כותרות אחרונות
Search

חדש – פטנט ישראלי להזרקת בוטוקס בצורה בטוחה ומדויקת ביותר

Multi-tox–  פטנט ישראלי בפיתוח משותף של חברת הסטארט אפ  inject-tec , ד"ר צחי וידר – וחברת בי. די. אר טכנולוגיות להזרקת הבוטוקס הבטוחה והמדויקת ביותר

בעולם האסתטיקה, טיפול הזרקת בוטוקס הוא טיפול פופולרי ומבוקש ביותר ולמרות שהוא קל לכאורה לביצוע ונחשב לטיפול בטוח במיוחד, מסתבר כי הוא  טומן בחובו מגוון תופעות לוואי לא נעימות שיכולות לנבוע מתהליך ההזרקה.

Multi-Tox – פטנט ישראלי חדש, שפותח בשיתוף בין החברה הישראלית BDR  המתמחה בפיתוח מוצרים מתקדמים מבוססי טכנולוגיה בתחומי האסתטיקה והדיאגנוסטיקה,  בשיתוף ד"ר צחי וידר, מומחה בכירורגיה כללית, יאפשר לראשונה בעולם, הזרקה מדויקת ובטוחה יותר של בוטוקס !

Multi-Tox –  מה הוא ?

מתקן שפותח מתוך מטרה להבטיח הזרקות בוטוקס מדויקות באזורים הרגישים ביותר. המכשיר מדמה מעין 'עריסה למזרק' ונועד  לשחרר כמות חומר מדודה ומדויקת בכל לחיצה, ובכך לשלוט על אופן הזרקה מדויק. באמצעות מעצורים מיוחדים ניתן למדוד את הכמות המדויקת שאמורה לצאת מהמזרק בטרם יצאה והוזרקה למטופל.

מדובר בטכנולוגיה מתקדמת שתנהיג את הדור הבא של ההזרקות – לא עוד צורך באלפי מזרקים לפח, עם המון חומר מבוזבז בתוכם או גרימת תוצאות א- סימטריות ולא אסתטיות במיוחד . ה -Multi-Tox  נועד להבטיח את ההזרקה הנוחה והבטוחה ביותר למטופל ולמטפל תוך דיוק מופתי בכמויות החומר ובמיקום ההזרקה.

הזרקת בוטוקס באמצעות Multi-Tox – מבטיחה תוצאה מדויק  ללא טעויות הנובעות מהזרקת כמות לא מדויקת והפחתת תופעות הלוואי הנגרמות מכך. כל שנדרש מהרופא, הוא להניח את מזרק הבוטוקס בתוך המתקן, ולהתמקד אך ורק בביצוע המכאני של הפעולה.

טיפולי הבוטוקס  למטרות אסתטיות הפכו לנחלתם של נשים וגברים כאחד ללא הבדלי צבע, גיל וגזע. הזרקת בוטוקס נחשבת  להליך  קליל, פשוט,  וידוע שהשפעתו של הבוטוקס זמנית בלבד.

botox 2

בכל העולם מדווחים על ממוצע של כ-10% מהטיפולים בבוטוקס כטיפולים לא מוצלחים עם תופעות לוואי כאלו או אחרות.  העובדה שהבוטוקס זמני ומתכלה מפחית את הבאזז והרעש סביב אותם מצבים סבוכים  וטיפולים כושלים.

תופעות לוואי אפשריות עקב הזרקת חומר במינון לא נכון:

צניחת עפעפיים – אחת מתופעות הלוואי היותר מוכרות, נובעת מאופן  הזרקה לא נכונה  ולעיתים מהעובדה כי החומר מתפשט ומתפזר  לשרירים סמוכים לאזור המוזרק.  טעות נפוצה זו, נגרמת בכ-3% מכלל הטיפולים, והיא תגרום לשיתוק  של העפעפיים העליונים וכך תיגרם נפילת עפעפיים, עד לסגירה חלקית או המוחלטת של העין.

מינון יתר – גורם להיחלשותו של השריר המוזרק באזור העין  ועלול לגרום  לפזילה ולעיתים לראייה כפולה. במידה והרופא הזריק את החומר וחלה נדידה שלו לשרירים אחרים.

צניחת גבה – נגרמת מהזרקה במיקום לא נכון או מהזרקה במינון לא מדויק.  אלה עלולים לגרום לצניחת הגבה ולמראה לא אסתטי, שלוקח כמספר חודשים לחזור לעצמו.

התופעות הללו נגרמת בשל אי דיוק בפעולת הזרקת הבוטוקס: חישוב לא מדויק בלחיצה, זווית שגויה וזווית המחט. כאשר אחד או יותר מאלמנטים החשובים להזרקה בטוחה  לא מתקיימים, המטופל והרופא, יכולים למצוא עצמם במצב מביך ולא מחמיא למקצועיות ולפציינט. עד כדי תביעה בגין רשלנות.

ד"ר צחי וידר, מומחה לכירורגיה כללית, מחלוצי טיפולי הבוטוקס בישראל, זיהה את הצורך שהתגבר עם השנים ועם כניסתם של מגוון תחומי הרפואה אל תוך האסתטיקה, הן בקרב הרופאים בארץ ובעולם, והן בקרב המטופלים, שמביעים את חששם מתופעות לוואי אלה. ומדגיש כי הטעויות הנפוצות בתהליך ההזרקה עצמו, קשורות למינון ולמיקום. גורמים אלה מהווים בסיס וייסוד להצלחת כל טיפול ותוצאותיו.

Multi-tox  מבטיח מניעת תזוזה של המחט תוך כדי הזרקה, הנגרמת מהצורך של הרופא להסתכל על השנתות שבמזרק. תכונה זו, לצד המינון המדויק שמולטי-טוקס משחרר בכל לחיצה, יבטיחו מניעת תופעות לוואי וטעויות הנובעות מתהליך הזרקה.