כותרות אחרונות
Search

השלג הצבעוני של קוריאה מכסה את תל אביב !

השלג הצבעוני של קוריאה מכסה את תל אביב !

איש העסקים והיזם דני ללזרי שרכש את הזיכיון להפעלת מותג הקינוחים הקוריאני "So bing" בישראל, משיק סניף שני ברחוב אבן גבירול 65 בתל אביב.

ההשקעה במהלך כ- 400 אלף שקלים.

 

משמאל: דני ללזרי יחד עם שותפו איציק זינו – צילום: אבי בר

 

 

דני ללזרי הבעלים של So-bing ישראל: "הסניף החדש באבן גבירול מציג קונספט של So-bing express ויהווה את יריית הפתיחה של הרשת להציע לזכיינים פוטנציאליים לרכוש זיכיון להפעלת סניפים בשני סגנונות: סגנון של בית קפה, כמו סניף הדגל של המותג, או סגנון של דוכן, שהוא סניף קטן יותר, המתאים למרכזי קניות / קניונים. המטרה: רשת המונה 25 סניפים בפריסה ארצית"

 

דני ללזרי – צילום: אבי בר

 

איש העסקים והיזם דני ללזרי משיק בישראל סניף שני למותג הקינוחים הקוריאני So-bing ברחוב אבן גבירול 65, תל אביב. הסניף החדש נפתח בהשקעה כוללת של כ – 400 אלף שקלים ומצטרף לסניף הדגל שהושק לפני כשנה ברחוב בוגרשוב 106 בעיר ומאז זוכה להצלחה וביקוש רב בקרב הקהל המקומי והרשתות החברתיות.

 

צילום: רותי דותן

 

So-bing אבן גבירול מתפרס על פני שטח של כ – 40 מ"ר  ומציע קונספט  express. במסגרת זו, כל המנות המוגשות בסניף הותאמו לצריכה של On The Go / TA הן מבחינת הכלים והכוסות בהם מגישים את הקינוחים ואת המשקאות והן מבחינת המחירים שיעמדו על 25 שקלים לכל הקינוחים. כל הכלים מיובאים היישר מקוריאה והם מעוצבים, עמידים וחזקים ומותאמים במיוחד לקונספט.

 

צילום: אבי בר

 

דני ללזרי מבעלי רשת So-bing ישראל: " פתיחת הסניף החדש,  מהווה את יריית הפתיחה של הרשת להציע לזכיינים פוטנציאליים לרכוש זיכיון להפעלת סניפים של So Bing בשני סגנונות: סגנון של בית קפה, כמו סניף הדגל של המותג, או סגנון של דוכן, שהוא סניף קטן יותר ומתאים למרכזי קניות / קניונים. ללזרי מוסיף כי:  המוצר סובינג נמכר בהצלחה רבה ביותר מ- 30 מדינות ברחבי העולם ועד כה מעולם לא נסגרו סניפים שלו. ומוסיף כי " לפני כשנה השקנו את המותג הקוריאני בתחום הקפה והקינוחים הראשון בישראל וחשפנו  את הקהל לעולם של קינוחים אסייתיים מקוריים ושונים  ממה שטעמו עד כה  וכעת אני פונה לזכיינים כדי שייראו את הפוטנציאל ויצטרפו להצלחה שלנו".

 

צילום: אבי בר

 

ה – So-Bing שונה מכל קינוח קר אחר  שהחך הישראלי התרגל אליו מבחינת מראה, מרקם וטעם. פתיתי השלג (המזכירים בצורתם החיצונית שבבי קוקוס) הם למעשה, פתיתי חלב  או חלב קוקוס קפואים ויבשים בטקסטורה מיוחדת בעלי מתיקות עדינה וממכרת. רגע לאחר יצירתם ובעודם קפואים הם מקבלים צבע וטעם מפירות טריים, שוקולד איכותי, רטבים איכותיים ומיוחדים, ותוספות מפתיעות נוספות, הכל לפי בחירת הלקוח. הפתיתים יורדים ממכונה מיוחדת תוצרת קוריאה ונערמים כהר שלג בשכבות בתוך קערה קפואה. בין שכבות השלג מתחבאות תוספות שונות ומעל השכבה העליונה מניחים מגוון עצום של תוספות שונות שיחד מייצרות את הקינוח המיוחד. בין התוספות המצועות: שוקולד, תותים, בננה, מנגו, אבטיח, מלון, דגני הבוקר, אבקת סויה קלויה ואפילו תה ירוק.

 

צילום: אבי בר

 

השנה מציעה הרשת גם מגוון  משקאות קיץ מרעננים כמו משקה טפיוקה באבלטי שהוא משקה מבוסס תה וחלב שניתן להוסיף לו טעמים אסיאתיים מיוחדים ומקוריים המיובאים מקוריאה כמו:  מילק טי, פרדייז גארדן (גן עדן), טרו, גרין טי, מאצ'ה ועוד. ניתן להזמין את המשקה גם בוריאציה טבעונית על בסיס חלב סויה. בתחתית הכוס  של משקה הבאבלטי  תמצאו את פניני הטפיוקה השחורה המקוריים- פנינים העשויות מצמח המניהוט הגדל בברזיל. פנינים אלו, לאחר בישול, מקבלות ריח, טעם ומרקם ג'לי וכייפי ללעיסה.

 

צילום: אבי בר

 

משקה נוסף שניתן יהיה למצוא ברשת סובינג הן  חליטות תה קרות המגיעות היישר מאסיה ומהוות שילוב מושלם לפניני הטפיוקה. חליטות התה הקרות נמכרות בכוס בצורת מנורה, בצירוף פופינג בובה בטעמי מנגו ותות מרעננים במיוחד. כוס הלד זוהרת מקנה חווית שתייה מהנה וזוהרת. התה נמכר בטעמים : ארל גריי, תה שחור, תה לימון, תה ירוק, תה ירוק יסמין ועוד… במידה ותרצו להמתיק, ההמתקה נעשית על בסיס סירופ סוכר חום.

 

חליטת תה מחיר 25 שקלים להשיג ברשת סובינג צילום שי בן אפריים

 

זאת ועוד, כחלק מהתפתחות והרצון להרחיב את קהל הטעמים לקהל הישראלי,  הרשת מפתחת כל העת טעמים חדשים כמו: קוקטיילים  אסייתים, יהיו בהמשך עוד קרמים מיוחדים כמו קרם מסקרפונה, קרם שוקו וקרם טרו (שורש אסייתי נפוץ וסגול).

 

צילום: רותי דותן

 

מחירים:

בסניף האקספרס מחירי המנות עומדות על 25 שקלים וניתן  להרכיב את המנות  לפי בחירה. (גודל אחיד למנות)

מחיר משקאות באבלטי – 27 שקלים

חליטות תה – 24 שקלים

בסניף הדגל ברחוב בוגרשוב מחירי הקינוחים והמשקאות משתנים לפי הגודל במנה אישית , זוגית או משפחתית  ונעים בין 19 ל שיקולים – 49 שקלים 

 

בינג פירות:

  • מנגו ועוגת גבינה, שלג חלב עם סורבה מנגו, שקדים פרוסים וסירופ מנגו ב- 31 שקלים (מנה אישית)
  • תות שדה, שלג חלב עם קצפת מעל, חתיכות תות בשכבות וגם מעל הקינוח , סירופ תות איכותי ב- 31 שקלים (מנה אישית)
  •  

 

גלידת מאצ'ה צילום רועי שר.

 

סובינג בריאות:

  • תה ירוק – שלג חלב עם שקדים קלויים, אבקת תה ירוק וגלידת וניל ב- 31 שקלים (מנה אישית)
  • סאול בינג – שלג חלב עם אגוזי לוז, שקדים קלויים, פולי סויה טבעית טחונים וכדור גלידת וניל ב- 31 שקלים (מנה אישית)
  •  

 

בינג שחיתות:

  • טריפל שוקולד – שלג חלב עם שברי אוריאו, קוביות בראוניז שוקולד, קראנצ' שוקולד, גלידת שוקולד ורוטב שוקולד ב- 31 שקלים (מנה אישית)
  • במבה בינג – שלג חלב עם גלידת סניקרס, רוטב חמאת בוטנים ושוקלד לבן, במבה קפואה ב- 31 שקלים (מנה אישית)
  •  

צילום: אבי בר

 

להשיג ברשת סובינג: רחוב אבן גבירול 65 תל אביב וכן בוגרשוב 106 תל אביב

שעות פתיחה:

15:00 – חצות ראשון עד רביעי

יום חמישי 15:00 – 1:00

שישי 11:00 – 17:00

שבת: 12:00 – 01:00

טלפון לבירורים: 050-8860666 (דודי ) או באתר