כותרות אחרונות
Search

מותג חטיפי הדגנים הבינלאומי 'Nature Valley' משיק מארז פרימיום של חטיפי דגנים שוקולד

מחפשים משהו מתוק, מפנק וגם מזין? מותג חטיפי הדגנים הבינלאומי 'Nature Valley' משיק מארז פרימיום של חטיפי  דגנים שוקולד  במהדורה מוגבלת.  

לרגל השקת המוצר החדש, יוגרלו בתוך המארזים 10
שוברי זהב מתנה לאספקת חטיפי 
Nature Valley
למשך שנה!

מותג חטיפי הדגנים Nature Valley של קונצרן המזון הבינלאומי ג'נרלס מילס, משיק מארז פרימיום לחטיפי דגנים בטעם שוקולד במהדורה מוגבלת ובעיצוב מהודר בצבעי חום זהב. המארז החדש מאגד בתוכו את כל חטיפי דגני השוקולד בטעמים האהובים והפופולריים של Nature Valley, הן מסדרת הקראנצ'י (מרקם פריך) והן מסדרת ה- chewy (מרקם רך), כך שכל אחד מהצרכנים יוכל ליהנות מהטעם האהוב עליו.  מחיר מומלץ לצרכן 17.90 ₪ למארז.

nature valley 1

בשוק חטיפי הדגנים, טעמי השוקולד מהווים כ-70% מכלל הטעמים

62% מהצרכנים מעדיפים חטיפי דגנים בטעמי שוקולד

מסקר שנערך עולה כי בשוק חטיפי הדגנים, טעמי השוקולד מהווים כ-70% מכלל הטעמים. לפי נתוני נילסן (אוגוסט 2015), 62% מהצרכנים מעדיפים חטיפי דגנים בטעמי שוקולד לעומת 59% אשתקד בתקופה המקבילה. עוד עולה מהנתונים כי סגמנט חטיפי השוקולד כולו גדל בשנה האחרונה ב- 6%.

'Nature Valley', המותג המוביל את קטגוריית חטיפי הדגנים, מציע פתרון מושלם לתחושת רעב קל בבית ובדרכים. ניתן לשלב בין הארוחות על מנת לשמור על תחושת שובע לאורך היום. חטיפי הדגנים בטעמי השוקולד עשויים מדגנים מלאים ומכילים ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. כמו כל חטיפי 'Nature Valley', החטיפים אינם מכילים  חומרים משמרים, צבעי מאכל וחומרי טעם מלאכותיים.

ג'נרל מילס ישראל שמה לה למטרה לפתח כל העת מוצרים חדשניים המבוססים על הצרכים של הלקוחות. החברה תמשיך להביא את הבשורה לצרכנים בתחום חטיפי הדגנים.

Nature Valley, הינו מותג חטיף דגנים הראשון שיוצר בעולם ונחשב לפורץ דרך וליוצר הקטגוריה, כבר בשנת 1975. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.


חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב. ג`נרל מילס הינה אחת החברות הגדולות בעולם!, סניפי החברה פזורים ביותר מ-50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 19 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם : פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.

ליימן שליסל יבואנית המוצר לארץ  הינה חברה משפחתית העוסקת ביצור, יבוא והפצה של מוצרים מובחרים ונמנית עלעשרת החברות הגדולות בתחום המזון בארץ. החברה פוקדת את השוק הפרטי והמאורגן כאחד ומגיעה ישירות לנקודות המכירה המשמעותיות בכל רחבי הארץ.