כותרות אחרונות
Search

"התסריטאי", סדרה חדשה של סייד קשוע בערוץ הראשון ובטלוויזיה הישראלית בערבית

עלילת הסדרה מתבססת על חייו האישיים של הסופר והתסריטאי סייד קשוע, יוצר הסדרה עטורת הפרסים "עבודה ערבית". שחקנים ראשיים: יוסוף סוויד, רובא בלאל, הבמאי שי קפון בתפקיד עצמו וערן זרחוביץ. הסדרה תשודר בהמשך ב"קשת".

"התסריטאי" – ימי חמישי ב-21:00 בערוץ הראשון וב-HD

פרק ראשון ביום חמישי 22.10

ימי חמישי ב-21:30 בטלוויזיה הישראלית בערבית – ערוץ 33

 התסריטאי 3

התסריטאי היא סדרת טלוויזיה שיצר סייד קשוע והפיקה חברת ההפקה יוני פארן – דורי מדיה פארן עבור קשת ורשות השידור בשיתוף קרן גשר לקולנוע רב תרבותי. בסדרה החדשה, פרי יצירתו של קשוע, מתוארים חייו האישיים של יוצר "עבודה ערבית", שעובר חשבון נפש וסוג של משבר גיל הארבעים. את התפקיד הראשי יגלם השחקן יוסף סוויד, תפקיד שכתב קשוע על תסריטאי ערבי, פלסטיני אזרח מדינת ישראל שנאבק יחד עם בני משפחתו, בעיקר ילדיו, בקרע בזהות, בהשתייכות ובהגדרת הלאומיות. את אשתו בסדרה תגלם השחקנית רובא באלל ואת סוכנו האישי יגלם ערן זרחוביץ'. שי קפון, במאי "עבודה ערבית", שיביים גם את הסדרה החדשה, ישחק בתפקיד עצמו.

התסריטאי 2

בסדרה, התסריטאי מחליט לקחת זמן לחשוב לפני שהוא חותם על עונה נוספת של "עבודה ערבית", הוא מחפש דרך חדשה שספק אם ימצא. במהלך הסדרה יבחן  את דרכו מחדש ויחשב את הצלחותיו וכישלונותיו בין אם במישור האישי המשפחתי, או הקרייריסטי. הסדרה תציג גם את חייו האינטימיים שיחשפו את עולמו הפנימי ויציגו מערכת קשרים סבוכה עם אשתו, הוריו, ילדיו, כמו גם יחסיו עם החברה, השכנים והמדינה בה הוא חי.

הסדרה תשודר בהמשך ב"קשת".

 

יוצר: סייד קשוע

הפקה ראשית: יוני פארן – דורי מדיה פארן

במאי: שי קפון

"התסריטאי" – ימי חמישי ב-21:00 בערוץ הראשון וב-HD

פרק ראשון ביום חמישי 22.10

ימי חמישי ב-21:30 בטלוויזיה הישראלית בערבית – ערוץ 33