קלוריות ליחידה.

 

המותג "Yogueta", משיק בימים אלה מוצר חדש בתחום קינוחי הקיץ, קינוחי סורבה להקפאה בשלושה טעמי קיץ מרעננים במיוחד: רימון ופירות יער, תפוח ולימון.

 

קינוחי הסורבה של "יוגטה" בעלי מרקם סורבה עדין וקטיפתי, מכילים מיץ פרי ואינם מכילים חומרים משמרים.

 

הסורבה מגיע במארז של שני קינוחים בכוסות אישיות, בתצורת סורבה נוזלי להקפאה. הם מוכנים לאכילה לאחר 3 שעות של הקפאה.

 

הסורבה של "יוגטה" הוא פינוק קר ומרענן בימי הקיץ החמים, מושלם כקינוח לאחר ארוחה, מתאים לצריכה אישית וגם כהגשה לאורחים.

 

המוצרים בסדרת הסורבה להקפאה של "יוגטה" מוצעים במחיר של 7.90-9.90₪ לאריזה המכילה שני קינוחים אישיים. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק. כשרות: בד"ץ איגוד רבנים.

 

סורבה יוגטה – צילום יניב קרן

 

"יוגטה" הינו מותג פרטי של חברת "ליימן שליסל", תחתיו משווקת החברה סוכריות ודברי מתיקה. 

 

לחברת "ליימן שליסל" מותג פרטי נוסף בשם "צ'וקטה" תחתיו היא משווקת מוצרי שוקולד מסוגים שונים.

 

"ליימן שליסל" הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומוצרי מזון. בחברה מועסקים  למעלה מ-500 עובדים, בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.

באתר "ליימן שליסל" –  www.l-s.co.il  ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת החברה בישראל.