כותרות אחרונות
Search

השקת אירועי החורף ביקב ויתקין – 13.1.17 – "שישי בשר ויין" – 25.1.17 – "ארוחת פופאפ אירופאית" – 26.1.17 – "סדנה וארוחת בשרים ביקב ויתקין", 31.1.17 – "ארוחת מלכים למען מחלקת הילדים בבית החולים מאיר"

השקת אירועי החורף ביקב ויתקין

יקב ויתקין, חלוץ היינות הים תיכוניים בישראל משיק את סדרת אירועי חודש ינואר ומזמין את הקהל הרחב

יקב ויתקין שהשיק לאחרונה את מרכז המבקרים החדש, סדרת היינות הכשרים בסדרת "מסע ישראלי" ונחשב לאחד מהיקבים המרתקים ביותר בישראל המתמחה בייצור יין מזנים ייחודיים ומקוריים, משיק את סדרת אירועי חודש ינואר

להלן האירועים:

13.1.17 – "שישי בשר ויין", בעקבות הצלחת חגיגות בשר ויין בימי שישי ושיתוף הפעולה עם קייטרינג Meat n'sweets, ממשיך יקב ויתקין במתכונת זאת גם בחודש ינואר. היקב יציע מגוון בשרים שהוכנו על הגריל על ידי האסדורים של Meat n'sweets, בליווי סלטים טריים וג'בטות חמות. את כול הבשרים ניתן לרכוש במשקל ארוזים ומוכנים הבייתה, ישנן גם מנות טבעוניות.

25.1.17 – "ארוחת פופאפ אירופאית", יקב ויתקין מציע ערב שכולו אוכל משובח ויין ים תיכוני מבית היוצר של אמרי בריל ממסעדת משייה וזיו מנשה ממסעדת קיטשן מרקט. הארוחה תתבסס על חומרי גלם מעולים מעמק חפר, בישול מודרני ומוקפד והרבה יין טוב שהותאם על ידי היינן אסף פז. המקומות אזלו

26.1.17 – "סדנה וארוחת בשרים ביקב ויתקין", יקב ויתקין יקיים סדנת התנסות בבישול דרום אמריקאי עם שף הבשר מרסלו בנסיק מבעלי קייטרינג Meat n'sweets. בנסיק יקנה למשתתפים ידע בכל הקשור לאסאדו ובשרים שונים טריים או מיושנים. בסדנה תהיה הכרות עם חומרי הגלם של הבישול הדרום אמריקאי וניצולם המיטבי, הכרות עם שיטת בישול הבשר הנכונה ביותר והמלצות עבור קניה וצליה של בשר. החל מהשעה 19:00 ועד 22:00 בתשלום ובהרשמה מראש.

31.1.17 – "ארוחת מלכים למען מחלקת הילדים בבית החולים מאיר", יקב ויתקין יארח את הבשלן מר שמאי מיטלמן לארוחה תרומה לילדי בית החולים מאיר. הארוחה תלווה ביינות יקב ויתקין שיותאמו על ידי היינן אסף פז ותתקיים בחדר הטעימות של יקב ויתקין. עלות ארוחה למשתתף החל מ-500 ₪  מהשעה 19:00. כל הרווחים הם תרומה למחלקת הילדים.

צילום: יח"צ

שרונה פז מנכ"לית היקב "תקופת החורף היא זמן מתאים ביותר לכינוס הקהל הרחב באווירת חורף חמה לצד טעימות יין והנאה מחוויות קולינריות מרתקות במרכז המבקרים החדש. כחלק מהפעילות הרחבה שהיקב משווק, ארוחת התרומה הינה ארוע בעל חשיבות רבה עבורנו, יקב ויתקין מאופיין במשפחתיות וחמימות ומקרין זאת באירועים מסוג זה, אנו קוראים ללקוחות חובבי היין להירשם לתרום וליהנות גם בחורף".

 

שישי בשר ויין פתוח לקהל הרחב ואינו מותנה בהרשמה מראש.
ההשתתפות בשאר האירועים מותנה בהרשמה מראש – מספר המקומות מוגבל 

יקב ויתקין, סמוך לגשר הצבים שעל נחל אלכסנדר

http://www.vitkin-winery.co.il/

טל. 09-8663505