כותרות אחרונות
Search

חב' "איתוראן" מציעה שירות תפעולי חדש לחברות הליסינג וחברות השכרת רכב שאמור להביא לחיסכון תפעולי.

 

"איתוראן פור ליס".

חב' "איתוראן" מציעה בימים אלו שירות תפעולי חדש לחברות הליסינג וחברות השכרות הרכב.

חב' "איתוראן" מציעה את "איתוראן פור ליס" שירות תפעולי חדש לחברות הליסינג וחברות השכרת רכב שיכול להביא לחיסכון של כ-20% מהוצאות התפעוליות של כל רכב. 

 

 

 

אורן שמלץ , סמנכ"ל שיווק בחברת איתוראן:  "השירות התפעולי החדש של חב' איתוראן מיועד לצי של כ- 350,000 כלי רכב בחברות הליסינג והשכרת רכב".

 

 

"איתוראן פור ליס" יאפשר לחברות הליסינג וההשכרה לצמצמם את עלויות התפעול באופן ניכר תוך שיפור השירות ללקוחות הקצה.

 

אורן שמלץ, סמנכ"ל השיווק בחברת "איתוראן" מציין שהממשק הדיגיטלי החדש לניהול הרכב יחסוך לחברות כ-20%-25% מסה"כ עלויות התפעוליות השוטפות על כל כלי רכב. בישראל כ-350,000 כלי רכב בחברות הליסינג ובחברות השכרות הרכב.

 

באמצעות השירות החדש, "איתוראן פור ליס", מנהלי התפעול של החברות יקבלו תמונת מצב בזמן אמת על כל כלי הרכב בצי, המערכת מתממשקת אל מערכות ה CRM של הארגון באמצעות פיתוח משותף: מיקום כלי הרכב בזמן אמת (רק בזמן טיפול),ניהול איזורים וירטואליים (מרכזי שירות, סניפי מכירה, שגרות, נסיעות חריגות וכו') סטטוס רכבים בסוף יום העבודה, דיווח תאונות בזמן אמת, דיווח תקלות בזמן אמת, מודול טיפולים וקריאת קילומטרז' (זימון הנהג לטיפול), סטטוס טיפול במרכז שירות, נסיעה בכבישי אגרה, ממשק החלפת קוד והתנהגות נהיגה ברמת לקוח וברמת חברה.

 

הידע המופק מהנתונים באמצעות המערכת, מוביל לצמצום עלויות התפעול, לחיסכון בדלק,להפחתת בלאי על המערכות השונות ברכב  ולהקטנת מספר התאונות בהן מעורבים הרכבים.