כותרות אחרונות
Search

השקת הפסטה הנהדרת של SURGITAL (סורג'יטל) בישראל

בתמונה מימין לשמאל: השף הראשי של מותג הפסטה סורג'יטל-בראנקטו איגנאזיו, עם רמי לוי-מנכ"ל ישרקו ועדי כהן-מנכ"ל טיב טעם. צילום אלעד גוטמן

ממילאנו באהבה:

יומיים לאחר שנחשף לראשונה מנכ"ל טיב טעם לפסטה הנהדרת של   SURGITAL (סורג'יטל) במסעדת 2 כוכבי משלן במילאנו –  הוא סגר עסקה לייבוא המוצר לישראל

כך הגיעה הפסטה הנהדרת של  SURGITAL (סורג'יטל) לישראל.  עדי כהן מנכ"ל קבוצת טיב טעם,  הגיע לאירוע השקת המותג האיטלקי    SURGITAL (סורג'יטל), שנערך  במסעדה לה רפובליקה, בתל אביב, אמר כי הוא סוגר מעגל קולינארי וסיפר כי לפני כ- 4 חודשים נסע לחופשה למילאנו עם רעייתו, שהפתיעה אותו ביום הולדתו בארוחת ערב רומנטית במסעדת השף  הידוע SADLER  (סדלר) – בעלת 2 כוכבי משלן.

הארוחה התבססה על פסטות  פרמיום וכהן שהבין את הפוטנציאל בפסטות המיוחדות, שאל את השף עליהם והוא עדכן שמדובר במותג הפסטות המוביל באיטליה –   SURGITAL.  יומיים לאחר מכן,  נפגש עדי כהן עם בני משפחת באצ'יני במילאנו וסגר איתם עסקה לייבוא ושיווק  בלעדי של המותג בישראל.

רמי לוי מנכ"ל חברת ישרקו, מקבוצת טיב טעם,  פתח את האירוע והציג את האורחים שהגיעו מאיטליה לרגל ההשקה בישראל:  BRANCATO IGNAZIO  (בראנקטו איגנאזיו)  – השף הראשי של המותג ואנטוניו  טורלי – סמנכ"ל השיווק והמכירות של החברה.

pasta 1

מימין עדי כהן-מנכ"ל קבוצת טיב טעם, עם השף בראנקטו איגנאזיו, אנט … מותג הפסטה סורג'יטל ורמי לוי-מנכ"ל ישרקו. צילום אלעד גוטמן.

השקת הפסטות לוותה במוסיקה איטלקית, קוקטייל חגיגי וארוחת טעימות של מגוון הפסטות שהכיף השף במקום.

רמי לוי מנכ"ל חברת ישרקו  עדכן את אורחי האירוע שבמהלך השבוע הקרוב השף הראשי של המותג ידריך שפים בכירים במספר מסעדות בישראל,  לגבי אופן השימוש במוצרים. כמו כן יערכו בסניפי רשת טיב טעם סדנאות שף לבישול פסטה וטעימות…..